AndroidHealthClinic

turinabol only

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 99
  • Weergaven 23K
  • Volgers 3

Bezoekers in dit topic

superspider zei:
kun je niet vaker posten Loo, ben zeer benieuwd naar je resultaten!

grtz

wat heeft het voor een zin om om de 2 dagente posten?? een week is prima.

na eeen week kan je een betere conclusie geven dan steeds na 2 dagen.
 
uh hij kan vaker posten wat zijn bevindingen zijn achter 2dagen, en dan een weekconclusie geven, but anyway twas maar een vraag geen gebod
 
Pumpin' zei:
wat heeft het voor een zin om om de 2 dagente posten?? een week is prima.

na eeen week kan je een betere conclusie geven dan steeds na 2 dagen.

:thumbs:
 
UPDATE WEEK II

zo de 2e week zit erop.

eigenlijk is het beetje hetzelfde verhaal als het einde van week 1 :(

ik heb tot dus ver met trainen geen profijt gehad van de t-bol; geen krachtstoename, en geen betere pomp.

Deze week ben ik slechts 0,5 kg aangekomen. Een teleurstelling, ik had 1 kg gehoopt. Ik moet wel eerlijk zijn; ik heb deze week iets minder goed gegeten met die tropische temperaturen, maar nog steeds zwaar bovengemiddeld.

Het zou toch wel fijn zijn als ik volgende week kan merken dat er enige vorm van werkzame stof in mijn bloed zit, zou wel lekker zijn voor mijn motivatie, want ik begin zo langzaam aan wat te balen.

Ik heb besloten om deze week iets meer op de pomp te trainen, misschien dat ik dan wat profijt heb van die t-bol.

We gaan er nog een weekje volgas tegen aan :thumbs:

ciao, Lo
 
..
 
Laatst bewerkt:
ja bijna zeker dat het echte zijn; het was een gesloten potje van GS.

het is pas net op de markt dus geloof niet dat er de komende tijd fakes zijn te vinden.
 
Hey, beetje balen dat het niet goed lijkt aan te slaan. Wat je van amerikaanse gebruikers zoal hoort is een en al enthousiasme.

Er vanuit gaande dat die tabs van GS gewoon goed gedoseerd zijn, moet je misschien je dosering wat omhoog gooien? Ik las dat 40-60 mg een goede dosering was, jij zit daar met je 40 dus aan de onderkant.

Merk je bijvoorbeeld ook extra geilheid door de extra vrije testosteron die T-bol schijnt te stimuleren?

Succes verder.
 
Jongens, ik heb ooit 3 weken d-boll gebruikt en dat plakte in die tijd 5kg aan mn frame. Dat t er even hard weer af was toen ik stopte laten we buiten beschouwing, maar goeie d-boll reageer je gewoon op, klaar!!
 
uh dboll, neenee tboll

GS Tboll, sorry maar ik hoor alleen maar negatieve berichten meer en dan tegenberichten van mensen die er zaakjes meedoen, ik kan alleen maar concluderen dat GS ondergedoseerd is of veel slechte batchen heeft.

Ik ken een vriend die nu bezig is met Tbol van MRP, hij is nog geen week bezig en heeft al een dikke kg te pakken, heeft een goeie pomp en hij loopt constant geil...

Nu komen er vast veel flames van de mensen die GS aanbidden, maar de mensen die niet stinkend rijk zijn en ook eens willen kuren willen waar voor hun geld...

Grtz
 
@ Loo, wat zijn je stats nu?
 
inVorm zei:
Jongens, ik heb ooit 3 weken d-boll gebruikt en dat plakte in die tijd 5kg aan mn frame. Dat t er even hard weer af was toen ik stopte laten we buiten beschouwing, maar goeie d-boll reageer je gewoon op, klaar!!
:scratch:
 
superspider zei:
uh dboll, neenee tboll

GS Tboll, sorry maar ik hoor alleen maar negatieve berichten meer en dan tegenberichten van mensen die er zaakjes meedoen, ik kan alleen maar concluderen dat GS ondergedoseerd is of veel slechte batchen heeft.

Ik ken een vriend die nu bezig is met Tbol van MRP, hij is nog geen week bezig en heeft al een dikke kg te pakken, heeft een goeie pomp en hij loopt constant geil...

Nu komen er vast veel flames van de mensen die GS aanbidden, maar de mensen die niet stinkend rijk zijn en ook eens willen kuren willen waar voor hun geld...

Grtz

Ik wil nog geen overhaaste conclusies trekken over de kwaliteit van de t-bol van GS, dus daar ga ik nog geen uitspraak over doen.

