AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.101

Snap de EU wel dat ze die idioten een halt willen toeroepen.

• #5.103
Je bent wel heel scherp op Forum de laatste tijd. ;)

Met als positieve uitzondering Nanninga geven ze daar wel alle aanleiding toe. :treuren:
Ik lees meer en meer onzin van met name Baudet. Heb, mag je gerust weten, op ze gestemd maar dat vind ik inmiddels zonde.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik lees meer en meer onzin van met name Baudet. Heb, mag je gerust weten, op ze gestemd maar dat vind ik inmiddels zonde.
De waarschuwing van Nanninga aan de jongeren had net zo goed aan hem gericht kunnen zijn: Al dat gefilosofeer is reuze interessant en prachtig, maar de meeste stemmers willen gewoon resultaat zien, regel eens iets, bereik eens wat!

Nu denk ik ook dat het de andere partijen veel aan gelegen is om dat ook vooral niet te laten gebeuren, kunnen ze lekker wijzen van veel geblaat en weinig wol.

Anderzijds interesseert het me geen, euh, niets dat Nanninga en een paar andere vanwege dubbelfunctie niet bij de APB van de EK zijn. Dat boeit echt helemaal niets.

• #5.105
De waarschuwing van Nanninga aan de jongeren had net zo goed aan hem gericht kunnen zijn: Al dat gefilosofeer is reuze interessant en prachtig, maar de meeste stemmers willen gewoon resultaat zien, regel eens iets, bereik eens wat!

Nu denk ik ook dat het de andere partijen veel aan gelegen is om dat ook vooral niet te laten gebeuren, kunnen ze lekker wijzen van veel geblaat en weinig wol.

Anderzijds interesseert het me geen, euh, niets dat Nanninga en een paar andere vanwege dubbelfunctie niet bij de APB van de EK zijn. Dat boeit echt helemaal niets.
Dat ben ik met je eens. Tenzij die dubbelfuncties niet met elkaar verenigbaar lijken. Dan moet daar vanuit de partij wel iets aan gedaan worden, daar namen ze anderen ook de maat mee. Vooralsnog valt dat mee in geval van Nanninga. Lokale politiek kan FvD overigens best werken, zie Leefbaar Rotterdam en LPF.

Jammer dat er per ongeluk ook schuim bij zat, dat hoort niet. Is ie in ieder geval schoon. :P
Was er zelf niet bij en heb het niet kunnen zien, maar dit is een mooie aanwinst voor Nederland. :)
Mwah. Ze hadden wel wat beters kunnen doen voor defensie met die 11 miljard..

• Wow
Waarderingen: BB_
Mwah. Ze hadden wel wat beters kunnen doen voor defensie met die 11 miljard..
Zoals? Investeren in personeel en openstaande vacatures? Over de arbeidsvoorwaarden is onlangs een akkoord gekomen (eindelijk), alhoewel niet iedereen tevreden is. Personeelstekorten zijn er nog steeds (8.000). Er zit natuurlijk ook een hoop politiek achter. Trump die nog eens de 2% BBP NAVO-norm benadrukt en zich uitlaat over NL en binnen een week is het besluit genomen om er 9 extra te kopen. In werkelijkheid zijn het er helemaal geen 9 extra, want eigenlijk zouden we er meer dan 80 kopen.

Ikzelf heb overigens te weinig verstand van zaken om een uitspraak te kunnen doen over het aantal dat benodigd is om huidige en toekomstige ambities te kunnen waarmaken, maar ik begrijp dat jij dat wel kan? Ben benieuwd hoe jij die 11 miljard

Hoeveel muur, parachuten, en C-130 vluchten naar noordafrika passen in dat budget?

De anti-Sylvana's, maar dan ook werkelijk in alles:

• #5.112
De anti-Sylvana's, maar dan ook werkelijk in alles:

De belichaming van identiteitspolitiek. Twee rechtse activisten, ik leen gemakshalve even jouw definitie hiervoor.

