Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Had jij laatst toch nog wat aluminiumfolie gevonden bij de jumbo?

Kreeg hij gratis bij de koekjesfabriek.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.165

Goh.

• #5.167
Ik probeer er voor te kiezen deze misselijke activist niet te zien, maar het wil maar niet lukken...
Wat daar staat klopt toch anders precies? Of nee daar horen ook nog architecten en kunstenaars bij volgens Baudet. Don't shoot the messenger. Ik vind het een volkomen legitieme opmerking.

• #5.168
Laatste jaar zorgt Baudet er m.i. voor dat de PVV gematigder overkomt. Hij is samen met die mafklapper van DENK de enigen die regelmatig worden afgekapt en geen geluid meer krijgen via de kamervoorzitter, de rest vindt doorgaans dat ze het prima doet. Ook niet handig.

• #5.169

:roflol:

c10f98d9b8_100.png

Pakt u er maar een goede kop koffie of iets sterkere bij, maar doe het maar niet op uw werk....

• #5.172

FvD-Statenleden zijn bij de partij gekomen in de tijd dat Henk Otten de partij een gematigd profiel probeerde te geven. Het probleem is dat de landelijke koers is verschoven en dat dat in ieder geval een deel van de Statenleden niet zal bevallen: het bemoeilijkt de samenwerking in de provincie en zij worden erop aangesproken terwijl ze niet voor de nieuwe koers hebben gekozen en hem ook niet kunnen veranderen.
Ben benieuwd, hierin ligt een uitdaging.

• #5.173

Prima signaal. Vier jaar meer dan OM wilde, D66 rechter! Oh wacht..

Beerput bij belastingdienst blijkt bijzonder bizar, draadje:

Met D66 mevrouw heb ik op middelbaar gezeten

Ze zat aantal klassen hoger. Kopje is me altijd bijgebleven. Want markant

• #5.180
D66 heeft best goede punten (of gehad). Uiteindelijk willen de meeste partijen min of meer hetzelfde. De manier waarop ze de doelen willen bereiken verschillen alleen.

Terug
Naar boven