Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.884
je bedoelt misschien dik betaalde expats
Niet enkel die al zijn het migranten waarvan een deel hier zullen blijven. Stap eens uit die tunnelvisie. Het is niet allemaal zwart wit jongen. Je werkt met polen, heb je positieve geluiden over laten horen. Ook migranten.

• #4.886
sla me dan om de oren met keiharde cijfers ,dan zie ik misschien het licht en is er in wereld een bruinhemd minder
Waarom moet ik die zoeken wat bewijst dat? Ik heb gepost dat ik ze ken. Jij wilt meteen bewijs dat ik ze ken en data zien. Sta ik hier voor het tribunaal? Ik ontken overigens nergens dat er een groep bestaat welke jij zo treffend weet te omschrijven, in het verleden genoeg over gepost lijkt me. Ik licht enkel toe dat er meer dan een soort is in NL.

Waarom moet ik die zoeken wat bewijst dat? Ik heb gepost dat ik ze ken. Jij wilt meteen bewijs dat ik ze ken en data zien. Sta ik hier voor het tribunaal? Ik ontken overigens nergens dat er een groep bestaat welke jij zo treffend weet te omschrijven, in het verleden genoeg over gepost lijkt me. Ik licht enkel toe dat er meer dan een soort is in NL.

Ik vrees het ergste voor Jos Brecht meneer Roethof,,

Ik had meer vuur en. passie van u verwacht

Nvm

• #4.889

Wat je vindt moet je bij de politie aangeven.
Het politiebureau is al jaren geleden gesloten en er is geen agent op straat, ik kon wel online vooringevilde aangifteformulieren vinden voor het beledigen van een buitenlands bevriend staatshoofd, maar ik hoefde niet mee te werken aan m'n eigen veroordeling.

Het politiebureau is al jaren geleden gesloten en er is geen agent op straat, ik kon wel online vooringevilde aangifteformulieren vinden voor het beledigen van een buitenlands bevriend staatshoofd, maar ik hoefde niet mee te werken aan m'n eigen veroordeling.
Ja dat kan dan wel zo zijn, maar als je iets vindt, bijv. op straat, dan moet je dat toch echt bij de politie aangeven.

• #4.898
Nvm.

Laatst bewerkt:
  • #4.899

Ken iemand die vroeger in de kalverstr. werkte (broer). Waren weleens junks die wat liepen te jatten. Politie deed er nooit echt iets mee. Dus na verloop van tijd met de juiste mensen sloegen ze zo'n junk gewoon op zijn smoel en gooide ze 'm op straat. Dan kwam de politie na een belletje doorgaans wel want overlast. Vervuiling straatbeeld. Geen hangplek en dergelijke. Openbaar dronkenschap. You name it.

Prachtig, dit soort 'politiek correcte' workarounds en fixes :)

Terug
Naar boven