- Waardering
- 7.098
Je zou me nu eens moeten zien
😭Dankjewel

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou me nu eens moeten zien
😭

Sterkte vriend!Zo, even een update. Momenteel ziek op bed, Pfeiffer. In een week al een dikke 5kg afgevallen, momenteel op 82,0 (vanochtend). Kan niet eten en nauwelijks drinken. Dat wordt veel eten als de gyms weer open gaan.
Bedankt, dat gaat zeker gebeuren, heb al een thuisbezorgd en ubereats verlanglijstje klaarstaan
Thanks man
.Nou, kom op. Je mag wel iéts hoger mikkenMorgen ff proberen paar minuten te wandelen buiten.

Je moest eens weten 🥲

.Samen met leren tellen zijn dat 3 dingen.
Scherp! DankjewelSamen met leren tellen zijn dat 3 dingen.
Het begin is er weer, succes!

Doe enkel nog fietsen met een laag zadel voor de benen.
Ik zag je fiets net, je hebt helemaal geen zadel en die zadelpen heeft een soort van roestkleur bovenopDoe enkel nog fietsen met een laag zadel voor de benen.

Ik heb tenminste een fiets, daarnaast, wanneer je zonder zadel fietst kom je in principe nog lager, afhankelijk van je pijngrens en ervaring.Ik zag je fiets net, je hebt helemaal geen zadel en die zadelpen heeft een soort van roestkleur bovenop![]()
Ik heb ook fietsIk heb tenminste een fiets, daarnaast, wanneer je zonder zadel fietst kom je in principe nog lager, afhankelijk van je pijngrens en ervaring.
Yeey... Sammie is backIk zag je fiets net, je hebt helemaal geen zadel en die zadelpen heeft een soort van roestkleur bovenop![]()

Zullen ze drugs hebben gebruikt?