- Waardering
- 12.187
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nu 39 en ben begonnen op mijn 21e. In de tussentijd wel verhogingen en aanpassingen gehad, maar nu al jaren niet meer nodig gehad.Trouwens, als die medicatie voornamelijk voor depressie en angst is.. heb je redenen om te geloven dat je misschien daarvoor al lage T had? (wat ook weer kon meespelen in die klachten?)
Medische dosis gaat het om. Gebruiken waar jij het over hebt is wat anders dan medische TRTGeniet van het stabiele leven. Ga je gebruiken gooi je het zo weer overhoop.
Voldoende eten en hard genoeg trainen, dat zal 9/10 de reden zijn dat je toch behoorlijk buff bentMaar wat ik wél apart vind, ik groei wel behoorlijk hard. Met lage/medisch normale testosteron. Waar ligt dat aan?
M'n autisme zorgt ervoor dat dat goed MOET zitten, bodybuilden is m'n leven. Dat en mijn vriendin. En gamen 🙈Voldoende eten en hard genoeg trainen, dat zal 9/10 de reden zijn dat je toch behoorlijk buff bent
Studies kunnen ook geen verschil in gains vinden voor hogere of lagere testosteron binnen de natuurlijke/gezonde range.Maar wat ik wél apart vind, ik groei wel behoorlijk hard. Met lage/medisch normale testosteron. Waar ligt dat aan?
250Medische dosis gaat het om. Gebruiken waar jij het over hebt is wat anders dan medische TRT
Je bent me voorStudies kunnen ook geen verschil in gains vinden voor hogere of lagere testosteron binnen de natuurlijke/gezonde range.
Kuur dus
Je bent me voor
Dus eh, ja dit kan ik wetenschappelijk beamen. Het is dus niet raar dat je wel prima groeit.
Merk dat je een goede gozer bent met het hart op de juiste plek en goed aan zelfreflectie doet, dat zie je helaas niet zo vaak, zeker niet op het internet.
Als mijn huisarts niet mee wilt werken aan iets dan ga ik naar een andere huisarts totdat ik m'n zin krijg. Heb nu onderhand praktisch alles voorgeschreven gekregen in m'n leven haha. Moet wel zeggen dat mijn achtergrond daar waarschijnlijk een grote rol in speelt, maar goed. Waar ik eerst aan dacht is dus om dan maar te gaan huisarts-shoppen, maar het percentage huisartsen dat heel moeilijk doet met TRT is heel hoog, dus sluit me volledig aan bij Bullshark.
Over die 250 mg... Dat doen alleen mensen die hun pretenderen natty te zijn, maar echt beduidend te hoge testosteron hebben, ook op de laatste dag. Tenzij het gaat om sustanon, maar dat moet je sowieso niet nemen. Ik weet niet welke idioot die mix heeft bedacht, want dat je van veel te hoog, na een paar dagen al naar beneden schiet en de laatste week veel te laag zit met je testosteron is helemaal waardeloos. Je krijgt dan ook meer bijwerkingen dan bij test-e. Hoe stabieler je testosteron, hoe minder bijwerken. Dat geldt voor praktisch elk medicijn/supplement/peptide/drugs trouwens.
Ik heb een plotje gemaakt van hoeveel sustanon er per dag wordt afgegeven aan je bloed als je elke 2 weken 250 mg neemt (wat een tyfuswerk, 4 verschillende vormen met een andere halfwaardetijd en dosis), vergeleken met de vorm die in Nederland helaas niet vergoed wordt (testosteron undecanoaat, merknaam Nebido). Moet je na gaan hoe debiel eens in de 3 weken is...
Het andere plaatje is de hoeveelheid testosteron in je bloed met een injectie van 250 mg test e per 1, 2, 3 en 4 weken. Als ik TRT zou doen met test e dan zou ik elke week 125 mg nemen, wellicht 2x per week de helft (afhankelijk van mogelijke bijwerkingen).
Kuur dus
Edit: Ah ik was nogal druk met andere dingen, dus je had weer iets geplaatst toen deze nog niet geplaatst was. Eerste wat ik dacht toen ik keek was "t*ring daar kan je 250iu HGH van halen". Ernstig dit haha
Edit 2: Disclaimer bij grafiekje 1, die ik heb gemaakt. Dat is dus t.o.v. plaatje 2 niet hoeveel testosteron er in je bloed zit, maar hoeveel er wordt afgegeven. Hoeveel er in je bloed zit geeft een beter beeld, maar ik ga daar niet even nog veel meer tijd in stoppen, ook omdat het me vooral om plaatje 2 ging en plaatje 1 wel duidelijk laat zien dat Sustanon debiel is.
Thanks man, leerzaam dit. En er zit inderdaad niets kwaads in me nee. Zou nooit zelf trouble beginnen, alleen van me af bijten indien nodig.Je bent me voor
Dus eh, ja dit kan ik wetenschappelijk beamen. Het is dus niet raar dat je wel prima groeit.
Merk dat je een goede gozer bent met het hart op de juiste plek en goed aan zelfreflectie doet, dat zie je helaas niet zo vaak, zeker niet op het internet.
