- Waardering
- 46.985
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Wait whut? Net even teruggekeken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Schuimvormendmiddel heeft nou niet de voorkeur om te gebruiken als reiniger.Jammer dat er per ongeluk ook schuim bij zat, dat hoort niet. Is ie in ieder geval schoon.![]()

Klopt, brandblusmiddel is meestal vrij schadelijk. Nou weet ik even niet wat er in die crashtenders zit, zal vast rekening gehouden zijn met vliegtuigbranden.Schuimvormendmiddel heeft nou niet de voorkeur om te gebruiken als reiniger.![]()
Geluidsniveau van F-35 was wel een dingetje, heb ik nog eens onderzoek voor gedaan met het NLR.
90% van de klachten en geluidshinder (en limieten) hebben geen betrekking op het overvliegen, maar op grondgebonden geluid (proefdraaien etc.).Gelukkig heb je nooit last van zn voorganger als deze eens overvliegt
In Nederland zijn er altijd wel een stel klaagzieken. Of mensen die wat te eisen hebben en wauwelen over vermeende rechten. Je zal zulke lieden nooit horen over plichten.Geluid is machtig mooi trouwens. De meeste klachten komen van mensen die naast een vliegbasis zijn gaan wonen.![]()
Doorgaans is dat inderdaad (vermoed ik) een bepaald type mensen. Als er ergens (gratis) wat je halen valt, staan ze als eerste in de rij. Als er iets in hun voordeel uitvalt hoor je ze niet, maar er hoeft maar het minste of geringste te gebeuren en ze staan als eerste op het Malieveld.In Nederland zijn er altijd wel een stel klaagzieken. Of mensen die wat te eisen hebben en wauwelen over vermeende rechten. Je zal zulke lieden nooit horen over plichten.
Wat denk je zelf.
In België ben je verplicht te stemmen.
Zat inderdaad wat schuim bijJammer dat er per ongeluk ook schuim bij zat, dat hoort niet. Is ie in ieder geval schoon.
Was er zelf niet bij en heb het niet kunnen zien, maar dit is een mooie aanwinst voor Nederland.![]()

Iets met corrosie.Schuimvormendmiddel heeft nou niet de voorkeur om te gebruiken als reiniger.![]()

In België ben je verplicht te stemmen.
Is belasting afdragen een plicht?