Fitness Seller

TURKEN uitgeschakeld WK (rellen)

:rolleyes: ja tractortje is een gekke mocro :D

Eh, dit ging toch over Turkije- Zwitserland? De voetbal wedstrijd.

Yep, en ook over het feit dat de Turken héél slechte verliezers zijn.

Was idd niet netjes van de Turken en ook niet van de Zwitsers die hier ook niet vrijuit gaan... De spelers moeten juist het goede voorbeeld geven.. want wanneer zij zich misdragen dan zullen de fans zich ook makkelijker gaan misdragen.. dat is een feit.. massagedrag... dit hoort niet bij topsport.. zoals het niet hoort om op een BB-ing forum je frustraties de vrije loop te laten gaan.. zowel bij het verdedigen van je standpunt als bij het betrekken van andere zaken om zo een heel andere discussie op gang te brengen.. maar dat schijnt hier normaal te zijn de laatste tijd... alléén jammer dat alles zo voorspelbaar wordt..

EDIT: maar Portugal is gelukkig wel van de partij..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
vatoslocos10 zei:
hij jij daar!!!!! als je goed oplet, of liever als je naar de wedstrijd kijkt dan zie je met zelfs 1 oog dat de vuile zwitsers hebben begonnen!!!!!!!!! wat ik 1 ding kan zeggen over de laatste wedstrijd is... arbieter FRANCK DEBLEECKERE DE V*ILE BELGGGGG HEEFT TÜRKIJE MET ZIJN EENTJE VERKOCHT AAN ZWITSERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die is een grote VLAAMS BLOKKKKK gij is een grote racistttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar bon, het is nu eenmaal voorbij en we kunnen niks veranderen, en let met woorden van sukkels te zeggen enzo, want je weet echt niet goed waarmee je bezig bent ook al is het WANNA BE uitgangen achter de scherm!!!!!!!!! want als je kijkt naar volledig wedstrijd dan zal je ook wel weten wat die vuile arbieter allemaal niet gedaan heeft, want gij is blind, gij is achterlijk, en gafffff zomaar alles in voordeel van zwitserland!!!!!!!!!!! je zal zien, zwitserland is het niet waard om in wk duitsland te spelen, moest turkije meedoen, was het tenminste nog ambitieuzer..... ik vind het ALLEEN maar jammer voor de spelers van turkije, want zij hadden deze wk echt wel verdient.....................

hahahahahaah:D wat een spelling:rolleyes: en aangezien je vuile belg zegt weten we al wat jij bent,die verplichte taalcursussen moeten er toch dringend komen in 2006 en ook het respect voor de nederlanders en belgen

het kan me niet schelen dat turkije in wk zit of niet, enige ding dat me droevig maakt en daarom ik me frustreer zijn de spelers!!!!!!!!!! ik vind het jammer voor de spelers want ze mogen in zo'n tornooi niet meedoen en zo'n tornooi gebeurt maar elke 4 jaar!!!!! ik vind het echt jammer voor turkije, tegen de volgende wk zijn de spelers 4 jaar ouder en ik had ze graag in deze wk gezien:( dat is waarom ik zo frustrerend en verdrietig ben, een voetballiefhebber kan wel eens verdriettig worden door voetbal, dat is normaal.... anders wil ik niemand kwaad doen hoor!!!!! ma bon, het is nu eenmaal zo en we moeten kijken naar toekomst..... er zijn nog zoveel talenten, en talenten zullen er altijd zijn en maar blijven komen!!!!! nieuwste talent van turkije is NURI SAHIN! 17 jarige middenvelder van B. DORTMUND en tevens hij is de jongste BUNDESLIGA speler:cool: allééééé ciao ciao iedereen selam ve sellam wa alaikoem salam.........!!!!!!!!!!

Kerel, stop met die uitroeptekens, en ze nemen je al 3x serieuzer.
Geen rare teksten aan het einde van je post kan ook helpen.

Je bent gewoon gefrusteerd.
En turken zijn gewoon te trots.

Toen Nederland 4 jaar geleden niet mee mocht schopten ze die ieren toch ook niet aan gort.

Hoort er allemaal bij!

