MuscleMeat

twee maal per week

pro 800

Novice
Waardering
0
ik traint egenwoordig mijn biceps twee maal per week...

maandag

borst, biceps 10 10 10 ,triceps

woensdag:
rug, schouders

donderdag

biceps 5 5 5 , benen

wat vinden jullie ervan

maandag doe ik steeds drie maal tien reps bij biceps
bij de rest steeds 12 - 8 -6

op donderdag doe ik bij biceps, omdat het de tweede keer in de week is, 5 5 5 reps

is dit verstandig?

grt

Wat is je doel? Waarom train je ma, wo, do? Welke oefeningen gebruik je? Wat zijn de faciliteiten waar je gebruik van kan maken?

post anders eens je volledige schema zodat mensen je beter kunnen helpen

je kan beter maandag - woensdag en zaterdag pakken ofzo. of maandag woensdag vrijdag... ivm rustdagen.

idd ik ben ook zwaar voorstander van een tussenweekse rustdag

• Topic Starter Topic Starter
schemake

dit is mijn schema

al deze oefeningen doe ik 1*12 1*8 1*6

borst:
bench press
incline dumbbell press
incline flyes
pec deck

bovenrug:
lat pull down, neck
lat pull down, triangle
horizontal lat row triangle

schouders:
bend over raise, seated
lateral raise, standing
dumbbell press, seated
frond raise, standing

biceps:
incline dumbbell curl
hammer curl, standing
barbell curl

triceps:
triceps pull down, rope
triceps extension ez bar
kick backs, dumbbell

bovenbenen:
lunges, dumbbells
squat, dumbbells

kuiten:
seated calf raise

buik:
leg lif
ab shaper

ik ktrain maandag, woensdag donderdag

omdat ik op woensdag en vrijdag training heb, en op zaterdag moet voetballen.
op dinsdag rust ik dan om toch die ene rustdag te hebben ;)

kwil namelijk breder worden , massa kweken

grtz

geen reacties meer???

Het lijkt mij nogal veel voor 1 training, hoe lang ben je bezig met trainen? Is het misschien niet beter een split schema te pakken?

Je kunt met jouw schema, je biceps wel 2 keer doen, denk ik. Als je je er lekker bij voelt, moet je het gewoon doen. Ik vind het jammer, dat je niet bijv. ma-wo-vr kunt trainen, omdat je dan een evenwichtigere verdeling hebt. Ik zou er nog een rugoefening bij doen, bijvoorbeeld Pullover.
Tevens kun je er misschien nog wat benenwerk bij doen, bijv. leg extension en - curl. Bij je borsttraining kun je of Pecdeck weglaten of er iets anders voor in de plaats doen, want ik vind, dat flyes en pec deck teveel hetzelfde zijn en flyes is een betere oefening.

Mighty zei:
Je kunt met jouw schema, je biceps wel 2 keer doen, denk ik. Als je je er lekker bij voelt, moet je het gewoon doen. Ik vind het jammer, dat je niet bijv. ma-wo-vr kunt trainen, omdat je dan een evenwichtigere verdeling hebt. Ik zou er nog een rugoefening bij doen, bijvoorbeeld Pullover.
Tevens kun je er misschien nog wat benenwerk bij doen, bijv. leg extension en - curl. Bij je borsttraining kun je of Pecdeck weglaten of er iets anders voor in de plaats doen, want ik vind, dat flyes en pec deck teveel hetzelfde zijn en flyes is een betere oefening.

Ik ben het met Mighty eens :D

Ik zie bovenrug staan in je programma, waar is je onderrug? Ik mis Deadlift in je programma, verder zal voor je rug ook nog een oefeningen als Bent-over barbell row or dumbbell row toevoegen.

DavyO zei:
Ik ben het met Mighty eens :D

Ik zie bovenrug staan in je programma, waar is je onderrug? Ik mis Deadlift in je programma, verder zal voor je rug ook nog een oefeningen als Bent-over barbell row or dumbbell row toevoegen.
Nog beter!:D

mja oké
onderhand krijg ik weer een nieuw schemaatje op de fitness dus kzal anders dit nog afwerken

en euh, ik verdeel het over 3 dagen hoor...

het gaat wel lekker zo...

let hard op mijn voeding
drink minder bier in het weekend
kben er echt voor aan het leven :)

grtzz

bench press vandaag 3*60 kg, niet slecht denk ik voor 3 maand en een half bezig te zijn....

wat waren julile resultaten toen?

Terug
Naar boven