Amen!!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom een genocide ontkennen omdat je van dezelfde afkomst bent als de daders? Als Belg ontken ik ook de wandaden van Leopold II in Congo niet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom een genocide ontkennen omdat je van dezelfde afkomst bent als de daders? Als Belg ontken ik ook de wandaden van Leopold II in Congo niet.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben niet de enige die dat beweert. Er zijn genoeg westerse onderzoekers die hetzelfde beweren.
bedoel je nou te zeggen dat niemand zich verantwoordelijk hoeft te voelen voor dingen die ver voor je geboorte zijn gebeurd en waar jij dus 0,0 invloed op uit hebt kunnen oefenen
Was het opzettelijk, voor opgezette plan waarbij systematisch mensen werden dood gemaakt? Dat is ook iets waar ik geen antwoord op kan geven waardoor ik dit niet durf te betitelen als genocide.
Juist geformuleerd. Ik ontken dus ook niet dat er door toedoen van ons veel slachtoffers zijn gevallen. Laat dat duidelijk zijn...Er was, en nu hanteer ik slechts de visie die jij hebt op de gebeurtenissen, sprake van het willens en wetens accepteren van de aanzienlijke kans dat de gedeporteerde Armenen zouden komen te overlijden als gevolg van de volksverhuizing. In onze rechtspraak is dan sprake van opzet en schuld, twee vereisten bij veroordeling voor een misdaad.
In onze rechtspraak is er bij 1 overledene dan sprake van dood door schuld.
Van moord is pas sprake bij het met voorbedachte rade opzettelijk beëindigen van iemands leven.
Aangezien er geen onderscheid wordt gemaakt in de definitie van het woord genocide tussen deze twee categorieën als het niet om 1 dode, maar om een grote groep gaat, en wij de denken aan genocide in de zin van moord, terwijl jij denkt aan dood door schuld, kunnen wij het niet eens worden.
Komt het daar volgens jou op neer?
Nice, hoe gaan we over van hoe Turken in Nederland worden behandeld naar een genocide in Armenië?

wow dan kan ik eindelijk stoppen met mezelf haten omdat VOC
bedankt leberecht
Dat bedoel ik dus. Hypocrisie op z'n ergst!. Men probeert (zoals het nu bij mij overkomt) nu de turken "aan te pakken" zoals bij de marokkanen (dat vaak wel terecht is), terwijl men van de turken nauwelijks last heeft en het een vrij succesvolle bevolkingsgroep is t.o.v. andere bevolkingsgroepen. Dit zal juist ervoor zorgen dat turkse jongeren afwegingen gaan maken om hier niet te blijven nadat ze een goede studie hebben afgerond. Ik zit om eerlijk te zeggen ook bij die groep, puur alleen al omdat west-europa z'n beste tijd heeft gehad. Uiteraard ben ik ontzettend dankbaar voor de mogenlijkheden die ik heb gekregen van deze (toch) mooie land, maar ik zal als de tijd daarvoor rijp is net zo snel de eerste de beste enkeltje richting turkije pakken (wat sommige mede-nederlanders dat als en positieve ontwikkeling zien, wat maar weer aangeeft dat men na 50 jaar nogsteeds niet de hardwerkende immigranten accepteert. Toppunt van triestheid. En dat terwijl we onderbetaald kregen/krijgen een hardwerken zoals mijn pa en opa dat deden/ nog steeds doen , terwijl ze gemiddeld 70 uur per week werkte.)Lekker niveau hier, de supermoderator doet ook vrolijk mee, terwijl die niet moet vergeten dat hier ook kleurlingen op de site komen, neutraal blijven mod! Wat betreft gezeik over bevolkingsgroepen, de shit ontstaat wanneer mensen minder geld hebben om te leven. Dan zie je spanning in samenlevingen, men gaat afreageren op elkaar. Geschiedenis zit vol met dat soort situaties. Aan de andere kant, integratie was eerst deelnemen aan de maatschappij, dat is pakweg 8 jaar geleden al voltooid. De in Nederland geboren allochtonen zijn Nederlanders, ik merk het ook bij mij zelf, nu ik hier in TR zit is het duidelijk geworden dat ik Nederlander ben. Het kan ook niet anders dan dat, je bent geboren, getogen in Nederland. Je hebt gestudeerd en gewerkt in Nederland. Je snuift alles wat Nederlands is in je op. Die onderzoek is bullshit, men doet alsof de religieuze organisaties een gevaar voor de samenleving zijn. Alsof er Kalasjnikovs gevonden zijn in de moskeeën van deze organisaties. Als Asscher echt zorgen maakt om deze jongeren, dan kan die beter voor meer werkgelegenheid zorgen, zodoende komen groepen bij elkaar en ontvreemd het vreemde van elkaar. Ik zie het hier ook, er lopen nu eenmaal bepaalde types die als een ezel alles geloven wat er op internet staat of op tv te zien is. (beide kanten) Kom bij elkaar, de een drinkt bier en de andere thee. Geen gezeik, er is al zat ellende op de wereld, have fun, f**k die haat. Trouwens, hier in Istanbul is er een Nederlandse geschiedenis instituut. Er zijn hier ook zat Nederlandse scholen, instellingen, bedrijven en gewoon zat blanke Nederlanders. Allemaal gelukkige mensen, ze vinden het zelfs leuker dan in NL. De wereld is veranderd mensen, durf een wereldmens te zijn, kijk verder dan je neus lang is. Dan zul je zien dat een mens, overal op de wereld een mens is, overal op de wereld hetzelfde nastreeft. Als je alleen van stamppot, kaas en drop houdt puur omdat je niet anders eet omdat je het niet weet. Hoeft niet te betekenen dat de rest niet smaak, dat betekend dat je niet beter weet.
handtekening, een wereldmens met dubbele nationaliteiten.
ps: KNIL in Indie? WIC in Afrika? De hoogste percentage Jodenvervolging in bezette gebieden van Nazi's is NL? Helaas, net als dat er verkeerde types tussen de zwarten rondlopen, lopen ze ook tussen de blanken rond. ---------- Toegevoegd om 04:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:55 ----------
enige toevoeging: Een van de belangrijke succesfactoren tijdens de gouden eeuw was de komst van immigranten naar NL. De vrijheid in Nederland was voor hen een belangrijk reden. Zodoende bracht dat handelaren, wetenschappers, vermogenden en hiermee ook een belangrijk stimulans aan de Nederlandse economie met zich mee. Hetzelfde was ook ter sprake tijdens de gouden gulden periode (benaming voor de periode tussen 1970en 2000 door bepaalde historici). In deze periode werkte onder meer mijn vader en vaders van de nu vervloekte allochtonen als een paard voor de toekomst van NL. Velen zijn arbeidsongeschikt geraakt, etc. Die generatie zeurde niet, maakte elkaar niet af, ze werkten hand in hand aan een betere toekomst. Niet die schooiergeneratie van nu. Die niet weet wat werken is, egoïstisch, dom, onverdraagzaam, kritiek op alles terwijl die zelf niets voorstelt, kortom waardeloze generatie. Tot slot: de energie die zowel zwart als blank in de multiculti debat heeft gestoken, is zo een verloren energie. Als men al die energie in de economie had gestoken, geloof me, NL was er vele malen beter aan toe. Slimme mensen denken over geld en hoe ze die samen kunnen verdienen, domme mensen zeiken alleen maar over zaken die onnodig zijn. Kijk maar naar de vorige eeuw, hoe NL bloeide onder het motto hard werken en leven en laten leven van elkaar. Neem de notities studenten, er zijn nog weinig wijzen over in deze wereld. ;-)