- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Ben ook ****ing boos op der. Hou me zo erg in om niet een gebroken kaak te laten terug zette.
---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 21:27 ----------
İk ga morgen direct naar bureau toe moeten maar iets oplosse die luilakke..
Anders sla ik de ing werker inelkaar sodat hij me die t*ring informatie geeft vandie gozer. Hij komt er niet van af dat is zeker.
(Ben jou papier).
İs wel voldoende voor je.
İk zie/voel en weet dat ik turks ben, ben alleen hier geboren en ben dus wettelijk een nederlander.
Spreek me zelf dus niet tegen.
Ps. İk heb hier niemand beledigt als homo of lesbie, gaf alleen maar een voorbeeld.
Anders moet je even bovenaan op allerlei klikken, En het topic zoeken over homos die mishandelt zijn door twee vrouwen. En wat voor reacties de leden hier wel niet op gezegt hebben.
90% procent van het volk hier mag toch geen homos. En het 10 procent begrijp ik wel door hun laag test gehalte en homo gevoelens![]()
Maar goed dat jij dan zo alfa bent dat je zowel je vriendin als een onschuldige ING werknemer in elkaar wil meppen om marktplaats akkefietje.
Misschien dit topic gemist :
[Link niet meer beschikbaar]
Meer dan de helft is voor adoptie door homo-paren. Bijna 80% is voor rechten voor homo's waarbij de gradaties afnemen binnen de poll. De groep die voor de doodstraf is, heeft of gestemd om te trollen of is gewoon brainddead.

) als die premier en kijk je absoluut niet naar het welzijn van het kind, maar laat je je leiden door jouw ongegronde moeite met homocoïtusuele ouders.
Daarom heb ik al 10 jaar een relatie zeker?