AndroidHealthClinic

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

Wie een bevolkingsgroep als "smerig" bestempeld kan men echt niet ernstig nemen.
Ik zeg een absurd hoog percentage. Ik heb nooit gezegd dat alle Marokkanen smerig zijn. Integendeel, Marokkanen die in Marokko wonen zijn over het algemeen hele aardige mensen. Je hebt er ook een paar in Nederland wonen. Met het nadruk op een paar.
Je kunt zeggen dat je het er niet mee eens bent, maar het enige wat dat aangeeft is dat je niet alleen erg naïef bent, maar ook nog eens de feiten niet op een rijtje hebt. Jij komt zeker nooit op zwarte scholen en in zwarte wijken, waar het stinkt van de achterbakse allochtonen? Normen en waarden zijn daar ver te zoeken. Bijna 60% van de mannelijke Marokkaanse jongeren zijn in aanraking gekomen met de politie vanwege een misdaad. Tel daar de Marokkanen bij op die wel een misdaad hebben gepleegd maar hier niet voor zijn opgepakt, en de Marokkanen die geen misdaden plegen maar wel klootzakken zijn, en voilá, je zit op een absurd hoog percentage.

Ik zeg een absurd hoog percentage. Ik heb nooit gezegd dat alle Marokkanen smerig zijn. Integendeel, Marokkanen die in Marokko wonen zijn over het algemeen hele aardige mensen. Je hebt er ook een paar in Nederland wonen. Met het nadruk op een paar.
Je kunt zeggen dat je het er niet mee eens bent, maar het enige wat dat aangeeft is dat je niet alleen erg naïef bent, maar ook nog eens de feiten niet op een rijtje hebt. Jij komt zeker nooit op zwarte scholen en in zwarte wijken, waar het stinkt van de achterbakse allochtonen? Normen en waarden zijn daar ver te zoeken. Bijna 60% van de mannelijke Marokkaanse jongeren zijn in aanraking gekomen met de politie vanwege een misdaad. Tel daar de Marokkanen bij op die wel een misdaad hebben gepleegd maar hier niet voor zijn opgepakt, en de Marokkanen die geen misdaden plegen maar wel klootzakken zijn, en voilá, je zit op een absurd hoog percentage.
Dude, ik ben opgegroeid in een zwarte wijk (waarom je dat zo noemt zegt al genoeg).
Het feit dat je een "hoog percentage" zegt, en"achterbaks" toont aan dat je een racist bent, zoveel is duidelijk.

Dude, ik ben opgegroeid in een zwarte wijk (waarom je dat zo noemt zegt al genoeg).
Het feit dat je een "hoog percentage" zegt, en"achterbaks" toont aan dat je een racist bent, zoveel is duidelijk.
Het feit dat je mij een racist noemt geeft al aan dat je argumentatie niets waard is, en daarom kan ik je nu niet meer serieus nemen. Wat een typische linkse comeback. Waar zijn je argumenten eigenlijk? En wat zou je zeggen als ik je vertel dat een goede vriend van mij Marokkaans is? Oeps

Het feit dat je mij een racist noemt geeft al aan dat je argumentatie niets waard is, en daarom kan ik je nu niet meer serieus nemen. Waar zijn je argumenten eigenlijk? En wat zou je zeggen als ik je vertel dat een goede vriend van mij Marokkaans is? Oeps

Zo grappig. Racisten zeggen vaak dat ze geen racist zijn omdat ze een Marokkaanse vriend hebben. Dat wil niks zeggen. Als je een "hoog percentage" van een bevolkingsgroep smerig noemt, dan ben je een racist.

En welke van mijn argumenten werden ongeldig omdat ik je een racist noemde?

Zo grappig. Racisten zeggen vaak dat ze geen racist zijn omdat ze een Marokkaanse vriend hebben. Dat wil niks zeggen. Als je een "hoog percentage" van een bevolkingsgroep smerig noemt, dan ben je een racist.

