XXL Nutrition

Turken en Marokkanen houden geld hier

Bezoekers in dit topic

LangeMan zei:
wonen er maar 284.000 marokanen hier in nederland ?

Volgens het CBS zijn het er rond de 320.000, maar dat is nog steeds niet zo veel als het soms lijkt
 
Lauw zei:
Ach, k*tmarrokaantjes en hufterturkjes zijn helemaal niet zo’n groot probleem.
Ze veroorzaken wel heel veel overlast en ze zijn bloedirritant en ze zijn in staat om een heel scala aan niet zo fraaie emoties op te roepen. Maar ze vormen geen echte bedreiging voor onze samenleving. Het zijn gewoon een stel sukkels die nogal gefrustreerd zijn over de vrijheden van de Nederlandse cultuur en het strakke keurslijf waar hun familie ze in probeert te persen. Als ze niet zo verschrikkelijk irritant waren geweest had ik medelijden met ze gehad.
Ik denk dat het een probleem is wat vanzelf over gaat. Ik denk da de meeste allochtone jongeren vanzelf een manier vinden om van de Nederlandse vrijheden te genieten zonder hun hele familie compleet over de zeik te helpen.
Religieuze fanaten vind ik veel enger. Waar k*tmarroturken gewoon de gangstah willen uithangen en hun iets te kleine penis moeten compenseren, willen religieuze fanaten doelbewust de westerse samenleving ontwrichten.

Ben het wel met je eens.. maar ik vroeg me af hoe jij aan die info bent gekomen :p :D
 
LangeMan zei:
wonen er maar 284.000 marokanen hier in nederland ?

ja en 6 miljoen marrokanen :D
 
Back
Naar boven