MuscleMeat

Trio Med naalden bestellen

MikeyMike01

Cool Novice
Waardering
0
Ik wil er nu naalden gaan bestellen, maar wat is het verschil tussen die 2delige en 3delige naalden.
Mijn spuiten en naalden wil ik los bestellen, wat ik wilde bestellen is:
-Terumu 5ml 2delige spuiten
-Terumu 1,2x40 (roze) voor optrekken
-Terumu 0,6x30 (blauw) voor injecteren in de quads.

Eerste keer dat ik naalden bestel/gebruik dus kan iemand bevestigen of dit allemaal past?

Voor welke middelen gebruik je het? Meen dat verschillende middelen HGH, olie basis en water basis roids weer andere naalden afmetingen nodig hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen voor Testo enanthate. Van GG op oliebasis.

ALs je niet meer dan 2ml zet per keer, zou ik voor de 2ml spuitjes gaan.
In principe kan je tot 3ml vloeistof erin stoppen, maar dan kan je niet meer aspireren.
5ml gaan niet zo vloeiend in vergelijking met 2ml spuitjes.
De naaldjes die je hebt gekozen zijn wel goed.
Peroonlijk zou ik voor de 0,7 naaldjes gaan, injecteer je iets dieper, waardoor je ook minder kans hebt op stijfheid etc.

3 delige spuiten zul je bedoelen die 3 delige zijn makkelijker om mee te injecteren dan 2 delige door t rubber wat erin zit.

bestel ook even een doosje alchol swap mee om te ontsmetten..

In mijn kuur is er een dag waarop ik 3ml injecteer, vandaar wil ik de 5ml spuit hebben...maakt het echt veel verschil uit in soepelheid?

Waar injecteren jullie mee, 3-delig of 2-delige spuiten?

3 delige spuiten zul je bedoelen die 3 delige zijn makkelijker om mee te injecteren dan 2 delige door t rubber wat erin zit.

bestel ook even een doosje alchol swap mee om te ontsmetten..

mijn idee is juist dat deze spuiten met een rubber erin stroever injecteren dan zonder rubber erin.

mijn idee is juist dat deze spuiten met een rubber erin stroever injecteren dan zonder rubber erin.

voor dat je gaat opzuigen moet je ff de zuiger een paar keer door de cilinder heen rossen. dan gaat het makkelijker.

ik heb 1,2 (roze) om op te zuigen en 0,7 om te zetten. op alle plekken. werkt gewoon goed.

btw, trio medical is erg relaxed om te bestellen. beter dan dat gezeik bij de apotheek. paar van die dikke balie wijfen die willen weten of je die prikkers niet voor slechte dingen gaat gebruiken. rot toch op!

voor dat je gaat opzuigen moet je ff de zuiger een paar keer door de cilinder heen rossen. dan gaat het makkelijker.

ik heb 1,2 (roze) om op te zuigen en 0,7 om te zetten. op alle plekken. werkt gewoon goed.

btw, trio medical is erg relaxed om te bestellen. beter dan dat gezeik bij de apotheek. paar van die dikke balie wijfen die willen weten of je die prikkers niet voor slechte dingen gaat gebruiken. rot toch op!

thanks voor de tip.!!

nadeel van triomedical is alleen dat je er weer meteen 100 van elke hebt.

thanks voor de tip.!!

nadeel van triomedical is alleen dat je er weer meteen 100 van elke hebt.

Hoezo een nadeel kost toch geen drol bij hun,anders moet je na de apotheker gaan maar dan ben je wel even duurder uit.
En ze zijn houdbaar hoor de spuit/naaldjes,zijn toch zo op 100 van die dingen...

precies, neem 100 spuiten, 2 x 100 naalden en 100 alcohol swaps en je bent volgens mij iets van 15 euro kwijt.

geen geld op een hele kuur lijkt me....

Snap dat niet dat alchohol zijn jullie allemaal van die vieze mannetjes die zichzelf nooit wassen ofzo? Nooit geen alchohol gebruikt en nergens last van, zolang je niet inwendig bacterieeen krijgt is er niks aan het handje.

Snap dat niet dat alchohol zijn jullie allemaal van die vieze mannetjes die zichzelf nooit wassen ofzo? Nooit geen alchohol gebruikt en nergens last van, zolang je niet inwendig bacterieeen krijgt is er niks aan het handje.

Protocol intra musculair injecteren zegt nog steeds 'injectieplaats desinfecteren'

waarom zou je het niet doen en onnodig risico lopen is mijn mening dan. better safe than sorry + het ruikt gewoon lekker:P

Die 0,7 naalden van het merk wat ik wil bestellen zijn 40mm, is dat niet wat TE lang.
0,6 is 30mm, voor in de quads is dit toch prima?

Protocol intra musculair injecteren zegt nog steeds 'injectieplaats desinfecteren'

waarom zou je het niet doen en onnodig risico lopen is mijn mening dan. better safe than sorry + het ruikt gewoon lekker:P

Whaha, koop dan alcohol 95% en ga daar boven hangen!!:D

Ik ontsmet nooit, de olie doet dat werk al.

Zoals maus al zegt er zit ook alchohol in de gear dus ben voor infecties, niet echt zolang je maar niet 2x dezelfde naald gebruikt.

Die 0,7 naalden van het merk wat ik wil bestellen zijn 40mm, is dat niet wat TE lang.
0,6 is 30mm, voor in de quads is dit toch prima?

Nee niet te lang. Je zal zien dat je later een langere naald nodig hebt om door het littekenweefsel heen te komen en zo voorkom je dat alles er weer uitstroomt :D

ik ben een voorstander van ontsmetten maar jullie zijn toch eigenwijs:D:D

precies, neem 100 spuiten, 2 x 100 naalden en 100 alcohol swaps en je bent volgens mij iets van 15 euro kwijt.

geen geld op een hele kuur lijkt me....
100 spuiten en 200 naalden??? Waarom dat? Doen jullie zo dat je eerst het goedje opzuigt en zodra het erin zit pak je een andere naald om het vervolgens in je lichaam te zetten?
Jullie zijn de mensen met ervaring, ik niet. Maar in het ziekenhuis doen ze het toch ook niet met 2 naalden?

Terug
Naar boven