MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Even een algemene tip voor de lezers van kranten met een paywall (NY times in je post - vandaar de quote). Soms wilt het helpen als je het artikel opent in een nieuw incognitovenster in je browser, maar vaker ook niet. Wat je dan kan doen is in de link een . achter de .com zetten. Waarom het werkt? Geen idee, maar handig is het wel.

In dit geval dus: nytimes.com./2020/
En bij paywalls waarvan je maar 1 artikel gratis per dag kan bekijken -> verwijder de cookies van die website en voila je hebt weer een nieuw gratis artikel.

“He is the most sober of all European national leaders. He owns very few personal possessions, has zero interest in material things and literally lives 24/7 for his work,” said Diederik Samsom, a former Labor Party leader who led a coalition cabinet together with Mr. Rutte. “Living like this, he will never encounter issues like the one Mr. Cummings faces now.”
Waar komt die laatste quote vandaan? Heeft Samsom die uitspraak in deze context gedaan? Ik kan het zo snel niet vinden.

Vriend van de show en ook Rob Jetten.

Mooi dat dit ook kan.

"Ik zou de partij opheffen"

Laatst bewerkt:
Vriend van de show en ook Rob Jetten.

Mooi dat dit ook kan.

"Ik zou de partij opheffen"

Kan niet anders zeggen dan goede boodschap van hen.

Onze stelling is dat het nieuwe normaal niet normaal is – en dat het dat ook nooit moet worden.
Zullen we maar op Rob Jetten stemmen @Red Pill ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.508
Gewoon SGP. Klaar met die ongelovige honden. Christenhonden ftw!

Laatst bewerkt:
  • #6.510
C'est Ca! Jij twijfelt omdat je boerenvriendin bij de CU je aardappel laat koken.
Meer omdat ze bij zo'n evangelisch gebeuren zit en ook bij de CU.

Kan me geen leuker D66-meisje voorstellen dan haar.

Ik denk ook wel dat ze ook in de keuken openstaat voor experimenteren, laten we wel wezen, de vader van haar kind is ook niet groot geworden op een AVGtje, meer shoarma en falafel.

EDIT: Gereformeerde Kerken vrijgemaakt, dus niet evangelisch.
Tja, ik zou nooit kunnen geloven in een door een katholieke priester verzonnen geloof.... (Dubbele steek onder water, Luther was wel priester, Calvijn niet) Is ook een beetje mijn probleem met Franciscus.

Laatst bewerkt:
Hoe goed hij qua PR en imago ook over komt, het blijft in mijn ogen een wolf in schaapskleren.
Dat MR zo opvalt als uitstekend politicus komt ook dat het gemiddelde zo laag ligt. Allemaal van die kamerleden en ministers die het even als tussenstap van hun carrière komen doen.

En, ongeacht wat je er verder van vindt, is het een integer, loyaal en kundig vakman.

• #6.514

:roflol:

1590863034846.gif

• Like
Waarderingen: LM
Wel fijn aan Corona is dat een mogelijk terroristische aanslag in Scheveningen vrijwel geruisloos door het nieuws gaat.

Doorgestuurd gekregen

Terug
Naar boven