XXL Nutrition

Trey Brewer Guestposing!

wat een tronie heeft die kerel gekregen:D
wel f*cking huge :eek:

Ben benieuwd na de cut.. :D

Wat een vocht en vethomp man.

Ik ben geil op massa maar dit vind ik maar niets.

Echter ff afwachten wat zn wedstrijd shape is.

Markus = Massa

hij staat op minder dan 10% want ik zie zijn blokjuhs:rolleyes:

hehe hamstertje!!:D

Zijn rug lijkt hier klein, maar goed er is zo natuurlijk moeilijk een oordeel over te vellen met zo'n shape...

Begeleiders of niet, ik heb zn shape nooit mooi gevonden. Dat zit voornamelijk in zn genen denk ik. Massive issie wel

Tjah, hier ziet 'm er toch beter uit :p :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vraag me af welke zooi hij elke dag in ze reet spuit :P

HUUUUUGE ben benieuwd hoe hij op het podium staat

loopt zijn borst nou ziekelijk 8er, of lijkt dat door zijn BF zo?

De junior nationals is over 9 weken, als je dan nog volop in de bulk ben dan ben je wel heel dom.

Wie zegt dat hij daaraan deelneemt? Denk dat hij wel heeft begrepen inmiddels dat als je aan een wedstrijd meedoet, je iets moet doen als cutten...?! En misschien leren sommigen het nooit. ???

1 grote vochtbal maar wel een ****ing huge one. benieuwd hoe hij er over 9 weken bijstaat.

er is nog werk aan de winkel

hij is ook gewoon kalend al.. damn 23 ofzo toch?

hij is ook gewoon kalend al.. damn 23 ofzo toch?

Zou voor de gein is een foto van mij moeten posten (22). Mijn pa was voor zijn 30e geheel kaal op zijn bovenhoofd en dit ga ik waarschijnlijk ook krijgen. Ook mijn broertje van 16 vertoont al de bekende inhammen. Zou goed kunnen dat het van de shit is hoor bij Trey maar bewijzen kunnen we het niet.

Ik vind hem maar overrated. Iedereen beweert dat hij maar Mr O wordt. Ik weet het nog zo net niet.

Terug
Naar boven