En welke van mijn argumenten werden ongeldig omdat ik je een racist noemde?
Ik geef met feiten aan dat een hoog percentage van een bevolkingsgroep crimineel is of geen normen en waarden heeft. Iemand die crimineel is of geen normen en waarden heeft, vind ik smerig. Of dat een Marokkaan of een Nederlander is, maakt me niet uit. Hierdoor vind ik een groot percentage van Marokkaanse allochtonen smerig. Ik vind die Marokkanen niet smerig omdat ze Marokkaan zijn, maar omdat ze crimineel zijn of geen normen en waarden hebben. Dit heeft dus niets te maken met racisme, maar blijkbaar heb jij niet de intelligentie om deze heel makkelijk te begrijpen redenatie te snappen.

En over je argumentatie: je hebt geen argumenten genoemd in onze conversatie.

Dat getuigt ook maar van weinig klasse.

Ik zei letterlijk dit:

"Ik vermoed zo langzamerhand dat er meer Nederlanders zijn die geen Turken mogen, dan Nederlanders die geen homo's mogen. En ik begin het nog langzaam te begrijpen ook...

Jammer dat jouw soort het verpest voor de Turken die niet zijn zoals jij."

Wat is daar nu weinig klasse aan? Het is een treurige vaststelling.

Ik geef met feiten aan dat een hoog percentage van een bevolkingsgroep crimineel is of geen normen en waarden heeft. Iemand die crimineel is of geen normen en waarden heeft, vind ik smerig. Of dat een Marokkaan of een Nederlander is, maakt me niet uit. Hierdoor vind ik een groot percentage van Marokkaanse allochtonen smerig. Ik vind die Marokkanen niet smerig omdat ze Marokkaan zijn, maar omdat ze crimineel zijn of geen normen en waarden hebben. Dit heeft dus niets te maken met racisme, maar blijkbaar heb jij niet de intelligentie om deze heel makkelijk te begrijpen redenatie te snappen.

Je bent zo ver heen, dat je niet beseft hoe racistisch je bent; Je tracht er een sausje over te gieten, maar het gerecht blijft hetzelfde.

Je bent zo ver heen, dat je niet beseft hoe racistisch je bent; Je tracht er een sausje over te gieten, maar het gerecht blijft hetzelfde.
En weer kom je niet met argumenten en speel je op de man. Ik leg heel duidelijk mijn denkredenatie uit, maar blijkbaar kun je het niet begrijpen. Ik ga het niet verder uitleggen, want blijkbaar is het niveauverschil te groot. Zeer spijtig dat mensen als jij ook stemrecht hebben.

Yasmine, je kan het met Tythor Zeth eens zijn of niet, maar racistisch kun je dit niet noemen.
Hij zegt niets over alle Marokkanen.
Dat een overdreven groot aantal van de Marokkanen (mannen) met justitie in aanraking is geweest, dat valt niet te ontkennen, of je dat nu leuk vindt of niet.

Niet mogelijk om objectief hier een antwoord op te geven zonder alle feiten te hebben gezien.
Waarom zijn die kinderen weggehaald bij hun ouders?
Waren er geen andere opties mogelijk voordat zulk ingrijpend maatregel nodig werd geacht?
Was er geen mogelijkheid voor de ouders om tenminste inspraak te hebben waar het kind of kinderen onder werden gebracht? Zo nee, waarom niet?

Yasmine, je kan het met Tythor Zeth eens zijn of niet, maar racistisch kun je dit niet noemen.
Hij zegt niets over alle Marokkanen.
Dat een overdreven groot aantal van de Marokkanen (mannen) met justitie in aanraking is geweest, dat valt niet te ontkennen, of je dat nu leuk vindt of niet.
Stel, iemand zegt: "99 procent van alle Afrikanen stinken enorm, maar mijn Afrikaanse buur niet hoor". Neen, is niet racistisch, want ik zeg niet dat het 100 % is. Please;

Als iemand zegt dat een groot deel van een bevolkingsgroep smerig is, dan mag je dat nog zo mooi inpakken als je wil, het blijft racistisch.

En laten we aub niet opnieuw het debat voeren dat allochtonen oververtegenwoordigt zijn in de statistieken, want dat ontkent niemand.
Zoek eens wat info over de strafrechtelijke trechter en socio-economische status, en we praten verder.
Maar misschien is het beter dat we terug on topic gaan.

