Fitness Seller

Minder werkt ook super goed!!

als ik aan goeie genen denk, moet ik toch eerder denken aan een "goeie responder" op vlak van training/ gear dan aan hoge natty test productie
Is een beetje " kip of het ei", zonder hoge natty test ga je geen spiermassa opbouwen en behouden als je off gaat. Of je moet altijd on blijven en dan nog is het diegene met een goede hormoonhuishouding die het verste geraakt en minst last heeft van sides etc...

Is een beetje " kip of het ei", zonder hoge natty test ga je geen spiermassa opbouwen en behouden als je off gaat. Of je moet altijd on blijven en dan nog is het diegene met een goede hormoonhuishouding die het verste geraakt en minst last heeft van sides etc...
hoge natty test zal nog altijd binnen de referentiewaarden vallen unless er iets goed mis is.
ik denk dat het verschil tussen de referentiewaarden verwaarloosbaar is

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap je punt maar waar het mij om gaat is dat men niet gelijk aan de hoge doseringen hoeft zoals vaak wordt aangegeven. Ik neem het woord bodybuilding serieus en alles wat daarmee gepaard gaat dus ook een goede stretch op pees en tissue niveau niet alleen de anabolen, pre- en postworkouts etc.
Ja ik ben gezegend wat reactie van mijn lijf op trainen betreft en al train ik een half jaar niet ik heb praktisch geen terugval, misschien als ik 80 wordt dan wel. Yoga en met name hormoon yoga, restorative en yin yoga erbij geeft het lichaam een extra boost/groeistuip omdat je op pees en tissue niveau ook actief ben tijdens het yoga'en. Het zal niet een ieder bekoren maar ik heb er baat bij. Had ik yoga maar eerder ontdekt, wat een weldaad voor het lijf.

Bij speltbrood.. Yoga.. 2 eiwitshakes.. Goede koolhydraten haakte ik af

mis alleen waar er laag gedoseerd word.
Jaren geleden zijn laatste kuur gedaan met test deca en nu op een gram test plus hgh. Ja lekker laag :o

Genen zijn leuk als je serieus groot wil worden anders maakt t geen hol uit. iedereen kan een goed fysiek krijgen met goeie voeding en aas. kut genen of niet.

Al met al staat Yoga natuurlijk altijd op 1. wie is er niet groot mee geworden.

Ja geloof het of niet. Ik heb er nooit aangewild en na veel lezen en gepraat overgestapt. Ik heb idd test/deca/mast gebruikt en daarnaast heb ik veel pre-workouts gebruitk waarbij mijn favo Expand was en MR1. MR1 leidde naar een periode van slapeloosheid en toen de prullenbak in.
Ik ben 49 maar nog nooit boven de 35 geschat qua leeftijd. In de gym ben ik praktisch een van de weinige amateurtjes (op de grote jongens na) die zwaar traint en dus jaren niets gebruikt heeeft wellicht omdat ik sterk ben geworden van jarenlange zware benen trainingen. Had ik al verteld dat ik ook de sprint heb gedaan, 100 meter? Ik heb weinig tot geen terugval al verblijf ik in de tropen 5 weken per jaar en geen workouts doe.
Laatdunkend over yoga hoeft niet het geeft alleen aan dat de link tussen body en mind nog niet is gemaakt. Een stukje verdieping heeft niemands spieren doen slinken.

ik zou een vakantie van 52 weken per jaar doen in de tropen.

ik zou een vakantie van 52 weken per jaar doen in de tropen.
Bommetjes bommetjes, dames toch!
Over mijn gang naar de huisarts geen reactie. Wat zou jij een jongeling of firsttimer aanraden? Zo hoog mogelijk gaan of eerst even bespreken met de huisarts?

Over mijn gang naar de huisarts geen reactie. Wat zou jij een jongeling of firsttimer aanraden? Zo hoog mogelijk gaan of eerst even bespreken met de huisarts?

500mg test only is meer dan zat als eerste kuur , hier word eigenlijk zowat nooit meer aangeraden :o sorry

Waarom bespreken met een huisarts? Die kennen er meestal ook niks van.

Waarom bespreken met een huisarts? Die kennen er meestal ook niks van.
Juist een basisarts wellicht niet. Mijn huisarts heb ik een goede band mee en hij is sporter op hoog niveau geweest en pas als je iemand spreekt leer je de persoon en diens kunde kennen.
Mannen kunnen last krijgen van hun prostaat zoals je wellicht kunt weten en met name mannen boven de 40. Bij elke man schijnt het prostaat te groeien en HGH is zover ik begrepen heb een groeihormoon.
De huisarts van vandaag is niet de huisarts van gisteren, kennis wordt breder en des te meer dit ook met de huisarts besproken wordt des te minder fabels wij uiteindelijk overhouden lijkt mij en is een oog uiteindelijk geen koning meer in het land der blinden.
Mijn huisarts is super tevreden met mijn openheid en bespreekt dit ook met een collega van hem die ook kennis van zaken heeft. Communicatie is het ding. Wij kunnen denken dat de huisarts niets weet maar stel je krijgt nare sides, wat dan?

Hoe vaak lees je dat mensen het cools kuurtje doen? Is toch minder? :o

Weinig...maar dat wil op zich niets zeggen. 500 test begin kuur is hier zowat de heilige graal :) maar er is meer dan alleen cools kuurtje of 500 Mg/week beginnerskuurtjes.

Ik heb mijn HA een boek gesponsord van Bonds androgene anabole steroïde, hij word steeds een beetje slimmer :p

Juist een basisarts wellicht niet. Mijn huisarts heb ik een goede band mee en hij is sporter op hoog niveau geweest en pas als je iemand spreekt leer je de persoon en diens kunde kennen.
Mannen kunnen last krijgen van hun prostaat zoals je wellicht kunt weten en met name mannen boven de 40. Bij elke man schijnt het prostaat te groeien en HGH is zover ik begrepen heb een groeihormoon.
De huisarts van vandaag is niet de huisarts van gisteren, kennis wordt breder en des te meer dit ook met de huisarts besproken wordt des te minder fabels wij uiteindelijk overhouden lijkt mij en is een oog uiteindelijk geen koning meer in het land der blinden.
Mijn huisarts is super tevreden met mijn openheid en bespreekt dit ook met een collega van hem die ook kennis van zaken heeft. Communicatie is het ding. Wij kunnen denken dat de huisarts niets weet maar stel je krijgt nare sides, wat dan?

De meeste huisartsen van nu kennen meestal alleen maar wat er op de bijsluiter staat.(als ze hem aflezen) :)

Mijn HA krijgt het klaar om helemaal af te draaien als het over de prostaat gaat.. "Ja maar meneer de huisarts ik zit aan de winstrol" win wat???

Maar ook bijna nooit minder :) als het meer dan zat is als eerste kuur,waarom dan niet wat minder?

500mg test is gewoon ideaal als eerste kuur. Op 250 mg test zullen de resultaten vaak tegenvallen. Eventueel kan test/primo of test/mast als eerste kuur met andere doseringen, maar dat zijn dan twee producten ipv één.

Terug
Naar boven