XXL Nutrition

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

Hier is niets racistisch aan, maar is allemaal realisme. Lees de cijfers en dan begrijp je wat hij bedoelt. De werkelijkheid is allemaal niet zo rooskleurig als je blijkt te denken.

J.

Begrijpend lezen, even leren!!
Ik zei reeds dat ik de cijfers niet ontken!
Ik citeerde in mijn vorige post nogmaals wat ik racistisch vond;

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 19:42 ----------

[yasmine mode]Ja maar er is ook wittenboorden criminaliteit[/yasminemode]

Inderdaad, maar dat zou het debat teveel nuancering geven en voor velen is het nu al te moeilijk.

• Like
Waarderingen: mat
Dude, ik ben opgegroeid in een zwarte wijk (waarom je dat zo noemt zegt al genoeg).
Het feit dat je een "hoog percentage" zegt, en"achterbaks" toont aan dat je een racist bent, zoveel is duidelijk.

Je zegt: "hoog percentage" duidt op racisme. Dat is niet waar, het is de realiteit.
Je zegt: iemand "achterbaks" noemen duidt op racisme.

Taylor legt hier nogmaals uit dat het niet om hun afkomst gaat, maar omdat een hoog percentage met Marokkaanse afkomst crimineel is geeft hij ook "hoog percentage" aan.
Ik geef met feiten aan dat een hoog percentage van een bevolkingsgroep crimineel is of geen normen en waarden heeft. Iemand die crimineel is of geen normen en waarden heeft, vind ik smerig. Of dat een Marokkaan of een Nederlander is, maakt me niet uit. Hierdoor vind ik een groot percentage van Marokkaanse allochtonen smerig. Ik vind die Marokkanen niet smerig omdat ze Marokkaan zijn, maar omdat ze crimineel zijn of geen normen en waarden hebben

Ik geef je echter wel gelijk dat het hebben van een Marokkaanse vriend, terwijl je bijvoorbeeld alle Marokkanen per definitie al haat het niet minder racistisch maakt. Maar dat is een ander punt.

Ik geef je echter wel gelijk dat het hebben van een Marokkaanse vriend, terwijl je bijvoorbeeld alle Marokkanen per definitie al haat het niet minder racistisch maakt. Maar dat is een ander punt.
Het is niet een sterk argument maar het benadrukt het feit dat ik niet alle Marokkanen haat (omdat ze Marokkaans zijn), wat een vereiste is voor racisme.

• Topic Starter Topic Starter
We moeten de inmenging van Turkije in dit soort zaken trouwens als iets groters zien en daarbij als NIET GEWENST. Erdogan is een heel, heel slim persoon die met een slimme taktiek grotere invloed in de wereld probeert te vergaren en daar is hij mee bezig.

Hij is de grote man als het gaat om het M-O. Hij is grof voorstander van de een islamitische revolutie op Assad in Syrie bijvoorbeeld. Turkije wordt de 'basis' van islamitische landen.

In a speech praising Erdoğan, Hamas leader Khaled Meshaal stated, "Turkey's support for the people of Syria and Palestine is unforgettable. My brother Erdoğan, thank goodness God gave you so much. And you deserve it. You are also a leader in the Muslim world."

Erdogan was een jaar terug in Duitsland waar hij kort gezegd Turken eerder aanmoedigde om Turks te zijn dan Europees te worden. Turks spreken was nummer 1 daarna kwam het Duits wel een keertje.

Even weer op het onderwerp:

''Er is een groot tekort aan islamitische pleeggezinnen. Dan kun je de straat op gaan om te demonstreren, maar je kunt ook je verantwoordelijkheid nemen", stelt Kuzu, die hoopt dat Turkse-Nederlanders zich de komende rijd massaal aan zullen melden om kinderen op te vangen.

Volgens de PvdA'ers is het het beste als kinderen worden geplaatst in pleeggezinnen die nagenoeg hetzelfde zijn als hun eigen gezin. ''Maar die gezinnen moeten er dan wel zijn", zegt Kuzu.

nu.nl

Waarom verbaasd me dit weinig. Turkse PVDA politici die meer islamitische pleegouders willen zodat ze in ieder geval islamitisch worden opgevoed.