Stel, iemand zegt: "99 procent van alle Afrikanen stinken enorm, maar mijn Afrikaanse buur niet hoor". Neen, is niet racistisch, want ik zeg niet dat het 100 % is. Please;

Als iemand zegt dat een groot deel van een bevolkingsgroep smerig is, dan mag je dat nog zo mooi inpakken als je wil, het blijft racistisch.

Je verdraait Tythor Zeth's woorden, en DAT is pas smerig.
Hij heeft niet gezegd dat 99% van de Marokkanen smerig is.

Hij heeft dat gedeelte van de Marokkanen dat crimineel is, smerig genoemd. En dat vindt hij van Nederlandse criminelen ook heb ik uit zijn posts begrepen.
Dat is iets totaal anders.

Je verdraait Tythor Zeth's woorden, en DAT is pas smerig.
Hij heeft niet gezegd dat 99% van de Marokkanen smerig is.

Hij heeft dat gedeelte van de Marokkanen dat crimineel is, smerig genoemd. En dat vindt hij van Nederlandse criminelen ook heb ik uit zijn posts begrepen.
Dat is iets totaal anders.

Man, begrijpend lezen is echt moeilijk blijkbaar.

OUT

Bryce ben je er nou eindelijk achtergekomen dat een absurd hoog percentage van de niet-westerse allochtonen (lees: moslims) smerig volk is?
Gore intolerante Moslims die hun Middeleeuwse normen en waarden aan niet-Moslims opdringen, gadverdamme.

Dit is racisme, "pure and simple".

Niet mogelijk om objectief hier een antwoord op te geven zonder alle feiten te hebben gezien.
Waarom zijn die kinderen weggehaald bij hun ouders?
Waren er geen andere opties mogelijk voordat zulk ingrijpend maatregel nodig werd geacht?
Was er geen mogelijkheid voor de ouders om tenminste inspraak te hebben waar het kind of kinderen onder werden gebracht? Zo nee, waarom niet?
Groot gelijk dat buitenstaanders niet alle info hebben, maar een kind wordt echt niet zomaar uit zijn gezin gehaald. Er wordt doorgaans voor de "minst ingrijpende maatregel gekozen die voor het kind binnen de meest aangewezen oplossingen ligt", zoals dat dan heet. Een richtlijn die jeugdrechters moeten volgen.

Het is gelukkig ook niet de bedoeling dat we alle info hebben. Gewoon net genoeg om wat te lullen erover op een forum :)

Dit is racisme, "pure and simple".

Hij heeft het niet over een complete bevolkingsgroep, maar over een deel van een bevolkingsgroep, namelijk criminelen binnen die groep. Tevens laat hij doorschemeren dat hij zo over alle criminelen denkt. Ten slotte geeft hij ook aan dat het aantal criminelen tussen de Marokkaanse allochtonen (1e, 2e en 3e generatie) groot is.

Hier is niets racistisch aan, maar is allemaal realisme. Lees de cijfers en dan begrijp je wat hij bedoelt. De werkelijkheid is allemaal niet zo rooskleurig als je blijkt te denken.

Jaren geleden mocht er door politie in formulieren, dossiers en dergelijke niet aangegeven worden dat het zou gaan om een "allochtoon" of "man van Marokkaanse afkomst", omdat dit geen positief effect zou hebben op de multiculturele samenleving. Tegenwoordig is het wel toegestaan dat het erbij gezet wordt, omdat het vaak voor komt.

Ik herinner me een artikel van een onderzoek gelezen te hebben over misdaad door jongerne, waarin het ging om ongeveer 220.000 overtredingen. Van die 220.000 werden er 112.000 gepleegd door autochtonen (dus niet 1e, 2e of 3e generatie allochtonen, ook al wordt de 3e generatie als autochtoon beschouwt nu). Er werden door allochtonen 108.000 misdaden gepleegd. Nu zou je denken dat allochtonen minder overtredingen begaan dan autochtonen, maar vergeet niet dat die allochtonen maar 8.5% van de bevolking bedroeg toentertijd.

Deze groep bestaat vooral uit niet-westerse allochtonen. Marokkanen begaan uit deze groep de meeste overtredingen, samen met Antillianen. Turken zijn de minderheid.

• Topic Starter Topic Starter
[yasmine mode]Ja maar er is ook wittenboorden criminaliteit[/yasminemode]

Terug
Naar boven