XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Maar zonder gekheid, ik ben zeker geen voorstander van anti-homo sentimenten. Maar ik denk wel dat landen als Hongarije en Polen toch wel zien dat wat er in West Europa gebeurd niet altijd even best is. Zij laten zich niet door politieke correctheid klem zetten en dat is wel inspirerend moet ik zeggen.

Niet altijd even best inderdaad maar ze weten ons geld wel te vinden.

Heb je liever mensen uit je nabije omgeving erbij, met veelal dezelfde normen, waarden en cultuur? Of heb je liever die andere debielen die zich verspreiden over de rest van de EU?
"f**k off we're full"

Maar zonder gekheid, ik ben zeker geen voorstander van anti-homo sentimenten. Maar ik denk wel dat landen als Hongarije en Polen toch wel zien dat wat er in West Europa gebeurd niet altijd even best is. Zij laten zich niet door politieke correctheid klem zetten en dat is wel inspirerend moet ik zeggen.
Ik weet niet of je wel eens in die landen bent geweest, ik alleen in Hongarije, maar daar heeft Jan Modaal ook niet een heel fijn leven. Dus je kan ze nu wel prijzen on hun (migranten)beleid, maar ik woon dan toch liever hier in Nederland.

Ik denk dat dat over 50 jaar nog zo is.

• Like
Waarderingen: LM
Waarom? Los van het feit dat ik talen leuk vind om te leren, doen alle immigranten hier ook hun best niet, hoeft dus helemaal niet. Is een wens, geen harde eis.

Maar ik zou het zelf in elk geval wel doen :)

• Like
Waarderingen: BB_
Ik weet niet of je wel eens in die landen bent geweest, ik alleen in Hongarije, maar daar heeft Jan Modaal ook niet een heel fijn leven. Dus je kan ze nu wel prijzen on hun (migranten)beleid, maar ik woon dan toch liever hier in Nederland.

Ik ben zelf ook zeker gelukkig in Nederland en denk dat wij het hier heel goed hebben. Nederland heeft zich gelukkig niet zo ver in de nesten gewerkt als Zweden, Duitsland en Frankrijk en ik denk dat wij hier onze zaakjes prima op orde hebben.

Maar als je kijkt op grote schaal dan denk ik wel dat west europa risico loopt last te gaan krijgen van ’de moslims’.

Ik vond dit wel een cool filmpje en het geeft wel besef dat landje veroveren regel is en dat de kaart continue veranderd. Het lijkt mij naïef om te denken dat de landgrenzen nu voor altijd vast zullen blijven liggen.

De wereld is continu in verandering en ik denk dat het in west Europa een verkeerde weg in geslagen is. Ben toch blij dat er een aantal gasten zijn zoals die Pool die binnen Europa nog een beetje tegengas geven.

• Like
Hongarije is een prachtig vakantieland, maar er wonen (en dan bedoel ik niet werkend voor een Nederlands bedrijf met inkomen en arbeidsvoorwaarden van hier.) is inderdaad niet alles.
Als homo heb je het niet makkelijk in delen van Polen. Is nog wel meer aan de hand daar. Maar goed praten we niet over.

Overigens kan die Tarczynsky mij wel bekoren. Een daadkrachtig iemand die gewoon de ballen heeft om te zeggen wat half Europa denkt en niet akkoord gaat met allemaal slappe concessies en water bij de wijn doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.490

niet alles dat exotisch is, is ook abject

• #5.493

• Like
  • #5.495

• #5.497

• #5.498
  • #5.500
Hoger opgeleid is niet hetzelfde als intelligentie linken aan ras. Dat laatste is racisme volgens de wet, volgens RGW. (En ontbreekt harde data voor)

Terug
Naar boven