Die arbiter heeft voornamelijk in het 1e duel in zwitserland de turken aardig benadeeld. Turkije had 100% een penalty moeten krijgen (hands in het strafschopgebied en nog vele andere kleinere incidenten). Tijdens de laatste wedstrijd was de scheids aardig redelijk!!!

Frustatie van de Turken is wel te begrijpen, want de Zwitsers waren zeer provocerend (in het 1e duel bijvoorbeeld werd het Turkse volkslied uitgefloten), maar wat ze tegenover de Zwitserse spelers hebben gedaan keur ik absoluut niet goed! Er mag trouwens ook wel worden vermeld dat de Zwitsers zich ook hebben misdragen!

Verder heb ik Turkije nog nooit zo goed zien spelen als tijdens de laatste wedstrijd in Istanbul.

Socrates zei:
Was idd niet netjes van de Turken en ook niet van de Zwitsers die hier ook niet vrijuit gaan... De spelers moeten juist het goede voorbeeld geven.. want wanneer zij zich misdragen dan zullen de fans zich ook makkelijker gaan misdragen.. dat is een feit.. massagedrag... dit hoort niet bij topsport.. zoals het niet hoort om op een BB-ing forum je frustraties de vrije loop te laten gaan.. zowel bij het verdedigen van je standpunt als bij het betrekken van andere zaken om zo een heel andere discussie op gang te brengen.. maar dat schijnt hier normaal te zijn de laatste tijd... alléén jammer dat alles zo voorspelbaar wordt..
EDIT: maar Portugal is gelukkig wel van de partij..
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zwitserland gelukkig ook:
http://www.usgang.ch/
http://www.partyguide.ch/
http://www.tilllate.ch/

Even snel een voorbeeldje :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en Turkije:
mardin01.jpg

Tsja...

Niet te ver gaan he gekke mocro!

Turkse meiden kunnen ook mooi zijn:

Al geef ik toe dat ik stapelverliefd ben op mijn Colombiaanse vriendin :D (daar krijgen jullie geen foto's van)

Feit is gewoon dat de Zwitser de Turken hebben geprovoceerd in beide matchen. Hoeveel opzettelijke fouls waren er niet wanneer turkije ten aanval viel:rolleyes: En de scheidsrechter ziet het toevallig niet en als ie eens fluit, dan is het ook zonder kaart???

Dat frustratie zat zo enrom hoog.
Ik keur hun gedrag niet goed, maar ik begrijp ze wel.

Provocaties zijn er wel vaker, maar een echte professionele speler moet zich gewoon kunnen beheersen. Als de scheidsrechter dingen niet ziet kan het inderdaad wel frustrerend zijn ja, maar helaas dat hoort er gewoon bij.

Corazon zei:
Provocaties zijn er wel vaker, maar een echte professionele speler moet zich gewoon kunnen beheersen. Als de scheidsrechter dingen niet ziet kan het inderdaad wel frustrerend zijn ja, maar helaas dat hoort er gewoon bij.

Ja, maar dit ging over het WK...niet 1 of andere onbelangrijke match.
En volgens mijn mening heeft de scheids ietsje te veel fouten gemaakt hoor...

dat is waar! daarom zeg ik u, SEPP BLATTER heeft express arbiter FRANCK DE BLEECKERE geselecteerd omdat gij 200% wist dat het zo ging gebeuren! (SEPP BLATTER is afkomstig van Zwitserland dus.....)

Cyan zei:
Ja, maar dit ging over het WK...niet 1 of andere onbelangrijke match.
En volgens mijn mening heeft de scheids ietsje te veel fouten gemaakt hoor...

Mee eens...helaas kan je er niets meer aan veranderen. Geniet als troost maar van het turkse meisje die ik net heb gepost :eyebrow:

:roflol: kijk nou toch eens. schandalig is het! en tegelijkertijd zo lachwekkend en triest.

Dat is onze Alpay:D

Van nature impulsief/opvliegend!

gekke moccro! salle mahrebian!
voordat alpay geschopt heeft, had een speler van zwitserland daarvoor onze assistent trainer MEHMET ÖZDILEK aangevallen! post eens die afbeelding ook... zoals ik al zei, JE BENT ZOOOOO JALOERS hahahahahhaah gekke moccro! liever 1 turk dan 10 moccro's!

Terug
Naar boven