AndroidHealthClinic

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

Ben ook ****ing boos op der. Hou me zo erg in om niet een gebroken kaak te laten terug zette.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 21:27 ----------

İk ga morgen direct naar bureau toe moeten maar iets oplosse die luilakke..
Anders sla ik de ing werker inelkaar sodat hij me die t*ring informatie geeft vandie gozer. Hij komt er niet van af dat is zeker.

(Ben jou papier).
İs wel voldoende voor je.
İk zie/voel en weet dat ik turks ben, ben alleen hier geboren en ben dus wettelijk een nederlander.
Spreek me zelf dus niet tegen.

Ps. İk heb hier niemand beledigt als homo of lesbie, gaf alleen maar een voorbeeld.
Anders moet je even bovenaan op allerlei klikken, En het topic zoeken over homos die mishandelt zijn door twee vrouwen. En wat voor reacties de leden hier wel niet op gezegt hebben.
90% procent van het volk hier mag toch geen homos. En het 10 procent begrijp ik wel door hun laag test gehalte en homo gevoelens;)

Maar goed dat jij dan zo alfa bent dat je zowel je vriendin als een onschuldige ING werknemer in elkaar wil meppen om marktplaats akkefietje.

Misschien dit topic gemist :

[Link niet meer beschikbaar]

Meer dan de helft is voor adoptie door homo-paren. Bijna 80% is voor rechten voor homo's waarbij de gradaties afnemen binnen de poll. De groep die voor de doodstraf is, heeft of gestemd om te trollen of is gewoon brainddead.

wat

Dat lijkt me vrij duidelijk. Hij veroordeelt op voorbaat al de 2 homocoïtusuele vrouwen die het kind opvoeden, zonder ook maar naar de vrouwen in kwestie te kijken. Zoals Ymir net aangaf blijken ze zelfs Turks te hebben geleerd en ze leren hem zelfs de cultuur aan. Als je hier tegen bent dan ben je net zo beknopt (ha, i is die weer! :o) als die premier en kijk je absoluut niet naar het welzijn van het kind, maar laat je je leiden door jouw ongegronde moeite met homocoïtusuele ouders.

Ik stel voor dat je eens herleest wat ik in dit topic postte want je kent me zaken toe die ik helemaal niet beweerde, noch insinueerde.

Hier nog wat meer info:

Op dit moment zijn Turkse ambtenaren in Nederland om met de biologische ouders van de 9-jarige Yunus te praten. Het gaat om een jongetje van 9 jaar dat door de Nederlandse jeugdzorg is weggehaald bij zijn ouders en al een aantal jaren wordt opgevangen bij een lesbisch stel in Den Haag.

De in Nederland verblijvende biologische moeder heeft vorige maand de Turkse premier Erdogan om hulp gevraagd. Zij wil haar kind terug. Sindsdien is er veel commotie bij de Turkse overheid over de opvang van pleegkinderen bij homo- en lesbische stellen, maar ook in christelijke gezinnen in Europese landen

Turkse ambtenaren in Nederland!!!!! Het moet wel niet gekker worden he!!!!!
Afzeggen dat bezoek van de Turkse premier. Dit is ECHT niet meer normaal.

Ongelooflijk die bemoeienis. Hoe halen ze het in hun hoofd dat dit ook maar enigszins hun zaken zijn.

Maar goed dat jij dan zo alfa bent dat je zowel je vriendin als een onschuldige ING werknemer in elkaar wil meppen om marktplaats akkefietje.

Misschien dit topic gemist :

[Link niet meer beschikbaar]

Meer dan de helft is voor adoptie door homo-paren. Bijna 80% is voor rechten voor homo's waarbij de gradaties afnemen binnen de poll. De groep die voor de doodstraf is, heeft of gestemd om te trollen of is gewoon brainddead.

Heeft mijn vorige topic wat met homos en lesbisch te maken? NEE
Wie daar allemaal gestemd hebben zijn trolls zoals jij eric.
Hou je der buiten want je hebt niet eens vriendin waar je dagelijks je lul in kunt duwen.
En zo een lonely guy ben je dat je op elke vakantie reis alleen gaat en nooit is fotos van je zelf kan shooten.
En daarom toon ik ook groot begrip voor je support aan onze homo gasten.

Hou je der buiten want je hebt niet eens vriendin waar je dagelijks je lul in kunt duwen.
En zo een lonely guy ben je dat je op elke vakantie reis alleen gaat en nooit is fotos van je zelf kan shooten.

Als je goed kijkt zie je dat ik niet heb gestemd.

Een lonely guy :roflol: Daarom heb ik al 10 jaar een relatie zeker?

Maar ga vooral weer even je vriendin in elkaar meppen als er wat mis gaat, toon je neanderthaler skills maar weer.

Ik postte die quote uit de vorige topic om te laten zien wat voor vlees we in de kuip hebben. Dat is niet veel soeps lijkt me, beetje anger management lijkt me goed voor je.

Als je goed kijkt zie je dat ik niet heb gestemd.

Een lonely guy :roflol: Daarom heb ik al 10 jaar een relatie zeker?

