MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Verschilt het niet ook tussen leerrichtingen/lespakketen? Weinig ruimte voor onzin bij natuurkunde wiskunde en scheikunde.
De bevrijding van onder andere de wiskunde van cijfers en logica loopt inderdaad wat achter, gelukkig is dit één van de speerpunten van Bij1, die daar als lokale partij toch maar oog voor heeft.

# nog steeds geen date met Justine Dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.842

Eens. Komt niet gauw voor.

• #4.844
Clarice Gargard heet ze. Ze komt uit Liberië. Haar vader werkte samen met dictator, veroordeelt oorlogsmisdadiger en ex president van Liberië Charles Taylor.

Dit is dus waar wij ons tegenwoordig door laten representeren. Alle schaamte voorbij.
Ik dacht dat ze de woordvoerster van SS was.
Minister van Buitenlandse Zaken Halbe Zijlstra (VVD) ziet geen belemmeringen voor de benoeming van Clarice Gargard als VN Vrouwenvertegenwoordiger. De medewerkster van BNNVARA en NRC Handelsblad kwam eerder deze maand in opspraak na een tweet over de Amerikaanse president Donald Trump. De publiciste wekte volgens de PVV op Twitter de indruk dat ze ‘openlijk fantaseert over een moordaanslag met een automatisch wapen’ op Trump en wilde dat Zijlstra de benoeming zou terugdraaien.
Gargard ontkende al eerder op Twitter dat ze refereerde aan een aanslag op Trump. Volgens de geboren Amerikaanse is het gebruikelijk dat er in de Verenigde Staten wordt gebeden met vuurwapens in de hand.
whut.jpg

• #4.847
Ook eens maar dan zowel betreffende Baudet als RGW zelf :o

Van Baudet hoop ik er dan nog bij dat hij het meent en er wat constructiefs mee doet en niet maar roept om op een trend in te spelen.
Ja ik bedoelde niet zozeer het punt dat hij over Baudet maakte maar het punt dat je met roepen alleen niet veel verder komt. Je moet ook de wil hebben om met elkaar in gesprek te gaan en tot oplossingen komen. Althans volgens mijn interpretatie.
RGW is de vijand van ieder met gezond verstand.
Engerd, eens. Daarom dat ik schreef komt niet gauw voor dat ik eens met hem ben.

Ja ik bedoelde niet zozeer het punt dat hij over Baudet maakte maar het punt dat je met roepen alleen niet veel verder komt. Je moet ook de wil hebben om met elkaar in gesprek te gaan en tot oplossingen komen. Althans volgens mijn interpretatie.

Engerd, eens. Daarom dat ik schreef komt niet gauw voor dat ik eens met hem ben.
Ah zo. Op zich wel, als je met redelijke mensen te doen hebt. Ben bang dat RGW het type is dat je aan de praat wil houden terwijl ze meer macht grijpen/hun wil door drammen.

Sta ja dan niet al met 1-0 achter?

• #4.854
Ik denk dat er niet veel mis is met een kopje thee vanuit die positie. Je moet een manier vinden om met elkaar in gesprek te blijven. Dat is de basis. En terugkijkend op die hele periode heeft Cohen dat niet slecht aangepakt met de toenmalige driehoek. Daar is ook terecht veel waardering voor geweest, achteraf. Iemand als Aboutaleb heeft veel hardere woorden gebruikt, maar had daar ook een betere positie voor toen. Dat werd ook zo overlegd en besloten. Cohen was altijd al een betere bestuurder dan politicus. Wat in de laatste fase van zijn loopbaan ook pijnlijk zichtbaar werd.

Ik denk dat er niet veel mis is met een kopje thee. Je moet een manier vinden om met elkaar in gesprek te blijven. Dat is de basis. En terugkijkend op die hele periode heeft Cohen dat niet slecht aangepakt met de toenmalige driehoek. Daar is ook terecht veel waardering voor geweest, achteraf. Cohen was altijd al een betere bestuurder dan politicus. Wat in de laatste fase van zijn loopbaan pijnlijk zichtbaar werd.
Polderen werkt niet. Ik denk dat je met sommige mensen beter een kopje thee kan drinken a la breaking bad.

• #4.856
Polderen werkt niet. Ik denk dat je met sommige mensen beter een kopje thee kan drinken a la breaking bad.
Dat voelt zo. Emoties. Maar dat kunnen wij zonder enige verantwoordelijkheid roepen. Beetje als een Derksen op de beeldbuis, zonder enige verantwoordelijkheid. Maar als burgemeester kan je niet als een kamikaze piloot te werk gaan en op de Dam gaan staan speechen dat je ze allemaal wilt afmaken/ deporteren en wat al niet meer. Denk je dat dergelijke emoties bij een cohen of een ander vreemd zijn? Ik verwacht van niet. Alleen hebben zij soms de ondankbare taak op zich genomen om daar boven te gaan staan. Dat is onderdeel van besturen. Hetzelfde met een bedrijf leiden, kan ook niet als een kamikaze. En dat is vaak nog zonder media, zonder allerlei commissies, zonder allerlei steunpunten, praatgroepen, burgers die het eens/ oneens zijn, budgetten die gegeven moeten worden, provincies die belangen hebben enzovoorts.

Ik lees steeds samen en met elkaar, maar dan mag het verzoek tot een kopje thee toch ook eens van de andere kant komen.

Dat voelt zo. Emoties. Maar dat kunnen wij zonder enige verantwoordelijkheid roepen. Beetje als een Derksen op de beeldbuis, zonder enige verantwoordelijkheid. Maar als burgemeester kan je niet als een kamikaze piloot te werk gaan en op de Dam gaan staan speechen dat je ze allemaal wilt afmaken.
Afmaken is natuurlijk wel weer de andere kant van het spectrum. Had toch wat meer nuance verwacht :D.

Maar zonder dollen, hij had meer kracht moeten uitstralen. Dat thee drinken heeft hem, zijn imago en de samenleving niet veel goeds gedaan.

Duidelijke eisen en duidelijke grenzen stellen. En daar consequenties aan verbinden als die verbroken worden. En consequent zijn en dit dan ook naleven. Dat had moeten gebeuren.

Steeds als 1 of andere halve tamme praten over verbinden en thee drinken, terwijl zoals @Steks zegt dit 1richtingsverkeer is, toont zwakte. En deze religie weet heel goed hoe je zwakte moet benutten. Cohen was een usefull idiot. Een echte dhimmie.

• #4.859
Maar zonder dollen, hij had meer kracht moeten uitstralen. Dat thee drinken heeft hem, zijn imago en de samenleving niet veel goeds gedaan.

Duidelijke eisen en duidelijke grenzen stellen. En daar consequenties aan verbinden als die verbroken worden. En consequent zijn en dit dan ook naleven. Dat had moeten gebeuren.
Dat is achter het beeld dat in de media zijn eigen leven is gaan leiden ook echt wel gebeurd. Punt is ook nog dat de AIVD op dat moment met Theo van Gogh meer wist over de dader dan de driehoek waar Cohen overleg mee had.

Terug
Naar boven