MuscleMeat

Trenbolone en slaapmedicatie

Bezoekers in dit topic

Inmiddels heb ik alle natuurlijke slaap medicatie laten vallen, enkel melatonine en wat valeriaan voor het inslapen. Ik slaap wel wat onrustig en wordt een aantal x wakker maar val weer terug in slaap zonder problemen. Mijn vrouw echter zegt dat ik hele bossen omzaag gedurende de nacht!

Ik vind tren een lekker kuurtje, zit nu op 500mg primo e met 250mg tren e en 100mg test e
Libido is wel gezakt maar kan hem lang genoeg omhoog houden om in ieder geval 1x week mijn ding te doen met de vrouw dus ik klaag niet…..

Zetten gaat lekker, dat doet de vrouw en alles schoon en hygiënisch, geen spierpijn na zetten en het vliegt er beter in dan de deca/Sustanon!

Geen last van depressie, geen tren hoest, geen agressie maar wel continue warm en zweten. Vooral in de nacht, zeker nu de temperatuur omhoog gaat.

Dat koolhydraten toevoegen werkt dus nog steeds, op deze wijze is het voor mij prima te doen en zie de gains 😁

Ik zoek eigenlijk niet naar de politiek correcte reacties of verantwoordelijke reacties. Het liefst mensen met persoonlijke ervaringen in plaats van ervaringen die de poster goed laat overkomen. :)

Zolpidem is geen benzo en na 2 dagen geen slaap, slaap je wel weer goed.
Zolpidem is een "neefje" van de benzo's geloof mij heb er jaren aan verslaafd geweest je krijgt ook heel snel gewenning waardoor je na een tijdje een strip op hebt. Thank god al jaren ook vanaf moet je echt niet gewoon even met liggen kloten als je op de tren gaat wat al een mental killer is. Anyway gebruik dan beter quetiapine 100mg ofzo slaap je ook goed van en is niet verslavend.

• Like
Waarderingen: inVorm
Is algemeen bekend, wees zeer voorzichtig met slaapmiddel of Big Pharma wordt je beste vriend.

Al is een blowtje geprobeerd?

• Like
Waarderingen: The Barbarian en Bullshark
Is algemeen bekend, wees zeer voorzichtig met slaapmiddel of Big Pharma wordt je beste vriend.

Al is een blowtje geprobeerd?
Blokje hasj verkruimelen en dan in warme chocolademelk als je niet iets wilt roken. Slaap je goed van als je er genoeg in doet. Deed ik lang geleden wel eens met vrienden omdat we niet rookten.

Blokje hasj verkruimelen en dan in warme chocolademelk als je niet iets wilt roken. Slaap je goed van als je er genoeg in doet. Deed ik lang geleden wel eens met vrienden omdat we niet rookten.
Of wiet olie, wel met geactiveerde thc.

Ik heb zo’n extractie kit van canno lator.

Eerst de wiet 20 min bij 130 verwarmen in de oven zodat de thc actief wordt, dan extractie uitvoeren en het extract mengen met een olie bijvoorbeeld olijfolie.

4 druppeltjes voor de nacht slaap je lekker van! Wel icm met wat koolhydraten voor de nacht dan hè 😏

• Like
Waarderingen: spitfire01
Tren het mooiste middel wat er is, maar ook het verschrikkelijkste! 😊

Maar de eerste 5 weken ga je als een speer op 4 uur slaap toch? Dan had ik echt geen medicatie nodig. Wakker worden 5 uur ochtends en hele verbouwing aankunnen. 😝

• Like
Waarderingen: RonnievanBerlo en inVorm
Ik moet zeggen ik merk wel wat verschil nu ik er 100-150mg test bij zet.

Ik voelde me zonder de test erbij best ok maar was wel wat meer emo, vooral bij zielige momenten in een film ofzo dan voelde ik de tranen komen 😆 net een vrouw maar met weinig eigen test is dat wel verklaarbaar.

Beetje test e erbij laatste 2x zetten en ik voel me wel een stuk beter. Minder emo en niet dat ik depri was maar het was ook niet hetzelfde als tijdens de test/deca of de test only waarbij ik me echt mega goed voelde.

Dus blij dat ik advies heb opgevolgd.

Inmiddels tren e op 350mg en test e op 150, primo e nog steeds op 500mg.

Slaap prima, voel me goed, geen bijwerkingen dus ik ga na herstel mogelijk nog een tren kuurtje doen, als de gains genoeg zijn om het te overwegen….

Tren het mooiste middel wat er is, maar ook het verschrikkelijkste! 😊

Maar de eerste 5 weken ga je als een speer op 4 uur slaap toch? Dan had ik echt geen medicatie nodig. Wakker worden 5 uur ochtends en hele verbouwing aankunnen. 😝
Nou ik ben na 4 uur slaap echt een wrak, 7 uur is wel mijn minimum nu met de zware workouts erbij….

• Like
Waarderingen: GruX
Het gaat er om dat je op Tren, tenminste ik, in de ochtend kwik fit opstaat. Met het gevoel bedoelt ie dus dat je een hele verbouwing aankan
Ja dat heb ik dus niet met maar 4 uur slaap op de tren, ik kan dan geen complete verbouwing aan maar bij 7 uur slaap juist wel, ik ben ook geen 25 meer maar 46 dus heb ik extra slaap nodig om naast trainen ook nog te presteren op werk 😁

Ja dat heb ik dus niet met maar 4 uur slaap op de tren, ik kan dan geen complete verbouwing aan maar bij 7 uur slaap juist wel, ik ben ook geen 25 meer maar 46 dus heb ik extra slaap nodig om naast trainen ook nog te presteren op werk 😁
Dank voor het compliment, maar ik heb 25 al 2x gezien + beetje 🤣

• Haha
  • Like
Waarderingen: RonnievanBerlo en GruX
Stelletje opa’s🤣

• Like
  • Heart
Waarderingen: RonnievanBerlo en Bullshark
Terug
Naar boven