Als mijn huisarts niet mee wilt werken aan iets dan ga ik naar een andere huisarts totdat ik m'n zin krijg. Heb nu onderhand praktisch alles voorgeschreven gekregen in m'n leven haha. Moet wel zeggen dat mijn achtergrond daar waarschijnlijk een grote rol in speelt, maar goed. Waar ik eerst aan dacht is dus om dan maar te gaan huisarts-shoppen, maar het percentage huisartsen dat heel moeilijk doet met TRT is heel hoog, dus sluit me volledig aan bij Bullshark.
Over die 250 mg... Dat doen alleen mensen die hun pretenderen natty te zijn, maar echt beduidend te hoge testosteron hebben, ook op de laatste dag. Tenzij het gaat om sustanon, maar dat moet je sowieso niet nemen. Ik weet niet welke idioot die mix heeft bedacht, want dat je van veel te hoog, na een paar dagen al naar beneden schiet en de laatste week veel te laag zit met je testosteron is helemaal waardeloos. Je krijgt dan ook meer bijwerkingen dan bij test-e. Hoe stabieler je testosteron, hoe minder bijwerken. Dat geldt voor praktisch elk medicijn/supplement/peptide/drugs trouwens.
Ik heb een plotje gemaakt van hoeveel sustanon er per dag wordt afgegeven aan je bloed als je elke 2 weken 250 mg neemt (wat een tyfuswerk, 4 verschillende vormen met een andere halfwaardetijd en dosis), vergeleken met de vorm die in Nederland helaas niet vergoed wordt (testosteron undecanoaat, merknaam Nebido). Moet je na gaan hoe debiel eens in de 3 weken is...
Het andere plaatje is de hoeveelheid testosteron in je bloed met een injectie van 250 mg test e per 1, 2, 3 en 4 weken. Als ik TRT zou doen met test e dan zou ik elke week 125 mg nemen, wellicht 2x per week de helft (afhankelijk van mogelijke bijwerkingen).
Kuur dus
Edit: Ah ik was nogal druk met andere dingen, dus je had weer iets geplaatst toen deze nog niet geplaatst was. Eerste wat ik dacht toen ik keek was "t*ring daar kan je 250iu HGH van halen". Ernstig dit haha
Edit 2: Disclaimer bij grafiekje 1, die ik heb gemaakt. Dat is dus t.o.v. plaatje 2 niet hoeveel testosteron er in je bloed zit, maar hoeveel er wordt afgegeven. Hoeveel er in je bloed zit geeft een beter beeld, maar ik ga daar niet even nog veel meer tijd in stoppen, ook omdat het me vooral om plaatje 2 ging en plaatje 1 wel duidelijk laat zien dat Sustanon debiel is.
Het 250mg Test C als TRT idee had ik ook van een Amerikaanse influencer die dit deed. Hij staat niet in mijn favorieten, dus zou niet kunnen noemen hoe hij heet.
Dat was zijn eigen onwetende gedachte
Dat gaat hem niet worden helaas, voel me juist mentaal goed hierdoor. Zonder deze, zou ik nu niet aan het typen zijn.
Ik heb beide ouders verloren in 2020 en 2021 en zonder deze medicijnen had ik er allang een einde aan gemaakt.
En nu, in 2023, ben ik mentaal sterker dan ooit.
En om een voorbeeld te geven, ik ben autistisch. Dus het gebeurt eigenlijk nooit. Maar als ik in de ochtend mijn Venlafaxine vergeet, heb ik in de avond gegarandeerd een paniekaanval.
Hoo, ziek. Ik ga het ff na!Nebido wordt volgens mij gewoon vergoed vandaag de dag.
Injectieflacon Nebido is 4ml. Dat is altijd al zo. Was eerder ampul, maar nu ook in vials.(injectieflacon)Hoo, ziek. Ik ga het ff na!
Edit: Je hebt gelijk bro, wat goed! €117,29 / ml (komt nog klein beetje bovenop door je apotheek) 100% vergoed, maar uiteraard zoals bij elk medicijn wel eerst je eigen risico er doorheen jassen. Dat staat al een paar jaar op 385 euro mocht iemand dat niet weten, volgend jaar ook geen verhoging overigens). Het is al meteen duidelijk dat ik een paar jaar weg ben geweest van dbb haha.
Dat is niet zo vreemd, venlafaxine staat bekend om heftige afkickverschijnselen al na 1 dosisDat gaat hem niet worden helaas, voel me juist mentaal goed hierdoor. Zonder deze, zou ik nu niet aan het typen zijn.
Ik heb beide ouders verloren in 2020 en 2021 en zonder deze medicijnen had ik er allang een einde aan gemaakt.
En nu, in 2023, ben ik mentaal sterker dan ooit.
En om een voorbeeld te geven, ik ben autistisch. Dus het gebeurt eigenlijk nooit. Maar als ik in de ochtend mijn Venlafaxine vergeet, heb ik in de avond gegarandeerd een paniekaanval.