MuscleMeat

NSFW! Tren & Jerry’s

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beterschap jongen, en dubbele rantsoenen hierna :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.045
Gewicht gelukkig niet verder gedaald dan 82. Flink wat volume verloren, voor zover dat mogelijk was.
Anyway, eten gaat steeds beter sinds enkele dagen. Vermoeidheid is nog wel heftig. Morgen ff proberen paar minuten te wandelen buiten :).

• #2.049
Zoooooo we zijn er weer

vd week even een rondje hardgelopen, minuutje of 10, 5 minuutjes rust en nog 7 a 8 minuten om het af te maken. Erg zwaar, tempo wel op 6.11min/km. Voor mijn doen sowieso al redelijk en dat nog inclusief het wandelen. Kan er alleen maar tevreden over zijn.
Ook nog wat pull-ups / push-ups etc gedaan in het parkje vlakbij huis. Veel was het niet en ondanks de drop in gewicht naar nu zo iets boven de 82kg gingen de BW oefeningen nog moeilijk. De kracht is zo ver te zoeken, voel me verschrikkelijk zwak.

anyway het is even niet anders. Kan nog 3 pagina’s door janken maar ik heb maar 2 dingen te doen. Trainen en eten :).

Laatst bewerkt:
  • #2.055
Ik zag je fiets net, je hebt helemaal geen zadel en die zadelpen heeft een soort van roestkleur bovenop???
Ik heb tenminste een fiets, daarnaast, wanneer je zonder zadel fietst kom je in principe nog lager, afhankelijk van je pijngrens en ervaring.

wat schattig hier :trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven