XXL Nutrition

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Denk dat het financieel/belasting technisch interessant is voor buitenlanders die het tropisch rijkelui leventje willen.
Ben je niet in de war met Dominica?
 
Denk dat het financieel/belasting technisch interessant is voor buitenlanders die het tropisch rijkelui leventje willen.
Rijken zijn niet gebonden aan een land. Die vestigen zich ergens en als ze willen worden ze inwoner.
 
Ben je niet in de war met Dominica?
Ohja inderdaad :roflol: my bad

Due to their similar names and geography, some people mistake the Commonwealth of Dominica with the entirely unrelated country of Dominican Republic. They are not the same! Although both countries have fantastic weather and beaches, there is no Dominican Republic citizenship by investment program, and to the best of our knowledge the country does not offer any form of investor visa.
 
Een schokkend idee van Marieke Hoogwoud, laten we het eens over de inhoud hebben.
Ik snap haar punt over Forum niet. Dat ze mensenrechten alleen aan Europeanen zouden gunnen? Want ze zouden grenzen dicht willen doen?

Wat ze niet willen, Thierry is toch voor 'merit based' cq australisch immigratiemodel? (die best veel mensen binnen laten) (wat we sinds de oprichting van FvD wellicht al verbeterd hebben)
 
Ik heb overigens de hele case onvoldoende gevolgd. Koning Eenoog : jij denkt dus echt dat het allemaal gebakken lucht is? Ik denk dat het Trump wel de kop kan kosten, ook al blijft z'n aanhang 'm wel redelijk trouw.

Is echt complete onzin die impeachment. Komt niets uit voort.


Die Aalberts is echt een rat en TPO is een rattensite. Eerst doen ze heel rechts en nu komen ze met anti FvD sentimenten. Trieste gasten.
 
Ik zie de laatste tijd trouwens dat er best e.e.a. aan onze overheid is verbeterd. Straks zijn m'n voornaamste klachten gewoon opgelost.

Sinds 2016 betere handhaving immigratiebeleid.

Sinds 2015 verbetering sociale dienst. Meer meedenken met de mens en minder leiden naar corporate exploitatie/dwangarbeid.

Ik zie nu dat plannen voor ZZPers zijn om een minimumtarief te introduceren waaronder je per definitie geen zelfstandige kunt zijn en dus netjes werknemer rechten moet krijgen, maar als je een hoger tarief kunt rekenen staat alles je vrij. Is straks die uitbuiting ook voorbij.

Onlangs dat tegen die verhogingen in de vrije huur sector aangenomen.

Er zijn nog wel wat issues maar er gaat ook best veel de goede kant op.
 
Vergeet deze anders niet:
En de vrouwen van kleur en/of niet blond die voor de framing werden overgeslagen:
 
Er zijn nog wel wat issues maar er gaat ook best veel de goede kant op.
Is ook goed om daar af en toe bij stil te staan, anders wordt het allemaal zo zwart of wit.
 
Is ook goed om daar af en toe bij stil te staan, anders wordt het allemaal zo zwart of wit.
En opletten niet vast te blijven zitten in oude standpunten die tot nu toe geldig waren maar straks misschien niet meer zo nodig zijn of wat bijgesteld kunnen worden.
 
En opletten niet vast te blijven zitten in oude standpunten die tot nu toe geldig waren maar straks misschien niet meer zo nodig zijn of wat bijgesteld kunnen worden.
Wat ik enigszins een kwalijke zaak vindt van politici als Wilders is dat een deel van de achterban, met al gebrek aan perspectief enz., door constant te benadrukken wat een zooitje het hier is die mensen dat ook lijken te gaan geloven. Maak je zulke mensen niet "ziek" vraag ik mij weleens af. Als je verder oke leven hebt kan je veel meer relativeren, als je weleens reizen maakt zal je ook kunnen zien dat het hier doorgaans zo slecht nog niet is enz.
 
Ah ik zie dat FvD en de 'feministen' een gemeenschappelijk raakvlak hebben gevonden in de slachtofferrol en boos zijn

Lekker samen heilzaam zuur zijn
Ondertussen wonen veel van die lieden wel in Amsterdam, maar als het daar zo verknipt is wat doen ze er dan. Vragen, vragen.
 
Wat ik enigszins een kwalijke zaak vindt van politici als Wilders is dat een deel van de achterban, met al gebrek aan perspectief enz., door constant te benadrukken wat een zooitje het hier is die mensen dat ook lijken te gaan geloven. Maak je zulke mensen niet "ziek" vraag ik mij weleens af. Als je verder oke leven hebt kan je veel meer relativeren, als je weleens reizen maakt zal je ook kunnen zien dat het hier doorgaans zo slecht nog niet is enz.
Benadrukken dat politiek een geval 'keuzes maken en belangen afwegen is', gaat er natuurlijk niet in. Dat beleid grotendeels gevormd wordt rond gemiddeldes en 'wat voor de meeste mensen werkt' helpt natuurlijk ook niet als jij toevallig bij de niet-vermogenden ouderen hoort, en de euro richting de (veel grotere) groep aan jeugdarmoede etc rolt.

De kritische dekkingsgraad van pensioenfondsen verlagen, gaan we over een aantal jaar ongetwijfeld ook nog wel links- of rechtsom terugkrijgen.
 
Benadrukken dat politiek een geval 'keuzes maken en belangen afwegen is', gaat er natuurlijk niet in. Dat beleid grotendeels gevormd wordt rond gemiddeldes en 'wat voor de meeste mensen werkt' helpt natuurlijk ook niet als jij toevallig bij de niet-vermogenden ouderen hoort, en de euro richting de (veel grotere) groep aan jeugdarmoede etc rolt.

De kritische dekkingsgraad van pensioenfondsen verlagen, gaan we over een aantal jaar ongetwijfeld ook nog wel links- of rechtsom terugkrijgen.
De vergrijzing gaat voor een enorme uitdaging zorgen. Dan komen we echt veel mensen te kort. Bouw, onderwijs, zorg e.d.
 
Ondertussen wonen veel van die lieden wel in Amsterdam, maar als het daar zo verknipt is wat doen ze er dan. Vragen, vragen.

hetzelfde als dat bijna alle Groenlinks en PvdD stemmers in de steden wonen. Je ziet op straat wat er mis is en wil er dan wat aan veranderen. Maar zelf op een andere plek wonen gaat net wat te ver.
 
Back
Naar boven