Helemaal niet, jij bent gewoon een r*tard.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik grappig vind, is dat jij hier beoordeeld op taalvaardigheid terwijl ik al in mijn 2 de jaar hbo HLO zit wat daarbij komt dat de gros van de nederlanders zelf lager scoren op taalvaardigheid dan de gemiddelde geschoolde Turk.Het vasthouden aan het paspoort is een symptoom van het sterk vasthouden aan de Turkse identiteit terwijl Turken al jaren, generaties hier wonen. Thuis wordt Turks gesproken, ouders spreken het Nederlandse heel gebrekkig en door het samenscholen in clubjes zoals Diyanet hoeven ze voor een sociaal netwerk en vrienden minder omgang met Nederlanders te hebben.
Ik heb geen idee hoe lang jij al hier woont, maar ook jij spreekt en schrijft niet best Nederlands. Dat zorgt voor een achterstand op school, en elke sollicitatiebrief die je schrijft zal een paar keer een verkeerd gebruikte de of het bevatten. Economisch ongelijke kansen frustreren enorm en nog verder de integratie en daar is die inmenging van de Turkse overheid en dat paspoort mede de oorzaak van.
Ik heb een buitenlandse moeder en zij spreekt de taal na 30 jaar nog steeds niet top, maar minstens even goed als sommige derde generatie Turken hier. Omdat zij thuis de moeite nam Nederlands te spreken, spreken ik en mijn broer als 2e generatie de taal nu vloeiend (niet meer spellingsfouten dan de ras-Hollanders iig) en mede daardoor konden wij beiden naar de universiteit. Had mijn moeder haar eigen taal gesproken dan hadden wij vrijwel zeker een stuk lagere cito score, lagere cijfers op de middelbare school en een niveau lager een vervolgopleiding moeten volgen, een wereld van verschil.
Zeer benieuwd naar gegevens die dit staven.Wat ik grappig vind, is dat jij hier beoordeeld op taalvaardigheid terwijl ik al in mijn 2 de jaar hbo HLO zit wat daarbij komt dat de gros van de nederlanders zelf lager scoren op taalvaardigheid dan de gemiddelde geschoolde Turk.
Hahaha en hopelijk weet jij ook dat er een grote armeense lobby is in frankrijk die zelfs zo een groot invloed heeft , dat zelfs sarkozy maatregelen nam betreft deze kwestie om de armeense aanhang achter zich te krijgenDe ontkenning is strafbaar in Frankrijk. Denk je nou echt dat de hoogste Franse rechter een meningsverschil strafbaar zou stellen als daar niet heel hard bewijs voor zou zijn? Kan het misschien zijn dat jij eenzijdige informatiebronnen hebt geraadpleegd, bijvoorbeeld alleen Turkse?
Vind ik te kort door de bocht van je. Hij heeft zeker een punt.

Wat jij denkt zijn geen feiten. Dat de duitser hier bij een grote rol speelde, is geen raar idee, aangezien veel duitse officieren de turken bijstonden.Het massaal gepland deporteren van bevolkingsgroepen, het onderdrukken van bevolkingsgroepen, het bewust niet beschermen van deze bevolkingsgroepen vind ik nogal tegen genocide leunen. Daarnaast was ottamaanse rijk de eerste die de duitse concentratiekampen in praktijk bracht dacht ik.
er zijn 2 of 3 landen die de genocide erkennen. 1 daarvan is turkije, de andere heeft enorme turkse belangen. you do the math
Turken hier zijn officeel staatsburgers daar, dus als je de voordelen van zo'n paspoort wilt hebben, moet je ook de lasten ervan dragen.Wut moeten jonge Turken die in NL of waar dan ook in de EU wonen nog steeds in dienstplicht![]()
Het komt bij mij over alsof men niet meer verwacht dat wij integreren maar dat we moeten assimilerenHet vasthouden aan het paspoort is een symptoom van het sterk vasthouden aan de Turkse identiteit terwijl Turken al jaren, generaties hier wonen. Thuis wordt Turks gesproken, ouders spreken het Nederlandse heel gebrekkig en door het samenscholen in clubjes zoals Diyanet hoeven ze voor een sociaal netwerk en vrienden minder omgang met Nederlanders te hebben.
Ik heb geen idee hoe lang jij al hier woont, maar ook jij spreekt en schrijft niet best Nederlands. Dat zorgt voor een achterstand op school, en elke sollicitatiebrief die je schrijft zal een paar keer een verkeerd gebruikte de of het bevatten. Economisch ongelijke kansen frustreren enorm en nog verder de integratie en daar is die inmenging van de Turkse overheid en dat paspoort mede de oorzaak van.
Ik heb een buitenlandse moeder en zij spreekt de taal na 30 jaar nog steeds niet top, maar minstens even goed als sommige derde generatie Turken hier. Omdat zij thuis de moeite nam Nederlands te spreken, spreken ik en mijn broer als 2e generatie de taal nu vloeiend (niet meer spellingsfouten dan de ras-Hollanders iig) en mede daardoor konden wij beiden naar de universiteit. Had mijn moeder haar eigen taal gesproken dan hadden wij vrijwel zeker een stuk lagere cito score, lagere cijfers op de middelbare school en een niveau lager een vervolgopleiding moeten volgen, een wereld van verschil.
triestWat ik grappig vind, is dat jij hier beoordeeld op taalvaardigheid terwijl ik al in mijn 2 de jaar hbo HLO zit wat daarbij komt dat de gros van de nederlanders zelf lager scoren op taalvaardigheid dan de gemiddelde geschoolde Turk.
