Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Azarkannis intelligent zat. Het probleem is dat hij een slang is. Een gladde aal die zegt wat zijn achterban wil horen en exact weet wat dat betekent.

Niets van echte principes of enige goede intentie.
Geldt dit niet voor veruit de meeste politici?

Geldt dit niet voor veruit de meeste politici?
Zeker, alleen hij is wel een extreem glibberig geval. Vooral omdat hij zijn gedraai en gewurm niet inzet voor iets goeds. Geen principes whatsoever. Van Marijnissen tot Wilders zijn het gladjanussen, maar wel met iets van principes en idealen als doel.

Pure machtspoliticus, uit op persoonlijk gewin. Status en de grote man zijn. Volgens mij heeft hij eigenlijk ook niets met de Islam, voor hem slechts een middel om mensen op hem te laten stemmmen.

Zeker, alleen hij is wel een extreem glibberig geval. Vooral omdat hij zijn gedraai en gewurm niet inzet voor iets goeds. Geen principes whatsoever. Van Marijnissen tot Wilders zijn het gladjanussen, maar wel met iets van principes en idealen als doel.

Pure machtspoliticus, uit op persoonlijk gewin. Status en de grote man zijn. Volgens mij heeft hij eigenlijk ook niets met de Islam, voor hem slechts een middel om mensen op hem te laten stemmmen.
Dat zeg je alleen maar omdat het een Marokkaan is.

en terecht

:roflol: kan dat zeikwijf niets anders verzinnen dan racisme en buitenlandse inmenging
Je ziet nu duidelijk waar de prioriteiten liggen.

Deugen, propaganda en andere afleiding is belangrijker dan dat mensen hun huur kunnen betalen en dat klootjesvolk is toch te dom om te begrijpen waar het echt om draait in het leven, daarom heeft ze het referendum ook kapot gemaakt. Invloed van de burger is D66 een gruwel, laat ze zich maar druk maken om woning, werk en voedsel, dan kunnen verstandige mensen zich met politiek bezighouden.

Kaag heeft het ook moeilijk gehad, die moest toen ze bijna was afgestudeerd in Caïro kiezen tussen de twee Britse topuniversiteiten en een hele goede en als voorbeeld voor alle meisjes in Nederland koos ze voor een topuniversiteit. Wat een durf!

Je ziet nu duidelijk waar de prioriteiten liggen.

Kaag heeft het ook moeilijk gehad, die moest toen ze bijna was afgestudeerd in Caïro kiezen tussen de twee Britse topuniversiteiten en een hele goede en als voorbeeld voor alle meisjes in Nederland koos ze voor een topuniversiteit. Wat een durf!

Wel knap hoe al die spindoctors er keer op keer weer in slagen om het toch al niet het beste imago van die D66 trollen nog verder onder het vriespunt te krijgen,

elitair,koel,afstandelijk,nep

Wel knap hoe al die spindoctors er keer op keer weer in slagen om het toch al niet het beste imago van die D66 trollen nog verder onder het vriespunt te krijgen,

elitair,koel,afstandelijk,nep
Misschien komen er nog wel tiktok filmpjes van Kaag...

Vergeet niet dat de zich elitair en cosmopoliet waanende achterban dit geweldig vindt.

De Jonge weg als lijsttrekker

Als die het doet is hij het ook alleen maar omdat een ander niet wil. Dit doet het CDA geen goed denk ik.
Nee, want:
1. Wat @tymboo zegt en wat ik zelf eerder zei ivm FvD, helemaal als Annabel en Joost nog niet meedoen;
2. Verkiezingen om leiderschap waren close en onzorgvuldig, bij 80/20 ander verhaal;
3. De Jonge is ook heel kwetsbaar als verantwoordelijke voor de corona-aanpak, er is genoeg niet helemaal goed gegaan en het sentiment heeft hij ook niet mee;
4. Mogelijk krijgt de Omtzigt-stemmer Hoekstra erbij, iig als premierskandidaat.

Nee, want:
1. Wat @tymboo zegt en wat ik zelf eerder zei ivm FvD, helemaal als Annabel en Joost nog niet meedoen;
2. Verkiezingen om leiderschap waren close en onzorgvuldig, bij 80/20 ander verhaal;
3. De Jonge is ook heel kwetsbaar als verantwoordelijke voor de corona-aanpak, er is genoeg niet helemaal goed gegaan en het sentiment heeft hij ook niet mee;
4. Mogelijk krijgt de Omtzigt-stemmer Hoekstra erbij, iig als premierskandidaat.
Misschien hebben jullie wel gelijk ja en zijn er meer voor- dan nadelen.

Misschien hebben jullie wel gelijk ja en zijn er meer voor- dan nadelen.
Als voor de verkiezingen flink wat inentingen waren gedaan en we al weer een beetje normaal aan het leven waren dan was dat een fantastische bonus geweest.

Nu is het toch een beetje de vraag wat hem wel gelukt is....

(En Rutte die daar helemaal geen last van lijkt te hebben)

Kaag wist "in generieke zin" van "een casus".... Slecht weekje voor D66 :roflol:

Bij Marietje Schaake geloof ik niet dat ze van niets weet.

Floor Bremer en Wouter de Winther bij Beau vind ik wel een prettig tv-duo richting de verkiezingen.

Beau zakt door het ijs door gebruik van casussen als meervoud van casus.

Bosma on fire tegen D66, extreem links en CRT:

"De core business van D66 is burgers het zwijgen opleggen"

Bosma en Van der Staaij zijn heerlijke D66-exorcisten!

Laatst bewerkt:
Nou, team Wobke dan maar!

Eigenlijk de ideale kandidaat, Wobke in het torentje, Omtzigt als leider in de Kamer.

Stemt Omtzigt, lieve mensen!

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven