AndroidHealthClinic

Trio Med naalden bestellen

• Topic Starter Topic Starter
100 spuiten en 200 naalden??? Waarom dat? Doen jullie zo dat je eerst het goedje opzuigt en zodra het erin zit pak je een andere naald om het vervolgens in je lichaam te zetten?
Jullie zijn de mensen met ervaring, ik niet. Maar in het ziekenhuis doen ze het toch ook niet met 2 naalden?

1. Omdat het makkelijker is de vloeistof uit de vial/ampul te zuigen met een dikke naald (1,2mm bijv), vervolgens met een dunnere naald injecteren in de spier.
2. Omdat bij het doorprikken van het vialrubber de punt van de naald wat botter kan worden. Zo prik je met een "verse" naald.

1. Omdat het makkelijker is de vloeistof uit de vial/ampul te zuigen met een dikke naald (1,2mm bijv), vervolgens met een dunnere naald injecteren in de spier.
2. Omdat bij het doorprikken van het vialrubber de punt van de naald wat botter kan worden. Zo prik je met een "verse" naald.
Weer wat geleerd. Maar ik dacht altijd dat je gewoon uit een flesje zo groot als een hoestdrankflesje steeds wat in je spuit zuigt. En dan de dop er weer op.
Dus als je een kuurtje begint krijg je allemaal losse ampulen met precies erin wat je per prik nodig heb?

Weer wat geleerd. Maar ik dacht altijd dat je gewoon uit een flesje zo groot als een hoestdrankflesje steeds wat in je spuit zuigt. En dan de dop er weer op.
Dus als je een kuurtje begint krijg je allemaal losse ampulen met precies erin wat je per prik nodig heb?

zou kunnen inderdaad ja, of je hebt een 10 ml vial waarbij je door een rubber dopje heen kan prikken wat zich zelf hersluit ;)

Staan er op de spuit eigenlijk getallen zodat je kan zien hoeveel je erin aan het zetten ben?

Koop is een spuit man kijk op foto`s natuurlijk staat er op een spuit getallen anders weet je toch niet hoeveel je spuit. Je hebt nog een hoop te leren voordat je gaat kuren.

Ja je heb gelijk. Maar over een jaar moet ik voldoende weten. Alleen vind dit soort kleine dingen erg belangrijk. Vond jullie al zulke goede rekenaars.
Allen een spuit kopen zeg je? Ik ben deze week naar de apotheek gegaan en toen vroeg die snol waar ik het voor nodig heb. Ik zeg om te kijken. Zegt ze ik mag bij twijfel geen spuiten verkopen. Ben niet eens een junkie achtig type.
Maar goed iemand gaf gisteren een link naar een site waar je kan bestellen. Doe ik dat wel. Alleen hoop ik tegen die tijd wel te weten welke maten je moet hebben.

Staat hier allemaal op het board welke naalden je nodig hebt kwestie van zoeken en lezen.

Prima site wat ik zo kan bekijken, maar wat is de levertijd?
Mail met: Bestelling is verzonden is al even binnen in tegenstelling tot de naalden.

Normaal binnen 2 werkdagen zon beetje wel in huis:)

Heb inmiddels nog niets binnen... Heb zojuist een mailtje gestuurd en gevraagd hoe het zit..
Zit niet echt haast bij... maar mag wel hopen dat ze er zo zijn.

Wegens interne bedrijfsverhuizing verzenden wij op 28 februari, 1 en 2 maart geen goederen. Alle bestelling worden vanaf maandag 5 maart verzonden.

Yep... ik zag het.. toch had ik de 20e februari al een mailtje dat het verzonden was.. maar goed... heb even een mailtje gestuurd hoe het nu zat... anders bel ik even.. zal er deze week wel zijn

Ik neem trouwens zelf altijd 2 delige spuiten. De 3 delige vind ik rot aspireren. :)

Ik ga ze altijd in de duitse apotheek halen. Geen gezeik en hebben alles op voorraad.

Yep... ik zag het.. toch had ik de 20e februari al een mailtje dat het verzonden was.. maar goed... heb even een mailtje gestuurd hoe het nu zat... anders bel ik even.. zal er deze week wel zijn

Welke maat heb je besteld? De 0,6 x 30 is namelijk niet op voorraad, waardoor ik ook al enige tijd aan het wachten ben

0.7 x 40 heb ik besteld met 2 delige spuiten en nog eens 100 naalden van 1,2 x 40....

Morgen even bellen.. was vandaag net te laat.. net 5 uur geweest... stond op t bandje dat ze gefuseerd zijn en onder de naam Daks of Dax verder gingen...

Dat zou het kunnen zijn...

Ik had van de week gebeld om de niet voorradige 0,6x30 te vervangen door 0,6x25. Krijg ik vandaag toch de 0,6x30 binnen dus blijkbaar zijn ze er weer!

Terug
Naar boven