- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja heb je daardoor eigenlijk ook last van infantilisme?
Ben nog niet eens aan het warmdraaien. Maar je hebt gelijk. Al is de niet aflatende houding van Trium daar m.i. vooral de oorzaak van.Rustig aan jongens. Jullie lijken wel politici, alleen nog gaan voor de vorm in plaats van de inhoud.
Ben nog niet eens aan het warmdraaien. Maar je hebt gelijk. Al is de niet aflatende houding van Trium daar m.i. vooral de oorzaak van.
Blijf gewoon op het onderwerp en je hebt van mij geen last hoor 
Nee, en jij kent mij ook niet. Het zou je sieren eens niet continu te vervallen in die defensief-agressieve reacties op de persoon af, elke keer als er wat tegen wordt geworpen. Het is voor jou altijd enorm belangrijk om te benoemen waar ik vandaan kom, wat mijn vak is en welke kant mijn baard op waait in de wind en of m'n p**mel naar links of naar rechts hangt, voordat je inhoudelijk iets probeert te zeggen. Dat soort declassificatie van de persoon versterkt je inhoudelijke capaciteiten - die er zeker zijn - niet. Dat heb ik al eerder netjes gezegd maar het blijkt toch lastig te zijn om niet elke keer heel erg boos op de persoon te worden als iemand ergens tegenin gaat.
Ik ga maar weer gewoon proberen op het normale deel van de post te reageren en daarna weer andere dingen te gaan doe .
Ten eerste, een stereotyperende mening posten over de gemiddelde pvv-stemmer levert een storm aan kritiek op (vaak terecht), maar ondertussen strooi jij en menig ander met denigrerende generaliserende meninkjes over zo'n beetje alle andere politieke voorkeuren dan die van jezelf. Je goed recht, maar dan kan je 'm terug verwachten.
Ten tweede, jongeren stemmen veelal op extremen. Dat is ws wat je probeerde te zeggen. GL, PVV, in mindere mate DENK, Artikel1, etc. Omdat het makkelijke taal is en het hen direct aanspreekt. Een allochtone kiezer stemt eerder op een allochtoon politicus als Kuzu of Simons, een jongere stemt eerder op een jongere als Klaver. Dat is makkelijk identificeren. Vooral voor diegenen die wat minder goed geïnformeerd zijn. Klaver is ook nog eens bijzonder actief op facebook en andere social media.
Het overgrote deel van het electoraat is slecht tot matig geïnformeerd.
Disclaimer. Bovenstaande is allemaal zeer algemeniserend en generaliserend gesproken.
Ben nog niet eens aan het warmdraaien. Maar je hebt gelijk. Al is de niet aflatende houding van Trium daar m.i. vooral de oorzaak van.
En Trium, ik voer geen discussies meer met jou. Jij nodigt mij niet uit, dus laat die onzin achterwege. Ik hoef niks aan te tonen.
Niet aan gedacht, maar klinkt aannemelijk.En verder is het zo dat als eenmaal een partij de leiding neemt op links, veel kiezers van andere linkse en middenpartijen in de richting van die partij bewegen om te voorkomen dat rechts aan de macht komt. En vice versa.
En verder is het zo dat als eenmaal een partij de leiding neemt op links, veel kiezers van andere linkse en middenpartijen in de richting van die partij bewegen om te voorkomen dat rechts aan de macht komt. En vice versa.
En Trium, ik voer geen discussies meer met jou. Jij nodigt mij niet uit, dus laat die onzin achterwege. Ik hoef niks aan te tonen
Dit is wel lichtelijk overdreven vind je ook niet. Ik reageer toch gewoon op vorm, zoals jij dat ook doet. Elke keer? Nou nou. En boos, lol.Nee, en jij kent mij ook niet. Het zou je sieren eens niet continu te vervallen in die defensief-agressieve reacties op de persoon af, elke keer als er wat tegen wordt geworpen. Het is voor jou altijd enorm belangrijk om te benoemen waar ik vandaan kom, wat mijn vak is en welke kant mijn baard op waait in de wind en of m'n p**mel naar links of naar rechts hangt, voordat je inhoudelijk iets probeert te zeggen. Dat soort declassificatie van de persoon versterkt je inhoudelijke capaciteiten - die er zeker zijn - niet. Dat heb ik al eerder netjes gezegd maar het blijkt toch lastig te zijn om niet elke keer heel erg boos op de persoon te worden als iemand ergens tegenin gaat.
Andere politieke voorkeuren dan mijzelf? Je moest eens weten. En ik heb eendikke huid dus het maakt mij niet veel uit over terug verwachten, no worries.Ten eerste, een stereotyperende mening posten over de gemiddelde pvv-stemmer levert een storm aan kritiek op (vaak terecht), maar ondertussen strooi jij en menig ander met denigrerende generaliserende meninkjes over zo'n beetje alle andere politieke voorkeuren dan die van jezelf. Je goed recht, maar dan kan je 'm terug verwachten.
Klopt. Veelal jongelui dus.Ten tweede, jongeren stemmen veelal op extremen. Dat is ws wat je probeerde te zeggen. GL, PVV, in mindere mate DENK, Artikel1, etc. Omdat het makkelijke taal is en het hen direct aanspreekt. Een allochtone kiezer stemt eerder op een allochtoon politicus als Kuzu of Simons, een jongere stemt eerder op een jongere als Klaver. Dat is makkelijk identificeren. Vooral voor diegenen die wat minder goed geïnformeerd zijn. Klaver is ook nog eens bijzonder actief op facebook en andere social media.
Hou die dikke dan ook aan de lijn. Met ze gezwets over dreigementen, come on zeg. Ik stop ermee want dit is wellicht een van de weinige oorzaken waar die nog van omhoog komt bij hem.
Fijn dat je het zelf al zegt, zet elkaar gewoon lekker op negeer and carry on.

Ik denk dat GroenLinks inderdaad aardig wat stemmen van PvdA heeft afgepakt.En verder is het zo dat als eenmaal een partij de leiding neemt op links, veel kiezers van andere linkse en middenpartijen in de richting van die partij bewegen om te voorkomen dat rechts aan de macht komt. En vice versa.
Niets van! Ik pleit voor een DBB Bokswedstrijd.
Matten!![]()