Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
Haha serieus kerel. Dat zal het zijn. Ik sta erboven, dat is iets anders. Zo verstandig en zo een niveau laat je er telkens door glippen.

Je kent mij niet Don. Laat dat vooral zo blijven. En hou je waardeoordelen lekker voor je. Zegt elke keer zoveel over jezelf. Ga lekker motorrijden.

Je lijkt wel een meisje met al die aannames, maar bedankt voor jouw introspectie. Is het weer tijd voor een van je test spuiten om toch een beetje kerel te voelen of wat?

Mocht die ongetrainde dikke willen. Al voelt die zich vast zo na een van ze kuurtjes.

Ja heb je daardoor eigenlijk ook last van infantilisme? Het verlangen om als kind te gedragen, en eventuele fantasie die daarbij kan horen? Je weet wel, ageplay etc.

Hou die dikke dan ook aan de lijn. Met ze gezwets over dreigementen, come on zeg. Ik stop ermee want dit is wellicht een van de weinige oorzaken waar die nog van omhoog komt bij hem.

Ik zie inderdaad dat je erboven staat :rolleyes:

Wel op het gebied van knokken, het is zo makkelijk om daarover te pissen op internet. Quote jezelf van de vorige keren er ook voor de aardigheid er een keertje bij. Je weet wel, perspectief enzo. Maar lieverd, ik sluit het af. X.

Er is de laatste tijd nogal wat commotie over de objectiviteit van het programma Pauw en Jinek. Daar waar Jesse Klaver en Sylvana Simons met een fluwelen handschoen worden behandeld, moet rechts het flink ontgelden. Jan Roos en Mark Rutte werden al op de pijnbank gelegd, afgelopen vrijdag was het de beurt aan Forum voor Democratie voorman Thierry Baudet.

Ik hoop hoe dan ook dat we snel uit de EU gaan, of dat in ieder geval de huidige vorm ervan verandert na de komende verkiezingen :)

Op eigen houtje uit de EU zie ik niet 123 gebeuren. Dat structuur en samenwerkingen opnieuw tegen het licht gehouden moeten worden is duidelijk. De sterke landen samen met Noordse landen kan een alternatief zijn. Maar hoe zorg je ervoor dat de Unie democratischer, slagvaardiger en realistischer wordt. Door het open te breken? Er hoeven maar enkele op het punt van opstappen te staan en het stort wellicht als een kaartenhuis in elkaar..

Maar hoe zorg je ervoor dat de Unie democratischer, slagvaardiger en realistischer wordt. Door het open te breken?
Dat is de grote vraag :p.

Ik denk dat referenda houden over het een en ander wel op z'n plaats is, daarnaast denk ik dat de euro de komende jaren hoe dan ook niet gaat overleven. Wat decentralere keuzevorming kan hoe dan ook geen kwaad lijkt me, verder heb ik me niet in het bijzonder goed ingelezen over alles. Alles af laten hangen van Brussel lijkt me in ieder geval geen juiste keuze..

Het is naar mijn mening belangrijker dat politici zich meer onder mensen begeven. Als actief organisator bij een commissie die zich inzet voor de carrière van studenten en als organisator van een Politiek Café heb ik al genoeg politici mogen ontmoeten. En geloof me, alle politici zijn hartstikke integere mensen die het allerbeste willen voor de Nederlandse samenleving. Zowel links als rechts, zowel conservatief als progressief.

Het probleem is dat een groot deel van de Nederlanders dit nooit ziet, het lijkt een show ver van hun bed waar mannetjes in mooie pakken geld harken en ons belazeren. Ja, het is een te grote bureaucratische wirwar geworden. Ja, het is de taak van een politicus om integer te zijn en dichter bij de burger te zijn. Maar het is ook net zozeer de taak van ons als burger om wat actiever in de politiek bezig te zijn, veranderingen komen van onderaf en veel problemen en oplossingen zijn partijoverschrijdend. Laten we lekker zelf voor een positieve verandering zorgen.

Tot zover m'n rant doei Gr Jan

Ik denk dat de eerste stap meer macht en dus controle moet zijn voor het land zelf. En mensen die besturen zijn zo druk met besturen dat ze nauwelijks tot geen contact meer hebben met de realiteit, de waarheid van de burger in de wijken. Dat is een bekend probleem. Doet niets af aan de veelal integere bedoelingen uiteraard, maar politiek is ook smerig en met name hogerop in de rangen. Ik denk dat veel politici overeenkomsten hebben qua doelen hebben met elk zo de eigen oplossingen daarbij.

Dat verliep ook zo goed met het verdrag voor een Europese grondwet en het associatieverdrag met Oekraïne.
Ik zou niet weten hoe politici verplicht zouden kunnen worden om zich hieraan te houden, dat de hun totale geloofwaardigheid hiermee niet verloren zijn is mij ook nog steeds een godswonder

Dat is wat Wilders wilt, bindende referenda naar Zwitsers model vier keer per jaar. Er kunnen over meerdere onderwerpen tegelijk worden gestemd net zoals in Zwitserland. Om een onderwerp op de agenda te plaatsen zijn er binnen 1,5 jr 100 duizend handtekeningen nodig. Ook kan er over betstaande wetgeving worden gestemd, of het wijzigen ervan. Bij het tekenen van een internationaal verdrag of het wijzigen vd grondwet is het verplicht om een referendum te houden.

Heb me door een Zwitserse laten vertellen dat referenda in Zwitserland altijd over een gecombineerde vraag gaan. "Wil je een hoger inkomen én alle poesjes levend laten verbranden?" Euh...

Wel 5j geleden, straalbezopen op een Thais strand. Nog niet gecheckt of dat klopt.

Referenda. Dat wil zo'n beetje zeggen dat wat ik zo op facebook voorbij zie komen waarheid wordt. Laat maar lekker hangen.

Terug
Naar boven