Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat er niet om wat ik vind, het gaat erom wat zij van die mensen vindt en ze dan toch zo laat schitteren.Hoe komt je daar nu weer bij? JBP is een klassiek liberaal.
Ik vrees dat jij nog geen 'naar rechts type' zou herkennen al beet hij je in de kont.
GenotuleerdHet gaat er niet om wat ik vind, het gaat erom wat zij van die mensen vindt en ze dan toch zo laat schitteren.
Overigens dat van Parnü is een gat in mijn kennis en Wikipedia zegt er niets over, kan je daar een link over aanbevelen?
Wikipedia zegt er niets over, kan je daar een link over aanbevelen?
Daar in Polen zit wel een eindbaas, ben beetje in die gast aan het verdiepen want het is allemaal een beetje langs mij heen gegaan.
Sowieso altijd fan van Dennis Honing, kan uren naar hem luisteren.

Daar in Polen zit wel een eindbaas, ben beetje in die gast aan het verdiepen want het is allemaal een beetje langs mij heen gegaan.
Sowieso altijd fan van Dennis Honing, kan uren naar hem luisteren.

![]()
The new Polish migration policy – false start
This draft not only creates a false image of Poland as a country wholly culturally, ethnically and religiously homogenous, but fails to uphold important freedoms guaranteed by Poland’s Constitution.www.opendemocracy.net
According to the Eurostat, in 2016 Poland recorded the highest number of employment-related residence permits (almost half a million) for third country nationals among the EU Member States. Apart from Ukraine they came also from such countries as Belorussia, Russia, Vietnam, India and China – to name the most numerous groups registered by the Office for Foreigners. Other estimationsbased on analysis of mobile phone usage data pointed out that there were 1.25 million Ukrainians residing in Poland at the beginning of 2019. Thus, Poland, whose citizens in the last three decades have significantly contributed to the European migration processes and form a new diaspora of over 2 million persons, has been clearly transforming from a net-emigration towards a net-immigration country.
Je bedoelt de Chinezen, Indiërs en Vietnamezen?Heb je liever mensen uit je nabije omgeving erbij, met veelal dezelfde normen, waarden en cultuur?
Op welk vlak?
Dat als jij besluit om nog een 3e koter te nemen, dat je ongeveer 30.000 euro van ze krijgt

Er is altijd ruimte voor verbetering. Maar liever dat dan het doorgeslagen nichterige gedoe zoals in dit land. Waar alles gay moet zijn.Als homo heb je het niet makkelijk in delen van Polen. Is nog wel meer aan de hand daar. Maar goed praten we niet over.
Als homo heb je het niet makkelijk in delen van Polen. Is nog wel meer aan de hand daar. Maar goed praten we niet over.
Daar bij wet: https://en.m.wikipedia.org/wiki/LGBT-free_zoneAls homo heb je het ook niet makkelijk in delen van Nederland, specifiek stadsdelen.
Ja, eensHier ook:
"In deel Schilderswijk is sharia wet"
Niet-moslims en gematigde moslims worden lastiggevallen door mensen die strenggelovig zijn.www.google.nl