De belichaming van identiteitspolitiek. Twee rechtse activisten, ik leen gemakshalve even jouw definitie hiervoor.
Volgens mij zijn ze niet van de identiteitspolitiek, ze komen toch niet voor specifieke groepen op?

Het activisme ging juist niet over politici of mensen die politiek actief zijn. Het gaat om mensen die hun ideologie vermommen als journalistiek of wetenschap.

Ze komen op voor gezond verstand, dat is enorm verfrissend.

• #5.114
Ze zijn juist enorm van de identiteitspolitiek en alles wat daar omheen hangt. En gezond verstand, ik denk dat wij het nooit eens zullen worden wat vrouwen betreft.

Waar komen ze eigenlijk ineens vandaan, lijken wel uit de lucht gevallen. Ineens zaten ze in het algoritme van twitter. Werden gepushed als een malle.

Ze zijn juist enorm van de identiteitspolitiek en alles wat daar omheen hangt. En gezond verstand, ik denk dat wij het nooit eens zullen worden wat vrouwen betreft.

Waar komen ze eigenlijk ineens vandaan, lijken wel uit de lucht gevallen. Ineens zaten ze in het algoritme van twitter. Werden gepushed als een malle.
Volgens mij waren we het er over eens dat Sietse een beetje het spoor bijster dreigt te raken.

Eva heeft een stuk geschreven over de Somalische busverkrachter.
Kim schrijft voor Saltmines en heeft geschreven over reacties op de brief van Eva.
De doorbraak is allemaal de schuld van Chris Klomp en zijn hetze tegen Eva nav die brief.

• #5.116
Even daarvoor zag ik ze al. Chris heeft daar niet veel mee te maken gehad, die heeft er waarschijnlijk op gereageerd omdat ze ineens overal verschenen en omdat het stuk van Eva rammelt en juist zij zou beter moeten weten. Daarna kwamen er ineens lieden die meende het te moeten opnemen voor haar want zelf kwam ze er denk ik niet helemaal meer uit. Van die Saltmines typetjes. Zogenaamd buiten de bubbel schrijvend en denkend. Frank van Dorp bijvoorbeeld. Weet niet of Robert Bor er ook bij hoort maar zou er tussen passen al heb ik die ook weleens bij Opiniez gelezen.

• #5.117
  • #5.118
Wat betreft Chris, een andere deze keer:

Maar als Chris Aalberts een verkeerde mening heeft moet hij ‘aan de hoogste boom worden opgeknoopt’, is hij ‘een salafistische D666 holmaat’, is ‘Chrisje Aalberts zeker het vriendje van Pinokkio Rutte’, is vooral zijn homoseksuele geaardheid ineens een belangrijk onderwerp van spot (en kennelijk een argument) en heeft hij, uiteraard, ‘een obsessie met Thierry Baudet’ omdat hij, ‘stiekem verliefd is op Thierry Baudet’ maar ‘door Thierry afgewezen’.

Waarom ik dit schrijf? Omdat ik er inmiddels doodziek van ben. Omdat ik er de afgelopen tijd, de afgelopen jaren, steeds zieker van ben geworden. De verbijsterende, agressieve, intolerante, hatelijke wijze waarop zij die zichzelf ‘strijder voor het vrije woord’ noemen voortdurend menen de waarheid te mogen claimen en te mogen blijven aandringen op het censureren, deplatformen, muilkorven en zelfs het met geweld verwijderen van een journalist alleen maar omdat hij iets schrijft wat ze liever niet willen lezen is slopend als kanker. Deze agressie, deze dichtgetike klootzakkerige manier van de waarheid manipuleren, deze onwaarachtige struikroverij van vrijheid, deze blinde haat zaait zich steeds verder uit.
Bert is in vorm.

Laatst bewerkt:
  • #5.120
Volgens mij ging dat laatste over een FvD bijeenkomst, als gevolg van de intimidatie van Baudet aan het adres van Chris is een provinciale fractiemedewerker zelfs opgestapt.
Maar er wordt vast het een en ander via de mail geschreven aan TPO, als gevolg van de hetze tegen die journalist. Waar je verder van mag vinden wat je wilt natuurlijk.

Terug
Naar boven