Fitness Seller

Trilplaat

Ik zag laatst nog een trilplaat staan bij de blokker... maximum belasting 100 kilo ... damn... niet echt een optie dus.

vind 't zelf wel lekker voor bijv. m'n benen.. trilt alles lekker los

kunt er ook op zitten of liggen voor bijv. je rug

haha ik zie mezelf al zitten op zo'n ding :p

geef mij dan maar ff cardio is ook alles los en opgeward ;)

Op mijn sportschool hebben ze die apparaten ook en ik geef er les op. Er zijn nog tig andere krachtoefeningen dan op die poster staan plus je kan er cardio op doen. Het is leuk voor de afwisseling en je kan er uitgebreid op trainen: cardio, gewichtjes, banden van de plate, dynabands. Ondanks dit mooie verhaal train ik er niet op, maar je kan er prima op trainen!

Ik heb een paar maanden geen krachttraining gedaan alleen buitensport (hardlopen, afstanden fietsen, wandel(trek)tochten) maar binnenkort is het buiten weer wat minder aangenaam, dan ga ik weer naar de gym voor kracht. Ik denk dat ik om op gang te komen eerst maar eens een paar sessies met de powerplate ga doen, afgewisseld met circuittraining (bij ons thuis wordt dat minachtend het "wimpie circuit" genoemd, maar het werkt prima om op gang te komen voor het echte werk dus het interesseert me geen bal wat ze ervan vinden).

Alleen die stoplichten die ze erbij gezet hebben (groen=wisselen, rood=rustpauze of zo) dat gaat me echt te ver.

Terug
Naar boven