AndroidHealthClinic

Turkije roert zich: lesbisch NL stel ondergedoken na commotie over Turks pleegkind

DUHHHH omdat 99.5 % islamieten zijn.
Maar het topic ging niet over het islam.
Alleen dat de kinderen niet naar een homo of een lesbisch stel moeten gegeven worden.
Islamitisch joods christelijk, Respecteer ik .

Waarom niet naar een lesbisch stel? 2 volwassen mensen die g zo'n kind een goede toekomst kan geven. Denk je echt dat zo'n kind beter af is in ander kind?

DUHHHH omdat 99.5 % islamieten zijn.
Maar het topic ging niet over het islam.
Alleen dat de kinderen niet naar een homo of een lesbisch stel moeten gegeven worden.
Islamitisch joods christelijk, Respecteer ik .

Nee, daar ging het niet om, dat apenland waaruit jij afkomstig bent, heeft ook iets tegen plaatsing in christelijke gezinnen.

En kun je misschien eens uitleggen wat er mis zou zijn met een homo of lesbisch stel?

Wie daar allemaal gestemd hebben zijn trolls zoals jij eric.

Nee dat zijn geen trolls dat zijn mensen (waaronder ik zelf, zie mijn bijlagen in dat topic). Zo denkt men in dit land nu eenmaal over homo's en huwelijk en adoptie. Ben daar trots op dat ik woon in een land dat zo tolerant denkt.

Wat EricR schrijft:
Als je maar niet denkt dat er wordt toegegeven aan homofobisch gedrag van een stel achtergestelden met een nog achtergestelder gedachtengoed.

De enige manier om achterlijkheid te bestrijden is hetgene wat de achterlijken willen bestrijden nooit te verbieden. Zeker niet als het verworvenheden zijn waarvoor gestreden is.

Natuurlijk mogen de achtergestelden proberen te tornen aan die verworvenheden maar ze moeten niet vreemd op kijken als de liberaal ingestelde Nederlanders op een gegeven moment ook geen millimeter meer gaan toegeven en zich eveneens volledig tegen die achterlijkheid gaan keren.
Heb het idee dat mensen zoals jij tolerantie verwarren met grenzeloosheid en slapheid. Alsof wij liberale tolerante Nederlanders wel meegaan in deze achterlijkheid. Gelijke rechten ongeacht religie, kleur geaardheid......maakt niet uit hoeveel mensen er in Rotterdam gaan roepen tegen deze verworvenheden terug naar de middeleeuwen....er komt een punt waarop we idd geen millimeter meer toegeven. Als ik heel genuanceerde mensen op mijn werk vandaag hoorde over deze affaire is dit punt niet heel ver weg. Als Erdogan komt en het in zijn stomme hoofd haalt vergezeld door een massale groep Turken tegen dit ene Lesbische stel te keer te kunnen gaan dan komt die grens van tot hier en niet verder heel dichtbij zijn.

Het gaat hier om pleegouders Mat, niet een geadopteerd kind.
Hmm... Zal ik om een welbepaalde reden over gelezen hebben ;)

Net de artikels gelezen die Ymir postte...
Twee keer zijn de kinderen uit huis geplaatst en dan beslist de moeder maar om ze te ontvoeren en mee te nemen naar Turkije :eek: Gek mens... Dat ze maar zo snel mogelijk berecht wordt voor ontvoering en emotionele en fysieke mishandeling van een minderjarige. Kinderen die al damaged goods zijn nog eens hals over kop meesleuren naar een omgeving waar ze geen voeling mee hebben... Zo kweek je een prachtig hechtingsstoornisje als het al niet zo ver was door haar toedoen. Permanente ontzetting van ouderlijk gezag en steriliseren, zeg ik.

Vind trouwens dat ouders een verplichte ouderstage of zoiets zouden moeten volgen. Niet te geloven hoeveel mensen hun kinderen op allerlei creatieve manieren vernken :rolleyes:

Als je goed kijkt zie je dat ik niet heb gestemd.

Een lonely guy :roflol: Daarom heb ik al 10 jaar een relatie zeker?

Maar ga vooral weer even je vriendin in elkaar meppen als er wat mis gaat, toon je neanderthaler skills maar weer.

Ik postte die quote uit de vorige topic om te laten zien wat voor vlees we in de kuip hebben. Dat is niet veel soeps lijkt me, beetje anger management lijkt me goed voor je.

eric er zijn gasten hier die voor minder een gele kaart hebben gekregen of een ban ?? denk wel dat hij er aan toe is imo

Vind trouwens dat ouders een verplichte ouderstage of zoiets zouden moeten volgen. Niet te geloven hoeveel mensen hun kinderen op allerlei creatieve manieren vernken :rolleyes:

Absoluut mee eens.

Mensen zitten maar kinderen te kopen alsof het niets is ,zonder enige beperkingen en verzieken al te vaak de wereld op deze manier.

Laatst bewerkt:
Twee keer zijn de kinderen uit huis geplaatst en dan beslist de moeder maar om ze te ontvoeren en mee te nemen naar Turkije :eek: Gek mens... Dat ze maar zo snel mogelijk berecht wordt voor ontvoering en emotionele en fysieke mishandeling van een minderjarige.

Je moet zoeken naar een speld in een hooiberg maar er is nog een Turkse die een ander geluid laat horen.

it is striking that officials complain that Turkish families are being victimized and their cultural and religious rights ignored, but they put very little emphasis on the safety and the well-being of the children themselves. Nor is the possibility that serious abuse may have taken place given any weight in the stories.Taking a child away from his parents is never a decision taken lightly, but there are sadly cases when it is seen as being in his or her best interest.

[Link niet meer beschikbaar]

Vreemde jongens die Turken, aan de ene kant wel 1 van de bekendste pikzuigers uit de geschiedenis verheerlijken alsof het god was (Ataturk) , maar wel moeilijk doen als lesbo's bereid zijn om voor hun kinderen te zorgen :roflol:

Vreemde jongens die Turken, aan de ene kant wel 1 van de bekendste pikzuigers uit de geschiedenis verheerlijken alsof het god was (Ataturk) , maar wel moeilijk doen als lesbo's bereid zijn om voor hun kinderen te zorgen :roflol:

+1

Je weet wat ze zeggen van mensen die agressief zijn over een bepaalde geaardheid , dat ze zelf hun gevoelens verbergen xD

Mss dat veel turkse jongeren maar al te graag hun prostaat en meer willen gestimuleerd krijgen xD

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 08:58 ----------

İk ben hier niet te gast ben hier geboren.
Ben net als jij dus ook op papier een nederlander.
We hebben geen beter leven maar een k*t leven door dit onzinnige dom gedrag van jullie.
Meer een stressvol leven dus.

Ps. Wanneer je een homo buiten ziet zegt iedereen van die moet dood, oftewel ****** homos let it burn.
Denk na als zo een jongen naast homos en lesbisch groeit wat zal dat kind dan wel niet worden?
Als het nou gewoon normale mensen waren wat voor geloof dan ook zou er niet zoveel haat opgewekt worden tegenover jullie.

Als je een k*tleven hebt in nederland , emigreer aub , de mensen willen niet liever dan ontevreden imigranten zien vertrekken .

Adios

De Belgische media is ook mee... :rolleyes:

Maar jeugdzorg besliste in 2008 om ook zijn oudere broers, Arif en Halil (toen 11 en 7), bij hetzelfde koppel te plaatsen. Alleen heeft dat niet lang geduurd. De biologische ouders ontvoerden hun zonen naar Turkije en zaten daarvoor zelfs even in de gevangenis. Sindsdien hebben ze hun twee oudste zonen wel terug, maar nu proberen ze op een andere manier ook over hun derde kind opnieuw de voogdij te krijgen.
(http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130317_00506756)
Blijkbaar zijn de ouders al veroordeeld geweest wegens ontvoering, maar hebben ze sindsdien de twee oudste wel weer bij zich... Goed bezig; ze krijgen uiteindelijk wel wat ze willen door een misdrijf te plegen. Vind trouwens dat de media het niet zo nauw neemt met de privacy van de kinderen. Een foto van Yunus, details over de mishandeling...

Gaan ook stemmen op om het bezoek van Erdogan te schrappen en lees dat steeds meer politici de toetreding van Turkije tot de EU willen tegenhouden.

Gek of niet. T zal wel zijn, aangezien de huidige regering anti ataturk is. Waar haal je dat homoverhaal vandaan?

Uit de Volkskrant:

"Bureau Jeugdzorg Haaglanden zegt het zeer zorgelijk te vinden dat de discussie over pleeggezinnen en religie wordt gevoerd over het hoofd van één jongetje. 'Yunus kan door al deze ophef nu niet naar school', aldus een woordvoerster."

Die ouders zouden uit de ouderlijke macht ontzet moeten worden. Eerst vast voor ontvoering en nu weer ervoor zorgen dat hun kind niet naar school kan.

Wat makkelijk zeg, ook de ouders zijn het slachtoffer. Die zaak uit België die er nu bij wordt gehaald, "ontvoerders"? Stel je even voor dat jou kind bij je wordt weggehaald, terecht of niet, en jij het daar absoluut niet mee eens bent. Wat zou jij doen?

Dit onderwerp verdient veel meer nuance, en die media aandacht is gekkenwerk en slecht voor zowel de ouders, het kind, als de pleegouders.

Wat makkelijk zeg, ook de ouders zijn het slachtoffer. Die zaak uit België die er nu bij wordt gehaald, "ontvoerders"? Stel je even voor dat jou kind bij je wordt weggehaald, terecht of niet, en jij het daar absoluut niet mee eens bent. Wat zou jij doen?

Dit onderwerp verdient veel meer nuance, en die media aandacht is gekkenwerk en slecht voor zowel de ouders, het kind, als de pleegouders.

Je kind nemen ze echt niet zomaar af, ws heb je het dan gewoon verdiend.

De ouders ook het slachtoffer...tsk! Zo kun je alles goedpraten. Ze zetten een kind zeker voor niets jarenlang in een pleeggezin? Dan scheelt er toch wel iets serieus aan die ouders.

jij spoort echt niet he ?? heb je de feiten goed gelezen ???? nee .. dat kind is als baby al mishandeld
de andere 2 kinderen ook deze ouders hebben al hun rechten verspeeld imo

wat ik al eerder zei dit is pure propaganda omdat die premier naar europa komt kind is al 8jr bij pleegouders komen ze nu mee wel heel toevallig he en die media aandacht hebben die mong*len zelf
opgezocht

heb alleen medelijden met die pleegouders en het jongetje ...

Ik vermoed zo langzamerhand dat er meer Nederlanders zijn die geen Turken mogen, dan Nederlanders die geen homo's mogen. En ik begin het nog langzaam te begrijpen ook...

Jammer dat jouw soort het verpest voor de Turken die niet zijn zoals jij.

Dat getuigt ook maar van weinig klasse.

---------- Post toegevoegd Sun 17 Mar 2013 om 17:05 ----------

Bryce ben je er nou eindelijk achtergekomen dat een absurd hoog percentage van de niet-westerse allochtonen (lees: moslims) smerig volk is?
Gore intolerante Moslims die hun Middeleeuwse normen en waarden aan niet-Moslims opdringen, gadverdamme.

Wie een bevolkingsgroep als "smerig" bestempeld kan men echt niet ernstig nemen.

Terug
Naar boven