MuscleMeat

Trenbolone en slaapmedicatie

Bezoekers in dit topic

Ik weet dat het topic al wat ouder is, wilde hier toch even een reactie plaatsen.
Heb ook last gehad van slecht slapen tijdens de tren kuur.

Zit op 500mg primo en 250mg tren, geen test erbij want de tren is al androgeen genoeg….

Heel veel gelezen over de slaap issues.

Zelf kwam ik prima in slaap, echter na 3-4 uur wakker en daarna geen slaap meer.
Alles afgezocht naar de oorzaak en oplossing. Alle natuurlijke slaapmiddelen geprobeerd, GABA, melatonine, valeriaan, wiet olie en Ashwaganda. Niks hielp.

Tot ik op een Engels forum las dat je wakker wordt door een te lage glycogeen voorraad in de lever, door de tren staat je verbranding op turbo en de lever kan maar beperkt glycogeen opslaan. De oplossing: koolhydraten, mix van honing en Brinta bij de nacht eiwitten mengen en tijdens de nacht een glaasje honing water voor als ik wakker wordt.

Sinds ik dat doe, alle natuurlijke slaapmiddelen kunnen droppen en pak zo zeker wel 7-8 uur per nacht, wel af en toe wakker worden maar zo weer terug in slaap!
Dacht dat kan misschien helpen voor diegene die op de tren slecht slaapt en geen benzos e.d. Wil nemen!
Ik zou toch minimaal 100-150mg test erbij zetten

• Like
Waarderingen: MrDroeftoeter en RonnievanBerlo
Ik heb een vial test achter de hand maar vind het nog niet nodig om die bij te mengen! Voel me goed, geen tren rage, geen tren hoest, iets wat lager libido maar om daar nou test voor bij te zetten….

Misschien bij de volgende tren kuur 😁

Ik heb een vial test achter de hand maar vind het nog niet nodig om die bij te mengen! Voel me goed, geen tren rage, geen tren hoest, iets wat lager libido maar om daar nou test voor bij te zetten….

Misschien bij de volgende tren kuur 😁
Het dient niet alleen voor libido

• Like
Waarderingen: RonnievanBerlo
Het dient niet alleen voor libido
Nee ik weet dat het ook een bijdrage levert in je mentale toestand, maar misschien nog meer, kun je dat uitleggen?

Ik zit pas in mijn 4e kuur dus sta open voor suggesties…..week 4 in de tren/primo.
Was gestart met 500/500 in week 1, ik had nog een beetje Sustanon over van mijn deca/Sustanon cycle dus in week 2 250 bijgezet, kreeg slaap problemen en daarom de tren verlaagd naar 250 en Sustanon eruit gehaald.

Wilde komende zondag de tren verhogen naar 300mg maar kan natuurlijk ook 100-150mg test bij zetten.

Ik vind dit een lekkere kuur, start was op 19,4% vet en 92kg, ben aan het zakken met vet% en licht in gewicht aan het klimmen richting de 94kg.

Graag laat ik de kuur zo optimaal mogelijk verlopen maar goed slapen is essentieel!

Thanks voor de bijdragen!

Laatst bewerkt:
Nee ik weet dat het ook een bijdrage levert in je mentale toestand, maar misschien nog meer, kun je dat uitleggen?

Ik zit pas in mijn 4e kuur dus sta open voor suggesties…..week 4 in de tren/primo.
Was gestart met 500/500 in week 1, ik had nog een beetje Sustanon over van mijn deca/Sustanon cycle dus in week 2 250 bijgezet, kreeg slaap problemen en daarom de tren verlaagd naar 250 en Sustanon eruit gehaald.

Wilde komende zondag de tren verhogen naar 300mg maar kan natuurlijk ook 100-150mg test bij zetten.

Ik vind dit een lekkere kuur, start was op 19,4% vet en 92kg, ben aan het zakken met vet% en licht in gewicht aan het klimmen richting de 94kg.

Graag laat ik de kuur zo optimaal mogelijk verlopen maar goed slapen is essentieel!

Thanks voor de bijdragen!
Dan zit er nu nog test in je systeem. Dit door de lange esters van Sustanon.

Ja maar dat was 2 weken terug, dan zondag evt wat test e bij zetten?
Primo 500mg - Tren e naar 300mg en dan 100mg test e erbij?
Tren kun je goed op 200mg houden, 100 mg test erbij ja.
sust bestaat grotendeels uit langere esters dan korte.
30mg prop
60mg Phenyl prop
60mg isocaproaat
100mg decanoaat

• Like
Heeft iemand ervaring met trenbolone en slaapmedicatie als zolpidem en zopiclon?

Het is voor mijn werk belangrijk om minstens 6/7 uur per dag te slapen, maar met trenbolon lukt dat gewoon niet.

Ik slaap dan liever 8 uur per dag met ambien/zolpidem en dan na 2 maanden even 2 dagen niet slapen vanwege ontwenning, dan elke dag maar 4 uur te slapen.
Ja dat heb ik.
Met of zonder slaapmiddelen(pammetjes) voel ik mij het zelfde gedurende de dag. Vermoeid, lui en nergens zin in. Trainen gaat wel idioot goed.

Als je uitgerust moet zijn overdag niet aan de tren gaan ;)

Je kunt beter helemaal geen pammetjes gebruiken, zeker niet met gear erbij.
Ook geen slaapmedicatie, dat is gewoon troep. Antidepressiva net zo. Als je dat ‘ nodig ‘ hebt, beter geen gear nemen !