Maar over de t-bol van MRP heb ook ik inderdaad al goede berichten over gehoord.

ff een voorbeeldje;

[Link niet meer beschikbaar]

en Pipo heeft al een kuurverleden die ik van m'n leven niet in ga halen, dan zou je toch zeggen dat ik met 1 licht kuurtje (primo/var) en dezelfde dosering als Pipo wel wat zou moeten merken van de turinabol of niet soms.... ???

maargoed, gewoon doorknallen, en zondag maar weer eens op de weegschaal staan. Als ik weer goed ben aangekomen hoor je mij niet meer klagen :rolleyes:
 
M@rsel zei:
@ Loo, wat zijn je stats nu?

80 kg (schommelt er tegenaan)
11 %
1.78cm
BP; 6x 100
 
Laatst bewerkt:
@Loo rustig maar komt door de LSD.... ;)
 
UPDATE WEEK III

De derde week zit erop.

Ook na deze week is mijn enthousiasme over de t-bol van G.S niet echt toegenomen.

Ik ben deze week niet noemenswaardig in kracht vooruit gegaan. Ik heb wel het idee dat ik ietsje sterker ben geworden, maar het zijn geen spectaculaire vooruitgangen. Hier en daar een paar kilo erbij, maar zeker geen grote stappen.
Ik heb deze week geprobeerd wat meer op de pomp te trainen, misschien dat ik dan wat meer baat had van de t-bol, maar ik heb weinig (zeg maar niks) van een betere pomp gemerkt.
Ik moet wel zeggen dat ik het idee had dat mijn spieren iets voller waren aan het einde van de training.

Het feit ik hier al twijfelachtig praat en echt moet zoeken naar de positieve effecten van de t-bol, zegt al iets over de mate waarin het product werkt.......

Verder heb ik deze week gemerkt dat ik het een stuk warmer heb (misschien door het weer..) en wat meer aan het zweten ben.
Daarbijkomend drink ik meer, en plas ik minder.
Of ik zweet alles eruit, of ik houdt iets vocht vast....(ik hoop het eerste).

Ik ben deze week wel een kilo aangekomen, iets waar ik dan wel weer positief over ben. Het is leuk als ik in the gym wat kan merken van die t-bol, maar uiteindelijk gaat het mij enkel en alleen om de winst in kg's.
Ik heb het idee dat die t-bol nu pas een klein beetje begint te werken, maar dit kan ook heel goed het placebo-effect zijn. (who cares).

Vanaf vandaag zit ik op 50 mg, als ik nou volgende week weer iets meer merk van krachtstoename en pomp en weer een kilo pak, dan zie ik dit kuurtje toch niet als een mislukking.

Ciao, Lo

PS: ik heb vorige week maar ff een vetmeting gedaan (11%), om aan het einde van deze kuur een objectievere mening te geven en geen credits aan de t-bol te geven voor gewonnen kg's terwijl mijn vet zoveel % is gestegen ;)
 
damn man, tenminste kracht zou toch moeten daar zijn na 3 weken. normaal is het bij Tboll ook de eerste 3 weken dat alles gebeurd qua vooruitgang, heb het nu nog maar gezien bij een iemand van men vrienden , maar ik moet zeggen qua kracht is i abnormaal vooruitgegaan op 25 dagen tijd. hij zat op 50mg caps van MR.
veel succes verder nog!
 
Welk batchnummer hebben u tboll tabs van Gs?
De mijne 945261
exp. 01-2010
Ben nu juist een week bezig en ruim 1 kg bijgekomen...
 
muscleboy zei:
Welk batchnummer hebben u tboll tabs van Gs?
De mijne 945261
exp. 01-2010
Ben nu juist een week bezig en ruim 1 kg bijgekomen...

de mijne ook
 
Update week IV

vierde week zit erop.

Deze week op 50mg gezeten, ff de stand van zaken tot nu toe;

- geen duidelijke krachtstoename
- geen duidelijke verbeterde pomp
- geen libido-stijging
- 0,5 kg achteruit gegaan deze week.

om maar ff een voorbeeld te geven; ik train al een tijdje met een hele fanatieke jongen samen, en ik heb niet gezegd dat ik kuur (meer als geintje, ff dollen dat ik ineens zwaarder pak). Maar ik merk er niks van , en die maat van mij valt ook niks op. Dat zegt al genoeg toch?

Tja, we gaan maar gewoon door.

Voor de mensen die ook alleen met turinabol van GS kuren; ben ik nu gek? Of hadden jullie ook meer verwacht van die t-bol van GS? Hebben jullie duidelijk meer profijt met trainen?

Mazzel, Lo
 
Back
Naar boven