XXL Nutrition

triceps biceps trainen

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Wat is gebruikelijk om je triceps en biceps te trainen.Mijn vraag is, hoeveel oefeningen en sets maal herhalingen is bevordelijk.Zit nu op 2 maal per week 1oefening 3 sets van 12-10-8.Wie heeft goeie raad.Alvast bedankt

Hoe ziet je de rest van je schema eruit ....

• Topic Starter Topic Starter
maandag schouders triceps biceps dinsdag rust woensdag borst benen buik donderdag rust vrijdag schouders triceps biceps.de triceps en biceps bleven een beetje achter met de rest vandaar dat ik ze nu 2x per week probeer.

Heyyyy, ik zie geen rug in je schema en je trained schouder ietwat te vaak naar mijn mening.

Zo kan je em overtrainen

Mis je rug kerel.
En ik denk dat je iets teveel doet. Maar je zal nog wel niet zolang bezig zijn of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Verrek zeg,sorry de rug pak ik donderdag erbij.Mijn doel is mn ouwe figuur weer terug te krijgen.

Ik ben van mening dat je niet een standaart aantal oefeningen sets en reps kan noemen en den zeggen, hier groei je mee.
Er zijn mensen die groeien al na 2 oefeningen van 8-10 herhalingen, en de ander moet 6 oefeningen doen van 8-10 of mischien wel 10-15 herhalingen.
Ieder lichaan is verschillend en daarom moet je voor jezelf kijken wat werkt, gewoon expirimenteren dus.

Zoals ik het schema bekijk kan het nog wel verder angepast worden.... je doet je benen na je borst. Mijn idee is dat je dan al niet de benen meer voldoende kunt geven.. Voor benen een aparte dag nemen.

vraagje

Ik ben een jongen van 20 en ik heb daarnet de omtrek van mijn biceps (in opgespannen vorm) gemeten. Het was ongeveer 27 cm rechts (links heb ik nie gedaan). Da's nie goe zeker? :o

het is een begin. Je moet ergens beginnen.

Terug
Naar boven