MuscleMeat

Minder werkt ook super goed!!

500mg test is gewoon ideaal als eerste kuur. Op 250 mg test zullen de resultaten vaak tegenvallen. Eventueel kan test/primo of test/mast als eerste kuur met andere doseringen, maar dat zijn dan twee producten ipv één.

er is meer dan alleen maar de keuze tss 250 of 500 mg :D

En toch vreemd dat het vroeger wel ging op minder.

En toch vreemd dat het vroeger wel ging op minder.

Kan verschillende oorzaken hebben. Er is nu ondergedoseerde gear (nog veel goed gedoseerde ook, maar de ondergedoseerde is er ook), verder heb ik het hier al ergens getypt: er zijn nu gewoon veel meer jongens die kuren, vaak met rukgenen of ruktraining/voeding. 'Vroeger' was men vermoedelijk meer hardcore bezig met de sport + het waren vooral diegene met aanleg die het hardcore deden.

Kan verschillende oorzaken hebben. Er is nu ondergedoseerde gear (nog veel goed gedoseerde ook, maar de ondergedoseerde is er ook), verder heb ik het hier al ergens getypt: er zijn nu gewoon veel meer jongens die kuren, vaak met rukgenen of ruktraining/voeding. 'Vroeger' was men vermoedelijk meer hardcore bezig met de sport + het waren vooral diegene met aanleg die het hardcore deden.

Gasten waarover ik het had trainden idd. Niet zoals velen(niet iedereen natuurlijk) die je nu bezig ziet. Slechte training en dan ligt het aan de gear. Oplossing slecht trainen=dosis uppen....logisch toch.

Wat een zinloze discussie op een topic dat k niet eens gelezen heb... Obama out

• Topic Starter Topic Starter
De meeste huisartsen van nu kennen meestal alleen maar wat er op de bijsluiter staat.(als ze hem aflezen) :)
Generalisatie is hier top of the bill of niet?
Als een huisarts zo weinig weet dan neem ik aan dat het hele leven eigenlijk op niets berust. Hmmmmm mysterie van het leven is ontrafeld. Dankjewel voor het inzicht wijze;)

Generalisatie is hier top of the bill of niet?
Als een huisarts zo weinig weet dan neem ik aan dat het hele leven eigenlijk op niets berust. Hmmmmm mysterie van het leven is ontrafeld. Dankjewel voor het inzicht wijze;)

Als jij geloofd dat de meeste gewone huisartsen veel weten over AAS dan leef je in een my littlepony wereld denk ik.

Mijn huisarts keek me aan alsof ik aan de aas zat toen ik begon over creatine :roflol:

Ik neem het woord bodybuilding serieus en alles wat daarmee gepaard gaat dus ook een goede stretch op pees en tissue niveau

goed stretchen en ruimte maken voor de spier om te groeien

email.jpg

Terug
Naar boven