XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Steks

Gargantuan Beast
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Party pooper. :( Straks ga je ook nog iedereen vertellen dat ondanks alle windmolens de energiecentrale gewoon moet branden en het geen effect heeft op de CO2 uitstoot.

Dat hoor je wel te doen ja als je bij het karmakartel hoort.

OP
A

Ano_040123

Massive Warrior
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Daar zouden ze een liedje over moeten maken op de volgende melodie.
Met een paar heerlijke vis meisjes met blauwe ogen en wapperende haren op de dijk van Volendam!

Wel meisjes die geen drager zijn van PCH-2.

chrisk

ᛮ̯̝͍̥̹̟̞̊̏̎̿͒̀̈͢ᛯ̷̡̰̱͔̼͔̼̥̭̗̆̐͋̓̒̆͑͞ᛰ̡̟̫̯̰̞̘͓̊̒̈̚͝
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009

apfelstrudel

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
20%

Mentat

Colossal Veteran
Lid geworden
19 jan 2015
Lengte
1m83
Als ik dit soort berichten lees dan kan ik er niets anders uit opmaken dan dat ze bewust bezig zijn een gigantisch conflict te creëren binnen Europa.
Als er door meer Europa (groter dus nationale staat is kleiner onderdeel van het geheel.) problemen onstaan, dan is de oplossing altijd meer Europa (minder macht voor nationale staten).

Het antwoord en de oplossing is altijd meer Europa! Waar ze Europa zeggen, bedoelen ze eigenlijk EU.

Op zich ben ik er niet tegen dat sommige landen bij EU of het Schengen gebied komen, maar waar gemarchandeer met voorwaarden toe kan leiden zien we ook al met Bulgarije. Toen was de gedachte dat als we dat land bij de EU laten komen, dan komt het wel goed met die corruptie.

Overigens denk ik dat ik in mijn vorige post EU en Schengen een beetje door elkaar heb laten lopen in alle opwinding, dat is verwarrend, maar dat doet niet af aan de boodschap.

Ik ben tegen een uitbreiding van het binnengrenzengebied totdat Europa zijn buitengrenzen meer op orde heeft. Dat wil ook zeggen dat al die zogenaamde hulporganisaties op de Middellandse Zee aan de ketting liggen en hun medewerkers worden vervolgd voor (medeplichtigheid aan) mensensmokkel. Voor zover er nog niet zoiets geregeld is wil ik ook een muur rond het in Europa gelegen deel van Turkije, dan kunnen we als Europa weer eens voorop lopen op de VS.

OP
A

Ano_040123

Massive Warrior
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
giphy.gif

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Nanninga heeft hier een punt. Meten is weten.

Ik vind die Nanninga altijd een beetje kinderachtig. Ze zegt op het einde ook “u legt dit verband ik niet” maar als je een nulmeting uit wilt voeren en een jaar na vestiging van een azc dan impliceer je natuurlijk wel een correlatie tussen azielzoekers en criminaliteit. Dat is natuurlijk ook zo maar ik snap niet waarom ze dan zegt “ik leg de link niet dat doet u”. Maar goed sinds ik die Nanninga een broodje varkensvlees heb zien zitten eten om moslims te pesten is zij voor mij sowieso niet meer helemaal serieus te nemen. Ik vond provicative toontje van haar onnodig en kinderachtig en het staat de rechtse belangen ik de weg.

OP
A

Ano_040123

Massive Warrior
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ik vind die Nanninga altijd een beetje kinderachtig. Ze zegt op het einde ook “u legt dit verband ik niet” maar als je een nulmeting uit wilt voeren en een jaar na vestiging van een azc dan impliceer je natuurlijk wel een correlatie tussen azielzoekers en criminaliteit. Dat is natuurlijk ook zo maar ik snap niet waarom ze dan zegt “ik leg de link niet dat doet u”. Maar goed sinds ik die Nanninga een broodje varkensvlees heb zien zitten eten om moslims te pesten is zij voor mij sowieso niet meer helemaal serieus te nemen. Ik vond provicative toontje van haar onnodig en kinderachtig en het staat de rechtse belangen ik de weg.
Dat zijn allemaal waardeoordelen, waar iets voor te zeggen is, en doet niets af van het gemaakte punt. Bij1 laat zich gewoon simpel sollen en verslikt zich in de eigen retoriek. Het standpunt van FvD is duidelijk, maar in plaats van op de zaken vooruit te lopen stelt Nanninga slim voor om een meting te doen. Daar kan je politiek gezien toch niet op tegen zijn, het kan idd draagvlak vergroten mochten de resultaten positief uitpakken. Dat is een concreet iets, in plaats van blijven neuzelen en wauwelen waar Bij1 zo bedreven in is.