Btw: ik ben geen advocaat van turkije. Ik ben net zo kritisch als niet-turk, indien het gegrond .Turken zijn redelijk nationalistisch , slecht praten over Turkije of wat ervoor afspeelde valt nooit goed. (voor de grap is kritiek hebben op Atatürk )
En jij bent een gemiddelde idioot die zonder reseach en voornamelijk op vooroordelen hier een oordeel geeft. Om deze gebied te begrijpen, moet je de geschiedenis dat terug gaat sinds dat Mohammed zijn rijk stichtte in dat gebied.
Btw: ik ben geen advocaat van turkije. Ik ben net zo kritisch als niet-turk, indien het gegrond .
---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------
En jij bent een gemiddelde idioot die zonder reseach en voornamelijk op vooroordelen hier een oordeel geeft. Om deze gebied te begrijpen, moet je de geschiedenis dat terug gaat sinds dat Mohammed zijn rijk stichtte in dat gebied.
Oke, dat terzijde. Waarom accepteerd armenie de voorstel van de turken niet om gezamelijk alle staatsarhieven te openen om grootschalig wetenschappelijk onderzoek te doen betreft deze onderwerp?machtigste volk ter wereld die Armeniërs dan blijkbaar (erkenning van de genocide). 2-3 landen erkennen de gebeurtenis niet[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik baseer mijn uitlatingen op artikelen en nieuwsfeiten. Geen sites zoals www.turk.nu ofso
. Ik kan heelgoed accepteren als er misdaden zijn gepleed door de turken (zoals door yavuz sultan selim rond 1500 waarbij hij 30.000 mensen in paar dagen dood maakte)Omdat zij thuis de moeite nam Nederlands te spreken
Het komt bij mij over alsof men niet meer verwacht dat wij integreren maar dat we geassimileerd wordentriest
Oke, dat terzijde. Waarom accepteerd armenie de voorstel van de turken niet om gezamelijk alle staatsarhieven te openen om grootschalig wetenschappelijk onderzoek te doen betreft deze onderwerp?
---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ---------- Ik baseer mijn uitlatingen op artikelen en nieuwsfeiten. Geen sites zoals www.turk.nu ofso. Ik kan heelgoed accepteren als er misdaden zijn gepleed door de turken (zoals door yavuz sultan selim rond 1500 waarbij hij 30.000 mensen in paar dagen dood maakte)
Ik begrijp dat het niet makkelijk is bij het vasthouden aan je cultuur, gebruiken en tradities de taal daar van los te koppelen. Ik begrijp ook dat je als Turkse Nederlander behoefte hebt aan omgang met andere Turkse Nederlanders, daar heb je meer mee gemeen.
Maar jij bent een intelligente jongen en je zal ook wel inzien hoe belangrijk het is voor je kansen op school en later bij het vinden van een baan om de taal goed te beheersen, omdat die vanaf groep drie al een sneeuwbaleffect kan hebben.
Omdat er nu 1,5 miljoen allochtonen zijn is het nog makkelijker voor ze om in instituten te samenscholen, ze gaan naar dezelfde scholen en trouwen vaak met mensen uit Turkije, en daardoor ontstaat nog mindere kansen en een sociaal probleem.
Afgezien van de grens van integratie en assimilatie, moet je toegeven dat er nu een sociaal probleem is ontstaan en de oplossing moet van de Turkse-Nederlandse zijde komen door: beter integratie/assimilatie (daar is een grijs gebied).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Bijzondere statistiek die je daar noemt. Ik zal eerlijk zijn; ik betwijfel dat ten zeerste, gezien het grote aantal allochtonen op het VMBO. Je gaat mij niet vertellen dat dit komt omdat allochtonen een lager IQ hebben. Maar aangenomen dat het waar zou zijn;
het staat in ieder geval vast dat jij een hogere Cito-score zou hebben gehad en mogelijk een VWO advies, waarna mogelijk universiteit zou zijn gevolgd, als jij betere Nederlandse schrijfvaardigheid zou hebben gehad en geen de/het fouten zou hebben gemaakt.
Dat vind jij, maar dit is gewoon een toenadering vanuit turkse kant om dit wetenschapelijk te achterhalen op mondiaal niveau. En dit geldt ook voor de kwestie cyprus. Turkije spant zich in om de eiland te herenigen maar de griekse kant stemt keer op keer tegen voor de hereniging. Hypocriet om de turken ieder keer hiervan de beschuldigenOmdat een discussie met genodice ontkenners zinloos is.
Artikelen uit discutabele (overwegend Turkse) bronnen. Blijft opzienbarend dat hedendaagse Turkije niet wil erkennen dat hun voorvaderen zich bezig hielden met genocide.