- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd zwak.Het is voor mij onverteerbaar dat politici als Thierry Baudet en Geert Wilders bepaalde groepen wél durven aan te spreken op homofoob gedrag, terwijl zij de ogen sluiten voor de autochtone Nederlandse gemeenschap die het, door hun zo geprezen, liberale gezicht van de Nederlandse samenleving zo snel mogelijk wil vervangen door een fundamentalistische interpretatie van het woord van God. Wegkijken van het één en tegelijkertijd betogen dat het ander een existentiële bedreiging is voor de Nederlandse samenleving is in mijn ogen onverenigbaar.

Ik denk dat een groot deel van de PVV stemmers anti homo zijn, dus lijkt me sterk dat de PVV dat gaat doen.Breaking news, @harpep en @Josef Švejk (geen idee wie dat is) gaan op de CU stemmen.
ChristenUnie neemt afstand van antihomopamflet
https://www.ad.nl/politiek/christenunie-neemt-afstand-van-antihomopamflet~a7dc36f6c/
Nee ff serieus, partijen als FvD en PVV die alles aangrijpen om de islam te bashen zouden nu net zo snel en hard moeten reageren.
Doen ze goed, al hadden ze ook al geen handtekening geplaatst. SGP is dan ook een slag extremer. Dat ze er zo over denken is niets nieuw, wat dat aangaat is de landelijke verontwaardiging apart. Wat had men dan gedacht van orthodoxe christenen.
Het zijn volgens liberale bezetenen toch al nazis dus homohater genoemd worden kan er ook nog wel bij.Simpel gezegd staat er ook in dat je als maagd het huwelijk in moet gaan, en dat je het bij 1 bed partner moet houden. Ik vraag me af of er meer homohaters zijn onder de PVV’ers of meer mensen die afwijken van deze seksuele normen?
Idd zwak.
Vervolgen hoeft idd niet maar dit is wel heel magertjes Greet.
Baudet heeft niets gepost op zijn twitter over Nashville.
Zeker, beide eens. Had eerder al over de in mijn ogen stuitende hypocrisie gepost.Dit is natuurlijk waar. Maar laten we vooral niet vergeten dat dese hypocrisie de basis is voor het huwelijk links & islam.
Dat gezegd hebbende is het slechte marketing van FvD.
Als het nodig is stem ik overigens gerust SGP. Alles beter dan DENK en consorten, die komende decennia vast gaan komen.Om nog een balletje op te werpen, wat radicaal wordt genoemd in christelijke kring is vrij mainstream in islamtische kring. Bovendien is deze christelijke radicalisering (ondertekenen van idiote verklaring) in de praktijk wat anders dan islamitische radicalisering (sharia). Wat ik zeer eigenaardig vindt (hypocrisie), is dat bepaalde individuen en organisaties nu moord en brand schreeuwen terwijl deze uiterst stil blijven wanneer bepaalde geluiden jegens homo's uit islamitische hoek komt. Homofobie wel of niet religieus gemotiveerd is altijd dom, barbaars en dient veroordeeld te worden.
Het zijn volgens liberale bezetenen toch al nazis dus homohater genoemd worden kan er ook nog wel bij.
Als je trouwens logisch nadenkt is die conservatieve kerkelijke standaard nog niet zo dom. Na poligamisme is het moeilijker een sterke band met een levenspartner op te bouwen en om kinderen op te voeden is het wel gezond om bij elkaar te blijven. Wat zijn de gevolgen van rondtinderen en 40-50% scheidingspercentage?
Het is alleen dom om te zeggen dat het van god moet in plaats van gewoon logische argumenten te komen. En christelijke dogma is dom, maar het huwelijk en monogamie is veel ouder.
Sorry, dat bedoel ik ook ipv poligamisme.