Fitness Seller

Tren Obsessie

• Topic Starter Topic Starter

Verklaar je nader a.u.b. Dat het voor jou misschien niet zo is wil niet meteen zeggen dat het onzin is.

Waarom zou dit onzin zijn? Ik ben mezelf echt bewust dat het van de tren komt. Heb dit nog nóóit zo erg gehad, maar plots na 4 á 5 weken aan de tren was ik een obsessief vrouwen monster. Gewoon het willen 'hebben'. Niet eens echt voor de seks ofzo..

Ben gisteren na een hele poos weer eens wezen stappen. Merk dat het dan wel absoluut z'n voordeel heeft om direct te zijn. Als ik oogcontact heb met een dame, en ik stap er op af met de vraag of ze wil zoenen zeiden ze allemaal ja. (indien geen vriend)

Ik vind deze info ook nogal kansloos en geen meerwaarde. Weer eens zwaar overdreven, zoals alle tren topics. Hoeveel gaan er nog volgen? Maar goed, dit is dan ook slechts mijn mening...

Ben gisteren na een hele poos weer eens wezen stappen. Merk dat het dan wel absoluut z'n voordeel heeft om direct te zijn. Als ik oogcontact heb met een dame, en ik stap er op af met de vraag of ze wil zoenen zeiden ze allemaal ja. (indien geen vriend)

Was je zeker naar een bejaardensoos geweest met dementerende dames?

zit nu ongeveer 10 weken aan de tren en heb al 45 vrouwen verzameld in me kelder. Still counting.

Moet wel toegeven, deze ''ik was beta as f**k, maar op tren ben ik een alfalfa manneke geworden - topics'' vervelen mij minder dan alle ''beachboy winny'' en ''help! ik had jeuk aan mijn tepel, heb ik nu gyno?'' topics.

Trouwens, hoe oud is je doelgroep als je moet vragen of ze willen zoenen:roflol:

Wat zouden de voedingswaarden eigenlijk zijn van een burger cuntflap?

Op de viva forum behandelen ze dit soort vragen. Misschien kunnen dan wat vrouwen over je gevoelens reageren. Ik open straks wel een topic "tren helpt mij zeker te maken". Door tren heb ik ineens meer aandacht en vrouwen zien mij zitten. Komt dit door de tren?

Ga desnoods met een psycholoog praten over dit soort zaken. Ik ben zelf sarcastisch, arrogant en zelfverzekerd as hell door de tren. Ik open toch ook geen fucking topic over dit soort dingen. Open dan een log waar je dit kan bespreken.

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Oké had even een roidrage :D

Ik heb zelf geen Tren sides (ook niet geestelijk) dus ik weet niet waar iedereen over loopt te miepen.

Ik heb zelf geen Tren sides (ook niet geestelijk) dus ik weet niet waar iedereen over loopt te miepen.

Het is meestal mentaal dat ze t denken zoals roidrage imo ook niet bestaat, door tren maak ik me net minder druk in dingen .
bv hield ik vandaag de deur open op de bus omdat iemand met een rolstoel ook moest afstappen dacht ik begint die chauffeur tegen me uit te vliegen was een mocro heb hem
Lekker laten doen lol had zelf niet door dat t tegen mij was en eerlijk gezegd dacht ik achteraf straks trek ik die deur eruit en sla op zen bek lol maar uiteindelijk heeft hij er alleen maar voordeel aan dus lekker niet gedaan :D

Laatst bewerkt:
mensen hebben toch ook meer sides met snelle tren dan langzame tren.. dat is igg wat ik hoor in mijn omgeving hier.. meeste mensen hebben met tren e buiten wat rare dromen en zweten niet echt bijwerkingen..

Ik merk zelf dat ik iets meer prikkelbaar ben. Waar ik normaal niet snel op iemand in ga, doe ik dat juist nu wel. Met E had ik die prikkelbaarheid beduid minder.

Serieus man, dit gebeurde mij laatst toen ik aan de tren zat:
Axe-deodorant-commercial-guy-sexy-girls.jpg

En toen werd ik wakker verdomme :treuren::treuren::treuren:

Terug
Naar boven