• Like
Ook geen slaapmedicatie, dat is gewoon troep. Antidepressiva net zo. Als je dat ‘ nodig ‘ hebt, beter geen gear nemen !
Dat was inderdaad mijn laatste optie als de verlaging van de tren en de koolhydraten voor de nacht niet zouden helpen. Stoppen met de tren…..
Dan maar terug naar de deca of test only, sliep daar prima op zelfs zonder nacht koolhydraten….
Ik moet wel zeggen dat ik vaker indut op de bank tijdens de tren kuur maar extra slaap kan geen kwaad 😁

100% mee eens
Van benzo’s voel ik me ook niet uitgerust de volgende dag. Ook zonder gear er naast. Kans op verslaving is ook groot! Rommel

• Like
Dat was inderdaad mijn laatste optie als de verlaging van de tren en de koolhydraten voor de nacht niet zouden helpen. Stoppen met de tren…..
Dan maar terug naar de deca of test only, sliep daar prima op zelfs zonder nacht koolhydraten….
Ik moet wel zeggen dat ik vaker indut op de bank tijdens de tren kuur maar extra slaap kan geen kwaad 😁
Denk je ook na over gebruik en je leeftijd ?
Je begint met kuren op je 45e, en herstel van tren duurt ook langer.

Toevallig ervaring met antidepressiva icm anabolengebruik (ook tren) en ik moet zeggen dat dat gewoon prima ging. Nergens “last” van gehad.

Dat toentertijd ook besproken met de psych die mij die shit voorschreef en hij zei ook dat het in principe geen probleem zou moeten zijn.

Benzo's hebben mij wel veel rust gebracht in het verleden en ik vond de bijwerkingen, en stoppen minder heftig dan opbouwen en stoppen met Mitrazapine, ik heb ook echt een hekel aan AD's. Ik zat tijdelijk op 3mg Lorazepam per dag en toen een aantal maanden 2mg en een jaar op 1mg en dat is afgebouwd naar 0mg, enige bijwerkingen waren af en toe een duizeling en tijdelijk slechter slapen. Mijn huisarts deed er ook niet moeilijk over omdat hij door had dat ik er heel voorzichtig mee om ga door uit mezelf te minderen en stoppen. Ik kan ook altijd een recept met 60tabs via de apotheek krijgen als ik vind dat het nodig is.

Toevallig ervaring met antidepressiva icm anabolengebruik (ook tren) en ik moet zeggen dat dat gewoon prima ging. Nergens “last” van gehad.

Dat toentertijd ook besproken met de psych die mij die shit voorschreef en hij zei ook dat het in principe geen probleem zou moeten zijn.
Ik geef liever het advies om het niet samen te gebruiken. het blijven hormonen. als je dit soort medicatie moet nemen kun je beter van de gear afblijven is mijn advies.

Zelfs, waarschijnlijk zonder dit soort meds, kan dit nog voor komen:

Benzo's hebben mij wel veel rust gebracht in het verleden en ik vond de bijwerkingen, en stoppen minder heftig dan opbouwen en stoppen met Mitrazapine, ik heb ook echt een hekel aan AD's. Ik zat tijdelijk op 3mg Lorazepam per dag en toen een aantal maanden 2mg en een jaar op 1mg en dat is afgebouwd naar 0mg, enige bijwerkingen waren af en toe een duizeling en tijdelijk slechter slapen. Mijn huisarts deed er ook niet moeilijk over omdat hij door had dat ik er heel voorzichtig mee om ga door uit mezelf te minderen en stoppen. Ik kan ook altijd een recept met 60tabs via de apotheek krijgen als ik vind dat het nodig is.
TS vraagt dit i.c.m. Tren/gear. Zoals ik lees in jou verhaal met op en afbouwen is dit vanwege verslavende eigenschappen. Beste is dus gewoon niet aan deze meuk te beginnen. Ik spreek uit ervaring want heb ook een stevige verslaving aan benzo’s en barbituraten en opiaten gehad.

TS vraagt dit i.c.m. Tren/gear. Zoals ik lees in jou verhaal met op en afbouwen is dit vanwege verslavende eigenschappen. Beste is dus gewoon niet aan deze meuk te beginnen. Ik spreek uit ervaring want heb ook een stevige verslaving aan benzo’s en barbituraten en opiaten gehad.
Verslaving is meer hoe je er mee om gaat. Als je telkens meer nodig bent, de oorzaak niet aanpakt en niet wil stoppen dan is er sprake van verslaving. Ik kan zonder problemen beginnen en stoppen met Lorazepam, ook na een jaar gebruik. Tijdelijk voor slaap is geen probleem, tijdelijk voor extreme spanning of als er wat heel ergs is gebeurt is het geen probleem, maar dat zal dan wel aan de gebruiker zelf liggen hoe hij/zij er mee om gaat. Kun je niet slapen van Tren gebruik dan geen Tren als je het dan op moet lossen met benzo's.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Brownie88
Verslaving is meer hoe je er mee om gaat. Als je telkens meer nodig bent, de oorzaak niet aanpakt en niet wil stoppen dan is er sprake van verslaving. Ik kan zonder problemen beginnen en stoppen met Lorazepam, ook na een jaar gebruik. Tijdelijk voor slaap is geen probleem, tijdelijk voor extreme spanning of als er wat heel ergs is gebeurt is het geen probleem, maar dat zal dan wel aan de gebruiker zelf liggen hoe hij/zij er mee om gaat. Kun je niet slapen van Tren gebruik dan geen Tren als je het dan op moet lossen met benzo's.
Volledig mee eens. Zo bedoelde ik het ook om niet aan tren te zitten als slaap een probleem voor je gaat zijn.
Knap dat je na een jaar zo opeens kan stoppen :)

• Like
Waarderingen: Fappie
Terug
Naar boven