AndroidHealthClinic

Trilplaat

munk

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Bij ons staat al een tijdje een trilplaat. Mijn vraag is of dit echt helpt naar explosiviteit/kracht toe. Ik heb dat nog nooit geprobeerd maar zou eerst de mening van jullie willen horen eer ik mijn energie erin stop.

Alvast bedankt!

Is eerder voor vetverlies.

Wijventoestel btw

Leuk om op te nken lijkt me maar dat gaat ook net zo makkelijk op een wasdroger.

Brrrrrr :hornyna:

• Topic Starter Topic Starter
allez, geen tijd in steken volgens jullie :) maar als ik er ook maar 1% explosiever van wordt doe ik het hoor. Alle beetjes helpen

nou wij hebben ook zo'n ding ik sta er soms wel eens op na de benentraining want hierdoor word de doorbloeding beter en als ik last heb van mijn benen of onderrug is dit echt wel fijn.
Alleen je hersenen werden doorelkaar geklotst

Is niet voor vetverbranding lijkt mij ?? maar eerder voor de spieren los te krijgen en doorbloeding ??

Laat die maar zijn voor wat het is die trilplaat

ik ga er ook wel eens met mijn reet op zitten als ik last heb van mijn onderrug damn heerlijk

• Topic Starter Topic Starter
ok merci mannen. Ik zal er niet aan beginnen dan :cool:

moet je eens crunches op zo'n ding gaan doen!
echt lekker.
Maakt t iets zwaarder ook. Wel geinig. :cool:

IMO compleet waardeloos voor jongens als wij:D!..

btw, wij hebben er ook 2...worden amper gebruikt, en mensen die ze gebruiken, zijn of rolstoel mensen, of > 65!

Misschien dat het helpt bij herstel ?

khad gevraagd aan eigenaar ( ja bij mijne staat die ook )
en het was vooral om de taille bij vrouwen kleiner te maken door die uber speciale trillingen

Eerder gebruikte ik die zwaardere trilplaat wel eens na flinke cardiosessies of benentraining ter ontspanning en voor de doorbloeding.

Eerst in sqauthouding bewegen rond parallel en vervolgens met de quads en kuiten op liggen. Daarna nog ff strekken.

Tegenwoordig gebruik ik ze niet meer..

..vind ik die dingen te :gay:

lol als ik aan een trilplaat denk zie ik een dik wijf voor me.

trilplaat hm wordt gebruikt om af te vallen. al geloof ik nooit dat je er zoveel op verbruikt.

typische tellsell hype apparaten

Goeie genade, check die prijzen dan:eek:

€11990 EUR* €2995 EUR*
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wij hebben een uit de pro en een uit de my series + matjes en straps in het cardiohonk van onze gym.
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven