- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Net zoals de ruggengraat van Dijkhof een reden is om bij de VVD te zitten, oh wacht....

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals de ruggengraat van Dijkhof een reden is om bij de VVD te zitten, oh wacht....

![]()
Hoe kom je nu van groepsapp naar VVD? Het zit je hoog, of niet...?Net zoals de ruggengraat van Dijkhof een reden is om bij de VVD te zitten, oh wacht....
![]()
Excuus, ik ga altijd voor correcte spelling.Hoe kom je nu van groepsapp naar VVD? Het zit je hoog, of niet...?
Dijkhoff is overigens met dubbel f
Die laatste tweet idd#
Toch had ik verwacht dat Dijkhoff en de VVD politiek handiger waren, dat valt me ergens tegen, al weegt het niet op tegen de schadefreude.
Dit is wrijven in een vlek, zeker met het gedoe rond de onterecht teruggevorderde toeslagen van de belastingdienst, dat is een mooie spiegel.
Dat is trouwens iets wat me echt hoog zit, daarmee is de geldkwestie rond Dijkhoff niets dan wat politiek gedoe. Een overheidsinstantie die moedwillig mensen in de problemen drukt en dat gewoon vol meent te moeten houden.
Als je het over een bepaalde "cultuur" hebt moet ik tevens denken aan het volgende.Een overheidsinstantie die moedwillig mensen in de problemen drukt en dat gewoon vol meent te moeten houden.
Het gaat al de goede kant op, vorige week had iemand het hier nog over Dijkstra. Dat krijg je als iedereen elkaar gaat napraten. Overigens vind ik het nieuws omtrent de onterechte reiskosten wel frapant, maar ik ken de ins en outs niet, dus ga er maar geen oordeel over vellen.Hoe kom je nu van groepsapp naar VVD? Het zit je hoog, of niet...?
het is gewoon een stomme actie. je weet gewoon dat je als bestuurder onder een vergrootglas ligt. De journalisten zijn erop geband om alles tot op de naad uit te zoeken en het it te vergroten in de media.Het gaat al de goede kant op, vorige week had iemand het hier nog over Dijkstra. Dat krijg je als iedereen elkaar gaat napraten. Overigens vind ik het nieuws omtrent de onterechte reiskosten wel frapant, maar ik ken de ins en outs niet, dus ga er maar geen oordeel over vellen.
"Dat kwam niet omdat hij van mening is veranderd, directe aanleiding was nieuwe ophef. HP/De Tijd onthulde dinsdag dat Dijkhoff per jaar naast zijn salaris en wachtgeld 4.900 euro aan reiskostenvergoeding ontvangt waar hij geen recht op heeft. Omdat hij op kosten van de VVD-fractie een dienstauto met chauffeur heeft, zou hij niet de standaardreiskostenvergoeding voor Kamerleden moeten krijgen. Dijkhoff liet weten dat hij dacht dat hij die vergoeding had stopgezet, maar dat bleek na vragen van HP/De Tijd niet het geval („een stomme fout”). Naar eigen zeggen heeft de fractievoorzitter het geld direct teruggestort. "
het is gewoon een stomme actie. je weet gewoon dat je als bestuurder onder een vergrootglas ligt. De journalisten zijn erop geband om alles tot op de naad uit te zoeken en het it te vergroten in de media.
Je kan je daarom ook afvragen of diegene die hun toelagen aan een goed doel doneren of anderszins dit doen vanuit ethisch/moreel oogpunt of dat daar en politieke motivatie achterzit. Ik vermoed het laatste.

Ook gelezen. En hier aanbevolen van Marcel Crok. Volgens mij op aanraden van jou jaren terug.![]()
Leraren bang om racist te zijn dus negeren ze de uitslag van de toets en geven ze hoger advies.
Vergeet de bakfietsmoeder en verkooptijgerpapa uit het westen niet, die zich niet zonder meer neerleggen bij het advies van de school en dreigen met maatregelen als er niet conform de wens van de ouders (mijn kind is toch van het niveau Gymnasium) aangepast wordt naar boven.
De SS was ook met dubbel s.Hoe kom je nu van groepsapp naar VVD? Het zit je hoog, of niet...?