virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Waarom tussen haakjes Turkse? Ik had het over alle allochtonen.
Nee daar heb ik geen cijfers van en ja er zijn zeker genoeg autochtonen die zich niet gedragen naar onze normen en waarden, maar het ging geloof ik om mensen die van een andere cultuur komen dan van de Nederlandse (en autochtonen komen van de Nederlandse cultuur).
Waarden en normen, daar had ik het over.
Ik heb ook niet gezegd dat dit drastische conflicten veroorzaken.
heb je mijn post wel gelezenik zei alleen dat mensen van een andere cultuur, die willen voegen tot onze cultuur VAAK andere normen en waarden hebben dan Nederland heeft.
Niet dat het botst, niet dat het alleen Turken zijn, niet dat Nederlanders dit niet hebben..Niet zo verdraaien.
Omdat heel dit topic al over Turkije gaat en de desbetreffende psycoturko, uit Turks oogpunt spreekt.
Je zei tegenstrijdig, hoe moet ik dit dan opvatten? Of moet ik dit in positieve zin zien?

ik zei alleen dat mensen van een andere cultuur, die willen voegen tot onze cultuur VAAK andere normen en waarden hebben dan Nederland heeft.
. En zoals ik al zei, het is normaal dat men zich moet aanpassen. Nederland is dat betreft een heel open , niet racistisch land, als je het gaat vergelijken met andere west-europeese landen zoals duitsland, waarbij turken letterlijk worden verbrand. Daarom is het jammer dat er sommige bevolkingsgroepen zoals de marokkanen, ervoor zorgen dat men over andere bevolkingsgroepen dezelfde denken, terwijl dit foutief is.