AndroidHealthClinic

Trey Brewer Guestposing!

doet hij überhaupt wel mee aan de nationals?

Wie zegt dat hij daaraan deelneemt? Denk dat hij wel heeft begrepen inmiddels dat als je aan een wedstrijd meedoet, je iets moet doen als cutten...?! En misschien leren sommigen het nooit. ???

Het zijn trouwens de Junior Nationals, de "echte nationals" vinden pas plaats op het einde van het jaar. De excalibur (de wedstrijd die hij in 2006 won) was niet eens een "national" show maar een regional show. In de US volg je de volgende weg:

Regional -> National (NPC) -> IFBB Pro

En hij is zeker van plan om aan de junior nationals mee te doen. Dat staat zelfs op zijn website bij biographie:

•Trey Brewer•

I was on the cover of the March 2007 issue. I¹m taking all of 2007 to refine my physique more to compete on the National Level in 2008. I've also signed with BSN in March of 2007. Thanks for taking the time to read and find out more about me. Look for me at the 2008 JR. Nationals and then the USA

Komt wel in orde met die kerel:cool:

Het valt me wel op dat het eerste wat ik zie aan die kerel zijn striemen, bij Jay etc. zie je die niet?

Jakkes ik vind het walgelijk, al zit hij gruwelijk in de bulk!

Vergelijk dat met een andere topper in de bulk en dan zal je nog een groot verschil zien. Ik vind dat hij verkeerd geproportioneerd gegroeid heeft.

Rug is niet goed, schouders en armen volgens mij veel te groot tov rug en borst, kuiten komen ook niet super mee. Ik denk dat je beter geleidelijk aan atletisch opbouwd zonder gruwelijk zoals hem in de bulk te gaan dat je een veel mooier fysiek kan opbouwen.

Er is wel degelijk wat met zijn borst....zit totaal geen massa op vergeleken met de rest.

ben ook geen fan v zn fysiek, maar toch denk ik dat ie ooit Mr. O kan worden, zeker als je de evolutie indachtig bent v/d Arnold/Serge Nubret fysieken richting Coleman,Cutler,Rühl en Co fysieken v/d laatste jaren..
top BB'rs zullen gewoon groter en groter worden nr mijn bescheiden mening

Ook flinke gyno btw:eek:

hij moet gaan worstelen,niemand met verstand van onze sport neemt dit serieus?

Wacht nu maar ff af tot de wedstrijd. Heeft zoals Loo al zei een heel team er achter staan.

Tel hier 5 liter vocht weg en kg of 10 vet en je staat er heel anders bij. Borst lijkt nu heel slecht, maar zien het dadelijk wel als het vocht en vet weg is.

Vind hem wel bruut zo:D

Ehm...not done....yet.
Als je zo in shape bent doe dan maar geen guestappearance.
Denk dat hij wel in staat is om zijn fysiek te verkrachten als ie zo door gaat. Wil weleens zien waar hij staat over 5 jaar.

Misschien de nieuwe Greg Kovacs....

Te lelijk dit. Meest overrated BBer van het moment. :rolleyes:

hier kan je gewoon niet over oordelen hoe dat zijn fysiek straks is als hij straks onder het licht staat te posen,,

nu is hij dik en trekt op niks, maar straks op 3% en weinig vocht, is ie gewoon de bom voor zijn leeftijd

en zijn borst is altijd al zo geweest, kijk maar op zijn site, onder kant borst is heel raar, coleman heeft dat ook

We'll see :)

Met zo'n shape moet je geen gast optreden geven is mijn mening.

Vind het wel apart, als ik beetje vet heb zit het meteen bij me middel. Lijkt wel of hij het opslaat bij zijn borst en armen.

Dat vind ik ook.
Echter de oordelen die sommige hier nu vellen, slaan op niks, want zijn contest foto's zijn gewoon goed.
Dus wacht maar af. Deze jongen gaat het denk ik echt maken.

Volledig met je eens Richard. Hij zal echt niet meteen in top conditie zijn kwa verhoudingen maar hij zal met een vlinke pak massa komen en een duidelijk statement zetten voor wat hij in de toekomst kan gaan betekenen. Tevens blijven mensen hem hier maar vet noemen terwijl je zijn buikspieren gewoon ziet zitten. Als je het mij vraagt is het dan ook gewoon zeer veel vocht wat hij vasthouden en ditzelfde denk ik als ik naar zijn opgeblazen toet kijk.

Terug
Naar boven