OP
A

Ano_040123

Massive Warrior
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Maar goed sinds ik die Nanninga een broodje varkensvlees heb zien zitten eten om moslims te pesten
Niet kunnen vinden, weet je nog de context? Ik kan alleen een broodje varkensvlees vinden om Rutger van de correspondent met haar bekende stijlfiguur van repliek te voorzien en iets over een vleesgooier van het javaplein. Overigens is Nanninga niet per se tegen AZC, ze heeft er zelf een in huis gehad maanden lang, zonder daarover te koketteren. Deze nam ze in huis omdat deze werd gediscrimineerd als homo zijnde in het AZC. Het is een complexe vrouw denk ik, in ieder geval met ogenschijnlijke tegenstrijdigheden. Zelf als grachtengordelbewoner en gymnasiumklant (Barlaeus go figure) groeide ze op in het milieu waar ze zich zo fel tegen afzet.

Triceps_XL

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 sep 2018
Lengte
1m78
Ik snap niet dat men denkt dat je moslims pest door een broodje varkensvlees te eten of uberhaupt denkt moslims te kunnen pesten door te doen wat de islam verbiedt.
Kan iemand mij deze logica uitleggen?

OP
A

Ano_040123

Massive Warrior
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ik snap niet dat men denkt dat je moslims pest door een broodje varkensvlees te eten of uberhaupt denkt moslims te kunnen pesten door te doen wat de islam verbiedt.
Ik denk niet eens dat het gaat om moslims te pesten, een beetje moslim lacht een Nanninga uit bij een dergelijke actie, maar meer om de zogenaamde mensen die telkens op de barricade menen te moeten springen voor de "gekwetste" minderheid. Opiniemakers etc. Zo houden ze elkaar ook aan het het werk. Ik zou zeggen als "gekwetste" minderheid, laat mij toch eens met rust jullie opiniemakers hoeven voor mij niet op de barricade, ik kan prima voor mijzelf denken en spreken. Kennelijk gaan velen voorbij aan dit laatste punt, alsof ze ervan uitgaan dat een minderheid niet in staat is om voor zichzelf op te komen. Hetzelfde zag ik tijdens studie gebeuren bij vrouwen die het opnemen voor andere vrouwen wanneer er pittige vragen worden gesteld aan de ene, de rest duikt dan op de vragensteller. Ik vond dat altijd zo respectloos voor de vrouw die werd bevraagd. Daarmee werd de bevraagde vrouw tot een zielig monddood vogeltje gemaakt. Moederkloeksyndroom noemde ik dat dan, kwam de sfeer doorgaans niet ten goede.

chrisk

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Ik snap het ook niet helemaal. Toch zijn er mensen vervolgd voor ham op de deur van een moskee plakken, of er varkenskoppen neerleggen ??? Er zal wel iemand boos/gekwetst om worden..

Triceps_XL

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 sep 2018
Lengte
1m78
Ik snap het ook niet helemaal. Toch zijn er mensen vervolgd voor ham op de deur van een moskee plakken, of er varkenskoppen neerleggen ??? Er zal wel iemand boos/gekwetst om worden..
Dat is wat anders. Ik denk dat jij ook aangifte doet als ik een varkenskop bij jou voor de deur legt of een onthoofde pop aan je tuinhek vastbindt.

chrisk

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 aug 2009
Dat is wat anders. Ik denk dat jij ook aangifte doet als ik een varkenskop bij jou voor de deur legt of een onthoofde pop aan je tuinhek vastbindt.
Ik kan het proberen maar denk dat je nog geeneens een boete voor vervuiling krijgt. Die gevallen zijn toch vervolgd voor terrorisme/hate speech. Daar kan ik met mijn etniciteit geen aangifte van doen. Of zelfs bedreiging "kunnen ze niks mee"

OP
A

Ano_040123

Massive Warrior
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Ik kan het proberen maar denk dat je nog geeneens een boete voor vervuiling krijgt. Die gevallen zijn toch vervolgd voor terrorisme/hate speech. Daar kan ik met mijn etniciteit geen aangifte van doen. Of zelfs bedreiging "kunnen ze niks mee"
Wel als je een keppeltje draagt en er bepaalde leuzen op je gevel worden gespoten met graffiti. Of een pop met bepaalde kleding en versieringen wordt opgehangen voor de deur.

Overigens, er was toentertijd toch ook iets met de deur van Baudet? Daar werd ook werk van gemaakt.

Naar boven