Sagol kardesim, je hebt gelijk. Maar niks is mooier dan leven in een land waar je sneller wordt geaccepteerd dan in een land waarin je na 50 jaar nogsteeds scheef wordt aangekeken. Ik ga sowieso nog mijn opleiding HBO hier afronden , waarbij ik in mijn laatste jaar de hele jaar stage moet lopen. Ik ga dat doen in turkije ins. Mijn pa (en ma) hebben in gebze (kocaeli) appartementen waar ik kan leven, wat ideaal is, omdat ik vanuit daar naar de industriegebied kan gaan in Kocaeli. Ik hoop dan in die ene jaar mijn draai gevonden te hebben, zodat ik na mijn bachelor nog twee jaartjes Master kan doen in wederom nederland, zodat ik daarna kan terugkeren naar turkije (niet voor goed uiteraard, wand nederland blijft ook mijn land, maar dan als vakantieland). Mijn ouders hebben zich hier al bijna 45 jaar kapot gewerkt, en voor hun is het ook moeilijk om terug te gaan als je eigen kinderen zich hier genesteld hebben en ook weer kinderen hebben. Mijn pa wilt wel terug, en misschien zorg ik er wel voor dat ik de doorslaggevende factor vorm om ze over te halen om terug te gaan naar turkije,aangezien ik dan daar ook woon. maar dat is allemaal nog toekomstmuziek hahaha.
---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ---------- het is gewoon een turkse apotheker die tevens moslim is, niks mis mee zolang die de goede medicatie meegeeft