AndroidHealthClinic

trenbolone Acetaat EP Goed?

sterkekoffie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
423
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Beste builders,

ik zit in een kuur met tren A
ik ga nog heel wat vials wegspuiten alleen ik moet de rest nog kopen deze week.
ik was bezig met een merk wat me erg goed beviel ( ik zal daar verder geen reclame voor maken) wat ik er wel over kan zeggen is dat die vrij duur is, dus nu heb ik een vial gekocht van ep die me toch vrij veel geld bespaart, vooral als je bedenkt dat ik nog 10 vials erbij moet kopen.
maar voor ik mijn keuze maak wil ik even wat meningen van andere leden,
ik was nog geen andere topics tegengekomen over de tren a van ep.
ik hoop dus dat leden met eigen ervaring mij kunnen vertellen of de tren a van ep goed is t.o.v andere merken, en of deze uberhaupt wel real is alvast bedankt

Lot:0443
Exp:01/14

20130521_180746-1.jpg

20130521_181213-1.jpg

20130521_181417-1.jpg

goed of niet word niet besproken.(als je kijkt naar andere topics kan je zelf wel een oordeel er uit halen)

hij is wel echt

• Topic Starter Topic Starter
mag ik niet om iemand zijn ervaring vragen met dit product?

laat ik het zo vragen dan..
wie van de leden heeft ervaring met deze batch..
graag geen antwoorden van is g2g want ep word niet gefaked.
ik zou het waarderen als het eigen ervaringen zijn van mensen met dit batch no
joooooooooooooooo

laat ik het zo vragen dan..
wie van de leden heeft ervaring met deze batch..
graag geen antwoorden van is g2g want ep word niet gefaked.
ik zou het waarderen als het eigen ervaringen zijn van mensen met dit batch no
joooooooooooooooo

als je al weet dat het geen fake is had je dit topic niet mogen beginnen
lees de regels maar eens

ik weet niet of die word gefaked of niet..
ik probeer te zeggen dat ik dit topic open om te vragen of mijn product echt is en zijn werk doet..
en dus vraag ik naar mensen die het hebben gebruikt, en niet naar mensen die zien dat t ep is en daar uit de conclussie trekken dat het echt is zonder het batch geprobeerd te hebben.. snap je

Doe dan prikken en niet zoveel ouwehoeren. En lees de regels en vraag niet om dingen die wij niet kunnen beantwoorden. (nee ik ken die specifieke batch niet)

Ik zou dit zo zetten als ik over 5 weken klaar ben met mijn bridge. Nu duidelijk?

Ik heb deze batch gehad, en als ik eerlijk mag zijn, waren ze voor mij (persoonlijk) niet zo goed.. Ga blijkbaar beter op andere merken en lange esther..
Maar is volledig persoonsgebonden..
Dus ik zou zeggen spuit erin en feel for yourself..

Ik heb deze batch gehad, en als ik eerlijk mag zijn, waren ze voor mij (persoonlijk) niet zo goed.. Ga blijkbaar beter op andere merken en lange esther..
Maar is volledig persoonsgebonden..
Dus ik zou zeggen spuit erin en feel for yourself..

Tren e vs tren a is een goede discussie maar dat is niet merk gebonden. Ik ben voor tren a. Ik heb ooit een tren niet vertrouwd van een ug merk maar dat was zowel tren a als tren e. Ik ken geen merken (en gelieve geen openbare discussie) over een merk dat wel goede acetate maar slechte enanthate heeft,

Gebruik deze batch zelf en vind de dosering wel goed alleen na elke inject de volgende dag nog behoorlijk last op de plek van zetten. Maakt bij mij niet uit waar ik het zet. Schouders / kont / benen maakt niet uit...pijn zit er de volgende dag altijd zonder uitzondering.
Ken meerdere personen op deze batch en ze hebben er allemaal last van...:-(
Had het met mijn dealer erover en na wat navraag schijnt het gemeengoed te zijn dat je last krijgt na het zetten.
Nieuwere batches schijnen andere olie te hebben maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Terug
Naar boven