- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kent mij niet Don. Laat dat vooral zo blijven. En hou je waardeoordelen lekker voor je. Zegt elke keer zoveel over jezelf. Ga lekker motorrijden.
Je lijkt wel een meisje met al die aannames, maar bedankt voor jouw introspectie. Is het weer tijd voor een van je test spuiten om toch een beetje kerel te voelen of wat?
Mocht die ongetrainde dikke willen. Al voelt die zich vast zo na een van ze kuurtjes.
Ja heb je daardoor eigenlijk ook last van infantilisme? Het verlangen om als kind te gedragen, en eventuele fantasie die daarbij kan horen? Je weet wel, ageplay etc.
Hou die dikke dan ook aan de lijn. Met ze gezwets over dreigementen, come on zeg. Ik stop ermee want dit is wellicht een van de weinige oorzaken waar die nog van omhoog komt bij hem.

Wat een broodtrommelwijsheid.Politieke discussies, daar maak je geen vrienden mee.
Koek!
Er is de laatste tijd nogal wat commotie over de objectiviteit van het programma Pauw en Jinek. Daar waar Jesse Klaver en Sylvana Simons met een fluwelen handschoen worden behandeld, moet rechts het flink ontgelden. Jan Roos en Mark Rutte werden al op de pijnbank gelegd, afgelopen vrijdag was het de beurt aan Forum voor Democratie voorman Thierry Baudet.
Dat is de grote vraagMaar hoe zorg je ervoor dat de Unie democratischer, slagvaardiger en realistischer wordt. Door het open te breken?
.Dat verliep ook zo goed met het verdrag voor een Europese grondwet en het associatieverdrag met Oekraïne.Dat is de grote vraag.
Ik denk dat referenda houden over het een en ander wel op z'n plaats is
Ik zou niet weten hoe politici verplicht zouden kunnen worden om zich hieraan te houden, dat de hun totale geloofwaardigheid hiermee niet verloren zijn is mij ook nog steeds een godswonderDat verliep ook zo goed met het verdrag voor een Europese grondwet en het associatieverdrag met Oekraïne.
Wel, je kunt natuurlijk bindende referenda opwerpen.Ik zou niet weten hoe politici verplicht zouden kunnen worden om zich hieraan te houden, dat de hun totale geloofwaardigheid hiermee niet verloren zijn is mij ook nog steeds een godswonder
Referenda. Dat wil zo'n beetje zeggen dat wat ik zo op facebook voorbij zie komen waarheid wordt. Laat maar lekker hangen.