Laatst bewerkt:
De kleine Yunus is intussen maar wat gelukkig:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

We moeten de inmenging van Turkije in dit soort zaken trouwens als iets groters zien en daarbij als NIET GEWENST. Erdogan is een heel, heel slim persoon die met een slimme taktiek grotere invloed in de wereld probeert te vergaren en daar is hij mee bezig.

Hij is de grote man als het gaat om het M-O. Hij is grof voorstander van de een islamitische revolutie op Assad in Syrie bijvoorbeeld. Turkije wordt de 'basis' van islamitische landen.

Erdogan was een jaar terug in Duitsland waar hij kort gezegd Turken eerder aanmoedigde om Turks te zijn dan Europees te worden. Turks spreken was nummer 1 daarna kwam het Duits wel een keertje.

Even weer op het onderwerp:

nu.nl

Waarom verbaasd me dit weinig. Turkse PVDA politici die meer islamitische pleegouders willen zodat ze in ieder geval islamitisch worden opgevoed.

Turkije ooit al eens bezocht? Nooit zal de Turkse bevolking een staat aanvaarden die zich wil stoelen op de Islam. Dat is ook niet de wens van Erdogan. Erdogan is voor een scheiding van Kerk en Staat, waarbij de Staat zich op geen enkele manier mag moeien met de religieuze keuzes van zijn onderdanen. Dat wil zeggen dat indien iemand zegt: ik wil een hoofddoek dragen op school, dan zal de staat die keuze respecteren, en als een persoon zegt, ik wil die niet dragen, dan zullen ze zich daar ook niet in mengen. De Turkse staat is dus volgens mij strikter in zijn scheiding dan menig Westerse landen.

Wat makkelijk zeg, ook de ouders zijn het slachtoffer. Die zaak uit België die er nu bij wordt gehaald, "ontvoerders"? Stel je even voor dat jou kind bij je wordt weggehaald, terecht of niet, en jij het daar absoluut niet mee eens bent. Wat zou jij doen?

Dit onderwerp verdient veel meer nuance, en die media aandacht is gekkenwerk en slecht voor zowel de ouders, het kind, als de pleegouders.

Gozer hier lullen ze uit hun nek, Ze hebben zelf geen kinderen of ze zitten niet in zo een situatie.

Je zegt: "hoog percentage" duidt op racisme. Dat is niet waar, het is de realiteit.
Je zegt: iemand "achterbaks" noemen duidt op racisme.

Taylor legt hier nogmaals uit dat het niet om hun afkomst gaat, maar omdat een hoog percentage met Marokkaanse afkomst crimineel is geeft hij ook "hoog percentage" aan.

Bryce ben je er nou eindelijk achtergekomen dat een absurd hoog percentage van de niet-westerse allochtonen (lees: moslims) smerig volk is?
Gore intolerante Moslims die hun Middeleeuwse normen en waarden aan niet-Moslims opdringen, gadverdamme.

Het racistische zit hem in het "smerig volk".

Je moet wel het juiste citeren he!!!

Yasmine, draaf niet zo door! Je hebt twee betekenissen van volk:

1. bevolkingsgroep
2. mensen

Hij had het over smerig volk in de tweede betekenis.
Criminelen en homohaters smerig volk noemen, wat kun je daar nu tegenin brengen?

Ik geef je wel gelijk dat de manier waarop hij sprak in dat bericht niet juist is en kan duiden op racisme. Daar ging ik verder ook niet op in, maar op de eerdere berichten die naar mijn mening geen racisme aanduiden. :)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 20:58 ----------

1. bevolkingsgroep
2. mensen

Criminelen en homohaters smerig volk noemen, wat kun je daar nu tegenin brengen?

Correct, daar had ik niet aan gedacht.

Taylor duidt inderdaad op dat "bepaalde percentage", oftewel de criminelen.

1. bevolkingsgroep
2. mensen

Zo zo, dat is een mooie "spin " dat je daar aan geeft. Een carrière voor de politiek ligt in het verschiet!

Bryce ben je er nou eindelijk achtergekomen dat een absurd hoog percentage van de niet-westerse allochtonen (lees: moslims) smerig volk is?
Gore intolerante Moslims die hun Middeleeuwse normen en waarden aan niet-Moslims opdringen, gadverdamme.

Ter verdediging van de reacties hierboven.

Hij zegt: "absurd hoog percentage van niet-westerse allochtonen smerig volk ik". Daarmee doelt hij dus op bepaalde deel van die allochten, uit eerdere context blijkt dat het over de criminelen gaat.

Bij die tweede zin wordt echter wel gegeneraliseerd.

Jij bent degene die mijn woorden verdraaid in iets racistisch om zo een discussie te winnen, niet Bryce.

Dude, je kan het draaien zoals je wil, wat je zei was racistisch. Ik citeerde letterlijk wat je zei, dus je kan het niet ontkennen; Maar doe het nog maar eens, maak jezelf nog wat belachelijker.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 21:41 ----------

Ter verdediging van de reacties hierboven.

Hij zegt: "absurd hoog percentage van niet-westerse allochtonen smerig volk ik". Daarmee doelt hij dus op bepaalde deel van die allochten, uit eerdere context blijkt dat het over de criminelen gaat.

Bij die tweede zin wordt echter wel gegeneraliseerd.

Inderdaad. Echter, jouw interpretatie van de eerste zin is er niet één die ik deel. De keuze van de woorden "smerig volk" toont aan wat zijn visie is op een bepaalde bevolkingsgroep. Mijn vermoeden wordt dan bevestigd door de tweede zin.

Dude, je kan het draaien zoals je wil, wat je zei was racistisch. Ik citeerde letterlijk wat je zei, dus je kan het niet ontkennen; Maar doe het nog maar eens, maak jezelf nog wat belachelijker.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 21:41 ----------

Inderdaad. Echter, jouw interpretatie van de eerste zin is er niet één die ik deel. De keuze van de woorden "smerig volk" toont aan wat zijn visie is op een bepaalde bevolkingsgroep. Mijn vermoeden wordt dan bevestigd door de tweede zin.
Jij bent niet zo heel slim he? Je kunt het nog steeds niet juist interpreteren nadat ik en anderen het keer op keer uitleggen :roflol:. Zo moeilijk is het niet hoor.

Jij bent niet zo heel slim he? Je kunt het nog steeds niet juist interpreteren nadat ik en anderen het keer op keer uitleggen :roflol:. Zo moeilijk is het niet hoor.
Neen, daar vergis je je in. Ik begrijp je uitleg volkomen, maar het blijft onzin, hoe je het draait of keert.

Ik haat alle Marokkanen die crimineel zijn en/of geen normen en waarden hebben. Edit: Een grote meerderheid van de Marokkanen voldoet aan deze eis.
Ben ik nu racistisch?

(Geldt uiteraard ook voor Nederlanders, Turken, Chinezen, Joden, Palestijnen, etc.)

Laatst bewerkt:
haten: ` ha - ten
(haatte, h. gehaat)
een grondige afkeer hebben van

discrimineren: dis - cri - mi` ne - ren
(«Frans«Latijn) (discrimineerde, h. gediscrimineerd)
onderscheid maken ten ongunste van

racist: ra` cist
(«Frans)
de -woord (mannelijk)
racisten
aanhanger van het racisme

racist: iemand die discrimineert

http://www.woorden-boek.nl/

volgens de betekenis van je woorden discrimineer je criminelen en als ik de betekenissen
juist heb gelezen ben je daarmee een racist.

(haatte, h. gehaat)

(«Frans)
de -woord (mannelijk)
racisten

volgens de betekenis van je woorden discrimineer je criminelen en als ik de betekenissen
Racisme is discriminatie op basis van (ras) afkomst. Criminelen discrimeren maakt je dus geen racist. Wtf is dit, basisschool niveau?

(haatte, h. gehaat)

(«Frans)
de -woord (mannelijk)
racisten

facepalm-shame.gif

Terug
Naar boven