AndroidHealthClinic

Trenbolone en slaapmedicatie

Bezoekers in dit topic

ik reageer op iemand die het niet lijkt te begrijpen.
 
hij slaapt door tren wat minder, dat is dus de oorzaak als hij nu 2 maanden zolpidem pakt en daarmee stopt dan is de tren uit zijn systeem en kan hij weer slapen.
Advies voor slaapmedicatie is vooralsnog niet langer nemen dan maximaal 4 weken. Anders gewoon geen tren zetten toch? :emo:
 
man wat een kneus. als je stopt met tren zal de tren induced insomnia stoppen ja. als je in de tussentijd echter 2 maanden lang dagelijks een benzo hebt gebruikt om te slapen zit je met een ander probleem. bagatelliseer dit soort dingen niet. inderdaad gewoon geen tren gebruiken of het accepteren
 
Een inslaper doet gewoon helemaal niets tegen trensomia. Mss de eerste 2uurtjes van je slaap. Meer kans dat phenibut “wat” help. Een langer werkende benzo kan helpen, maar dan mag je niet meer deelnemen in het verkeer. Trazodone helpt wel maar kan je het best via de huisarts gaan als die wat open is...
 
Of gewoon simpel geen tren :)
 
hij gebruikt trenbolone daarom slaapt hij minder.

Oorzaak minder slapen TRENBOLONE!!!!!!!!!!!!
Stopt hij met trenbolone dan verdwijnt de oorzaak van zijn insomnia ook!!!!!!

Dat jullie het verschil tussen de situaties niet begrijpen dat is niet mijn probleem.

Als hij insomnia zou hebben en twee maanden temazepam zou pakken en zou beginnen op 10mg en later hoger en hij zou daarmee cold turkey stoppen dan slaapt hij inderdaad niet nee.
Dus wanneer je GABA receptoren na 2 maand benzodiazepine gebruik zo erg zijn downgereguleerd gebeurt er direct up regulatie als je de tren eruit gooit?

Blijkbaar heb je geen flauw idee hoe slaapmiddelen en slaap loosheid van tren komt.
 
man wat een kneus. als je stopt met tren zal de tren induced insomnia stoppen ja. als je in de tussentijd echter 2 maanden lang dagelijks een benzo hebt gebruikt om te slapen zit je met een ander probleem. bagatelliseer dit soort dingen niet. inderdaad gewoon geen tren gebruiken of het accepteren
Dit. Mensen gaan volledig naar de klote van de benzo’s. Lees anders even in hoe vaak dit mis gaat en wat de gevolgen zijn.

Je kunt beter een tijdje niet goed slapen dan echt afhankelijk worden van dat soortmedicatie.
 
Een inslaper doet gewoon helemaal niets tegen trensomia. Mss de eerste 2uurtjes van je slaap. Meer kans dat phenibut “wat” help. Een langer werkende benzo kan helpen, maar dan mag je niet meer deelnemen in het verkeer. Trazodone helpt wel maar kan je het best via de huisarts gaan als die wat open is...
Verwijs hem dan meteen even door naar het topic over afkicken van phenibut.
 
Nouja, jij weet het denk ik beter dan ikzelf toch? Wees blij dat je er vanaf bent.
Afkicken is altijd kl*te, maar benzos spannen de top wel. Inderdaad nog geen reden om iets te nemen waarvan de afkick minder erg is.
 
Afkicken is altijd kl*te, maar benzos spannen de top wel. Inderdaad nog geen reden om iets te nemen waarvan de afkick minder erg is.
Precies, ik vind het best knap dat het je geluktnis trouwens.
 
Precies, ik vind het best knap dat het je geluktnis trouwens.
Heb ooit een xanax afkick gehad na gebruik van +1j (op voorschrift dan nog wel) in verhouding was dit easy. Als ik het andere niet had meegemaakt had her wss een stuk zwaarder aangevoeld. Pheni kan ik hier 100gr hebben staan zonder aan te raken. 1strip xanax ergens zien liggen en ik moet de kamer uit, zelfs na +10j
 
man wat een kneus. als je stopt met tren zal de tren induced insomnia stoppen ja. als je in de tussentijd echter 2 maanden lang dagelijks een benzo hebt gebruikt om te slapen zit je met een ander probleem. bagatelliseer dit soort dingen niet. inderdaad gewoon geen tren gebruiken of het accepteren
flikker toch op als je moe genoeg bent slaap je wel, ik heb benzos gebruikt en ja meer dan twee maanden elke dag in mijn systeem nooit last gehad, hou top op weakminded individuals.

praten jullie uit eigen ervaring of google expert?????
 
Dit. Mensen gaan volledig naar de klote van de benzo’s. Lees anders even in hoe vaak dit mis gaat en wat de gevolgen zijn.

Je kunt beter een tijdje niet goed slapen dan echt afhankelijk worden van dat soortmedicatie.
het is geen heroine of crack ofzo hahahah volledig naar de kloten van benzos wat een mongolen hier zeg!!!!!!!
 
het is geen heroine of crack ofzo hahahah volledig naar de kloten van benzos wat een mongolen hier zeg!!!!!!!
Jij bent geen clown maar het gehele circus man.
 
ik heb er al genoeg over gelezen, dus nee maar mensen kunnen meer als ze er in geloven er zijn mensen op de maan geweest mensen trekken 500kg van de grond af en ja ze zullen na een paar dagen zich al veel beter voelen na acuut stoppen van benzos.

daarnaast de meeste afkickverschijnselen na het stoppen van benzodiazepinen zijn reboundverschijnselen van klachten die al bestonden voor het gebruik van deze medicamenten en die tijdelijk erger worden.

als je acuut stopt met een benzodiazepine dan is het misschien raadzaam om de laatste paar dosissen een zeer langwerkende benzodiazepine te pakken als tranxene ofzo. T1/2= 72uur gemiddeld, dus dan heb je al geleidelijke afbouw.
 
Back
Naar boven