AndroidHealthClinic

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Had hij eigenlijk 2 jaar eerder moeten bedenken.

Had hij eigenlijk 2 jaar eerder moeten bedenken.
Het was al veel eerder duidelijk, maar het ontbreekt de politiek aan durf en moed als er geen dringende noodzaak is en schrijnende beelden van mensen die al onderweg zijn deze kant op. Komt ook door de, op enkele uitzonderingen: Moussa, Doornbos, Stoter Boscerlo, luie en gemakzuchtige media. Allemaal bovenop dat aangespoelde jongetje dat niets met de huidige crisis te maken had.

Bedoelde eigenlijk dat hij hier een AZC heeft neergeplant.

Is al sinds 2015 open. Toen was Bert er nog niet.

Sorrieeeeeeeee

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.147

Is dit verplicht?

• Haha
Waarderingen: BB_
Pijpbekkie

Heb jij je 7 uurtjes wel gehaald?
Plaspauze trek ik af.
Inb4 'me' tussen 'ik' en 'af' fixen.
Zondag op maandag is altijd kut omdat ik maandag vroeger op moet dan de rest van de week (05:40 uur) en zondagavond voor tienen het licht uit ben ik te ongedisciplineerd voor.

Ik volg dit topic trouwens met interesse. Jeanine is lekker bezig daar. Nja, zolang ik maar voor een schappelijke prijs m'n auto vol kan gooien bij het tankstation vind ik het best. :p

Lol @ schappelijke prijs.

• #5.154
Bert tankt wellicht op een kazerne of met de tankpas bij Esso?
Dat mens is zo geil als boter. Toen bij defensie zat ze ook jan en alleman vast af te neuken in die slaapcontainers a la Djek de Vries.
giphy.gif

• #5.155

• #5.156

Laat het nou eens niet Jensen zijn.

Als Robert komt zijn er geen hapjes meer voor de leden.

Doe mij Luyten maar. Is zelf een lekker hapje.

• Like
1:18 en 4:05

• Haha
  • #5.159

Tocqueville zijn grote voorbeeld? Kan bijna niet met deze claim op de onafhankelijke rechtspraak. Overigens was Plasterk hem al voor.

Edit.

Laatst bewerkt:
Als de rechters kunnen regeren doet de politiek dat zichzelf aan d.m.v. vreemde wet en regelgeving. M

Terug
Naar boven