Maar ga vooral weer even je vriendin in elkaar meppen als er wat mis gaat, toon je neanderthaler skills maar weer.

Ik postte die quote uit de vorige topic om te laten zien wat voor vlees we in de kuip hebben. Dat is niet veel soeps lijkt me, beetje anger management lijkt me goed voor je.

Gefeliciteerd en nu?

Haha, jij bent best een coole jongen, gelijk op de persoon spelen. Vrienden worden?

Pisvlek, gedraag je eens niet als een ondergezeken stoeptegel. Oh shit, nu verlaag ik me naar jouw niveau!

Misschien plaatsen ze de volgende keer beter een Turks kind bij Koerden.

Bryce ben je er nou eindelijk achtergekomen dat een absurd hoog percentage van de niet-westerse allochtonen (lees: moslims) smerig volk is?
Gore intolerante Moslims die hun Middeleeuwse normen en waarden aan niet-Moslims opdringen, gadverdamme.

Bryce ben je er nou eindelijk achter gekomen dat een absurd hoog percentage van de niet-westerse (lees: moslims) allochtonen smerig volk is?
Gore intolerante Moslims die hun Middeleeuwse normen en waarden aan niet-Moslims opdringen, gadverdamme.

Degenen die dit steunen wel. Ik weiger om me door dit soort volk te laten dwingen iedereen over één kam te scheren.
En Erdogan is duidelijk een islamist.
I say, tijd dat de generaals terug aan de macht komen in Turkije.

Moet je zien hoe achterlijk die Erdogan is:

(...)

"geboorten via keizersnedes 'een geheim complot' tegen de groei van Turkije, voegde hij er aan toe. Ankara greep in, met een even unieke als rigoureuze wet."

(...)

"daar zet Erdogan wel vaart achter de aanpak van keizersnedes. Volgens de Turkse premier kunnen vrouwen na de medische ingreep geen kinderen meer krijgen. Aangezien hij het liefst ziet dat elke Turkse vrouw drie kinderen krijgt, beschouwt Erdogan de keizersnede als een aanval op de macht en welvaart van de Turkse natie. Eerder deze maand keurde het parlement in Ankara een wet goed die de keizersnede strafbaar stelt, tenzij de ingreep medisch noodzakelijk is. De nieuwe wet is uniek in de wereld. Geen enkel ander land kent een verbod op medisch niet-noodzakelijke keizersnedes. "

bron:

http://turksnl.net/nieuws/27647/Erdogan_Keizersnede_is_complot_tegen_Turkije.html

Wat Wilders al zei: Een gevaarlijke islamist van het ergste soort.
Ik geef Wilders niet graag gelijk, maar hier valt niet meer onderuit te komen.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 20:40 ----------

Alleen generaals kunnen het zooitje in Turkije op orde en seculier houden, jammer dat de EU te stom is om dat te zien. Turkije is aan het afzakken naar een islamitische staat. Duidelijk.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 20:45 ----------

Lees hoe een Turkse krant de zaak brengt:

Turkey attempts to retrieve child from foreign gay couple

"Turkey recently launched a campaign to retrieve Turkish children in European countries who have been taken from their parents and given to Christian couples, starting the process by taking back children from gay and lesbian couples. "

http://www.hurriyetdailynews.com/tu...foreign-gay-couple-.aspx?pageID=238&nid=41350

Laatst bewerkt:
Moet je zien hoe achterlijk die Erdogan is:

(...)

"geboorten via keizersnedes 'een geheim complot' tegen de groei van Turkije, voegde hij er aan toe. Ankara greep in, met een even unieke als rigoureuze wet."

(...)

"daar zet Erdogan wel vaart achter de aanpak van keizersnedes. Volgens de Turkse premier kunnen vrouwen na de medische ingreep geen kinderen meer krijgen. Aangezien hij het liefst ziet dat elke Turkse vrouw drie kinderen krijgt, beschouwt Erdogan de keizersnede als een aanval op de macht en welvaart van de Turkse natie. Eerder deze maand keurde het parlement in Ankara een wet goed die de keizersnede strafbaar stelt, tenzij de ingreep medisch noodzakelijk is. De nieuwe wet is uniek in de wereld. Geen enkel ander land kent een verbod op medisch niet-noodzakelijke keizersnedes. "

bron:

http://turksnl.net/nieuws/27647/Erdogan_Keizersnede_is_complot_tegen_Turkije.html

Wat Wilders al zei: Een gevaarlijke islamist van het ergste soort.
Ik geef Wilders niet graag gelijk, maar hier valt niet meer onderuit te komen.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Mar 2013 om 20:40 ----------

Alleen generaals kunnen het zooitje in Turkije op orde en seculier houden, jammer dat de EU te stom is om dat te zien. Turkije is aan het afzakken naar een islamitische staat. Duidelijk.

DUHHHH omdat 99.5 % islamieten zijn.
Maar het topic ging niet over het islam.
Alleen dat de kinderen niet naar een homo of een lesbisch stel moeten gegeven worden.
Islamitisch joods christelijk, Respecteer ik .

Terug
Naar boven