Fitness Seller

Turkije piept over Nederland

Wtf dat armeen je toch niet

Turken hebben er een handje van om de Armeense genocide te ontkennen, dit mede door jarenlange stelselmatige indoctrinatie. Deze mensen functioneren in het dagelijks leven nog tot op zekere hoogte. Wat misschien ook nog best wel eng is.

Best eng idd!
Je zou je broodje kebab maar halen bij iemand die een genocide van 100 jaar terug ontkent, brrr de rillingen lopen over me lijf bij de gedachten alleen al. :angstig:

Best eng idd!
Je zou je broodje kebab maar halen bij iemand die een genocide van 100 jaar terug ontkent, brrr de rillingen lopen over me lijf bij de gedachten alleen al. :angstig:

misschien besmet hij je dan wel met zijn gedachtemisdaden omdat hij dat broodje heeft aangeraakt:angstig:

misschien besmet hij je dan wel met zijn gedachtemisdaden omdat hij dat broodje heeft aangeraakt:angstig:

Nu je het zegt.
Hoewel ik weinig van dit onderwerp weet, heb ik lichte ontkenningsverschijnselen.
Waarschijnlijk was 1 van die broodjes dus besmet, shit misschien moet ik stoppen met eten van de Turkse broeders.
Gaat lastig worden aangezien ik regelmatig niet hoef te betalen. :o

Jaja, maak me maar weer belachelijk. Jullie weten dondersgoed wat ik bedoelde! :mad:

Ik voel je

Turken hebben er een handje van om de Armeense genocide te ontkennen, dit mede door jarenlange stelselmatige indoctrinatie. Deze mensen functioneren in het dagelijks leven nog tot op zekere hoogte. Wat misschien ook nog best wel eng is.
Schei toch uit man, met je "jarenlange indoctrinatie". Weetje uberhaupt wel wat indoctrinatie betekent? Ik ben hier geboren en opgegroeid zonder ook maar 1 keer iets mee te gekregen hebben betreft deze onderwerp op school etc. Thuis soms, maar dat ging dan meer over familie gebeurtenissen( waarom zou je als ouder zijnde met je kind praten over een eem verschikkelijke gebeurtenis? ). Het is daarnaast (gelukkig maar) gewoon een recht om over een bepaald onderwerp afwijkend te denken. Als jij dat eng vind, moet je ook niet meer een turkse groente/buurtwinkel binnen stappen of döner zitten vreten, laat staan op vakantie gaan naar turkije, want stel je eens voor..(!!!!).

Schei toch uit man, met je "jarenlange indoctrinatie". Weetje uberhaupt wel wat indoctrinatie betekent? Ik ben hier geboren en opgegroeid zonder ook maar 1 keer iets mee te gekregen hebben betreft deze onderwerp op school etc. Thuis soms, maar dat ging dan meer over familie gebeurtenissen( waarom zou je als ouder zijnde met je kind praten over een eem verschikkelijke gebeurtenis? ). Het is daarnaast (gelukkig maar) gewoon een recht om over een bepaald onderwerp afwijkend te denken. Als jij dat eng vind, moet je ook niet meer een turkse groente/buurtwinkel binnen stappen of döner zitten vreten, laat staan op vakantie gaan naar turkije, want stel je eens voor..(!!!!).

Familie van Said?

Nee. Het is maar net wat je een genocide vind. Ik zelf vind het pas een genocide wanneer er zoals in cambodja meer dan een miljoen hoofden afgehakt worden of zoals de holocaust waarbij er in ruimtes opzettelijk mensen vergast werden en niet per ongeluk een gaskraan aanstond. Wat hier gebeurde was verre van dat. Maar dat het gruwelijk was en dat er ontzettend veel slachtoffers zijn gevallen is niet te ontkennen

Nee domme Turk, de definitie van genocide is vrij helder. De manier waarop slachtoffers worden omgebracht is amper relevant.

In Cambodja werden meer dan een miljoen hoofden afgehakt?

.

Laatst bewerkt:

Dat doe ik ook niet, maak je maar geen zorgen. Iedereen heeft afwijkende denkbeelden, zo ook ik. Maar afwijkende interpretaties van feitelijke gebeurtenissen vind ik vrij onbegrijpelijk. Daarnaast erkent zo goed als iedereen dat de Armeense genocide heeft plaatsgevonden. Behalve de turken.

Gezellig topic

Die zijn dan net zo dom hoor ;)
Dat meerdere het beweren betekent niet dat het klopt :roflol:
Zelfde geldt voor jouw onderbouwing. Weetje wat, hou gewoon ermee op houd je maar beter bezig met zaken dat wél iets te maken heeft met bodybuilding. Historische kwesties bespreken doe je niet hier.

Zelfde geldt voor jouw onderbouwing. Weetje wat, hou gewoon ermee op houd je maar beter bezig met zaken dat wél iets te maken heeft met bodybuilding. Historische kwesties bespreken doe je niet hier.

Ja, want dit topic in de sectie ''politiek, economie en religie'' gaat normaal wel over bodybuilding :rolleyes:

Dus jongens, on topic: bidden jullie in de sportschool tijdens jullie setje? :o

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven