Fitness Seller

TRT wanneer dokter niet mee wilt werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik hoef niet op een podium te staan en doe alles op mijn tempo. Ik vind cardio kansloos en het demotiveerd me, dus doe ik het niet.

En dat mag jij dom vinden.

Waarom vind je cardio kansloos? De gemiddelde bodybuilder die aan cardio doet leeft echt een stuk langer dan diegene die dit niet doen.
Wandelen is ook teveel gevraagd dan?

Ik hoef niet op een podium te staan en doe alles op mijn tempo. Ik vind cardio kansloos en het demotiveerd me, dus doe ik het niet.

En dat mag jij dom vinden.
Je wilt wel exact weten of je 25 of 26% bf hebt maar cardio is dan weer kansloos en om het af te maken overweeg je ook nog gear te gaan gebruiken. Dit word een nachtmerrie eerste klas als je zo doorgaat en zou cardio nogmaals overwegen 3x pw 10min dus 30min in totaal, thats it.

Waarom vind je cardio kansloos? De gemiddelde bodybuilder die aan cardio doet leeft echt een stuk langer dan diegene die dit niet doen.
Wandelen is ook teveel gevraagd dan?

Wanneer ik wél aan cardio doe, is dat 5 minuten met een verzwaard vest. En dat doe ik elke trainingssessie behalve benen.

Ik haat het gewoon. Echt diepe haat.

Ik heb altijd boven de 30 gezeten bij een meting vroeger, ben nu al droger dan ooit. En die 26% was in maart, ben nu weer droger. Maar werk, zoals vaak gezegd, alleen met feiten.

@Sanca Saxon topic kan dicht vriend, afspraak is gemaakt 🤜🏻

En ik heb inmiddels mijn negeer-lijst bijgewerkt.

Een paar keer een vooroordeel uitspreken over het feit dat ik geen werk heb en het te laat in de sportschool staan, het voor mij interpreteren wat mijn tattoos voor staan én mij ook nog eens dom vinden.

Ik vind het prima, maar nu oordeel ik en ik wil geen interactie met jou. En nog voordat de irritatie plaatsvind :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven