XXL Nutrition

Minder werkt ook super goed!!

Niks mis mee om tegen d
jan en alleman KAN nu ook snel effe breed worden.
genoeg leeghoofden die wat ml's weg drukken en big worden
mij niet gelaten hoor ;)

Maar toch zie je snel genoeg wie er hard trainen. Mensen zeggen al snel ooh die heeft goede genen. Denk ik altijd bij mijzelf train zelf ook eens keer op keer tot het gaatje en weer door...

Effe iets lanceren, geef gerust jullie mening.

De belangrijkste factoren bij BB zijn voeding, training (en rust), aanleg en AAS. Voor mij zijn ze als volgt van belang:

1) Aanleg
2) Voeding
3) AAS
4) Training

Training zet ik idd maar op de vierde plaats. Ik wil hier niet mee zeggen dat je zonder trainen ook snel kan groeien, maar zelfs met een matig trainingsschema kan je veel spiermassa aanzetten als de 3 eerste factoren in orde zijn. Omgekeerd kan niet.

voeding
aas
genen
training

mis alleen waar er laag gedoseerd word.
Jaren geleden zijn laatste kuur gedaan met test deca en nu op een gram test plus hgh. Ja lekker laag :o

Belangrijkste om tot een bepaald niveau te komen is Aas. ken er zat die 2x in de week trainen en er best redelijk uit zien met ruk voeding en ruk genen. als je maar genoeg neemt.
Wil je verder komen staat voeding al snel op 1. Aas op 2 want zonder aas gaat t niks worden.

Genen zijn leuk als je serieus groot wil worden anders maakt t geen hol uit. iedereen kan een goed fysiek krijgen met goeie voeding en aas. kut genen of niet.

Al met al staat Yoga natuurlijk altijd op 1. wie is er niet groot mee geworden.

• Like
Waarderingen: Inb4
genoeg geld
eten
aas
gh/slin/peptides
training

Effe iets lanceren, geef gerust jullie mening.

De belangrijkste factoren bij BB zijn voeding, training (en rust), aanleg en AAS. Voor mij zijn ze als volgt van belang:

1) Aanleg
2) Voeding
3) AAS
4) Training

Training zet ik idd maar op de vierde plaats. Ik wil hier niet mee zeggen dat je zonder trainen ook snel kan groeien, maar zelfs met een matig trainingsschema kan je veel spiermassa aanzetten als de 3 eerste factoren in orde zijn. Omgekeerd kan niet.
1. Genen (aanleg)
2. PEDs (zoals AAS)
3. Training
4. Voeding

Voeding op de 4de plaats? Moeten we je nieuwe boek dan nog kopen? :p

Neen serieus, kan je uitleggen waarom je voeding op 4 zet?
Vooral een praktische keuze. Omdat ik vind dat een benadering van het maximale wat je uit je voeding kunt halen, al relatief eenvoudig te behalen is (simpelweg genoeg kcal en een voldoende hoge totale eiwitinname). In de regel ga je niet veel extra winst boeken door je voeding aan te passen als je al voldoende kcal en eiwit binnenkrijgt.

Met trainen kun je, naar mijn mening, niet relatief eenvoudig een benadering van het maximale behalen. Mijn ervaring is dat ik in de regel mensen nog wel aardig wat extra winst kan laten boeken door ze wat anders voor te schotelen dan een ongeperiodiseerd standaard broschema.

Vooral een praktische keuze. Omdat ik vind dat een benadering van het maximale wat je uit je voeding kunt halen, al relatief eenvoudig te behalen is (simpelweg genoeg kcal en een voldoende hoge totale eiwitinname).

Met trainen kun je, naar mijn mening, niet relatief eenvoudig een benadering van het maximale behalen.

Voeding wordt dan vooral belangrijker bij wedstrijdatleten, bij lage VP, neem ik aan?

Ik begrijp je redenering. Thanks!

Voeding wordt dan vooral belangrijker bij wedstrijdatleten, bij lage VP, neem ik aan?

Ik begrijp je redenering. Thanks!
Wel, het wordt dan vooral een kwestie van de voeding zo op te stellen dat de atleet het goed weet vol te houden en geen tekorten oploopt (de standaard kip-met-rijst-bro loopt daar wel risico op, met name de dames). Tegen de laatste dagen komt er dan nog glycogeenladen bij kijken, maar heel spannend is het allemaal niet imo.

Edit: je kunt het uiteraard best verneuken hoor met het glycogeenladen en 'bloated' raken, maar na zo'n 1 of 2 wedstrijden heb je wel door hoe de vork in de steel zit wat dat betreft. De laatste loodjes richting een wedstrijd zijn vooral de 'drugs' het belangrijkst.

Dit.

Om eerlijk te zijn heb ik niemand meer zien trainen zoals ik ze vroeger zag trainen in die ouder kelder.
Toen was het echt bloed zweet en tranen en af en toe kots :). En heb toch redelijk wat gyms afgedaan. Ik kwam mss in de verkeerde gyms.
En ik zeg niet dat niemand meer hard traint. Ik zie het gewoon niet meer.

Vroeger was het ook een selecter groepje,spreek dan over 24j geleden.

Nu is het jan en alleman dat effe snel breed wil worden.
Dat komt ook gewoon puur omdat wetenschap al veel heeft aangetoond dat op die manier trainen totaal niet extra productief is, behalve als je on bent dan. Niet dat ik mezelf daarbij reken, want ik geef ook graag echt ALLES.

Dat komt ook gewoon puur omdat wetenschap al veel heeft aangetoond dat op die manier trainen totaal niet extra productief is, behalve als je on bent dan. Niet dat ik mezelf daarbij reken, want ik geef ook graag echt ALLES.

En het topic ging dan ook over minder aas maar ook super resultaten. En daar reageerde ik op.

Veel van die gasten waren on maar wel op dosissen waar ze hier mee lachen. (250 test 300 primo 8 weken) En die hadden een fysiek en soms nog beter dan gasten die nu een veelvoud weg drukken.

En het topic ging dan ook over minder aas maar ook super resultaten. En daar reageerde ik op.

Veel van die gasten waren on maar wel op dosissen waar ze hier mee lachen. (250 test 300 primo 8 weken) En die hadden een fysiek en soms nog beter dan gasten die nu een veelvoud weg drukken.
Ben ik het helemaal mee eens, maar daar zijn een dozijn redenen voor. Tegenwoordig neemt bijna iedereen ook wat, amateursporters grijpen snel naar alles wat ze kunnen om maar te kunnen winnen met zo weinig mogelijk moeite, hetzelfde voor bodybuilding nu helaas.

Met 30 iu hgh ed ga je meer bereiken als 3 iu hgh ed.

Eigenlijk is geld de belangrijkste factor naast genen.

Bij mij staat alles op een gedeelde eerste plaats.

Dus:

- 1 - Training / Voeding / Rust

Voor de rest werkt mentaliteit als Aas.
Mijn persoonlijke noot ;)

Lijkt me by the way ook een betere insteek voor de jeugd

1.genen (natuurlijke test productie, a:e ratio, t3, igf, symmetrie...)
2.voeding (als je niet eet ga je niet groeien)
3.aas en training

als ik aan goeie genen denk, moet ik toch eerder denken aan een "goeie responder" op vlak van training/ gear dan aan hoge natty test productie

Terug
Naar boven