- Waardering
- 21.437
Als de rechters kunnen regeren doet de politiek dat zichzelf aan d.m.v. vreemde wet en regelgeving. M
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als de rechters kunnen regeren doet de politiek dat zichzelf aan d.m.v. vreemde wet en regelgeving. M
Er gaan geruchten dat Jensen de fabriek heeft opgekocht.Had jij laatst toch nog wat aluminiumfolie gevonden bij de jumbo?
Wat daar staat klopt toch anders precies? Of nee daar horen ook nog architecten en kunstenaars bij volgens Baudet. Don't shoot the messenger. Ik vind het een volkomen legitieme opmerking.Ik probeer er voor te kiezen deze misselijke activist niet te zien, maar het wil maar niet lukken...
Ben benieuwd, hierin ligt een uitdaging.FvD-Statenleden zijn bij de partij gekomen in de tijd dat Henk Otten de partij een gematigd profiel probeerde te geven. Het probleem is dat de landelijke koers is verschoven en dat dat in ieder geval een deel van de Statenleden niet zal bevallen: het bemoeilijkt de samenwerking in de provincie en zij worden erop aangesproken terwijl ze niet voor de nieuwe koers hebben gekozen en hem ook niet kunnen veranderen.
Pakt u er maar een goede kop koffie of iets sterkere bij, maar doe het maar niet op uw werk....
Gelukkig is er één van jullie wel goed terecht gekomen!
Dat is het mooie van diversiteit bij D66, het maakt niet uit hoe ze eruit zien, hoe de naam klinkt of waar ze vandaan komen, er komt dezelfde tenenkrommende nonsens uit die strotjes.Ze zat aantal klassen hoger. Kopje is me altijd bijgebleven. Want markant