MuscleMeat

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

Bezoekers in dit topic

Er zijn toch nog best veel mensen onder de indruk van hem heb in het idee.
Met die man is niet te werken. Dwarsligger als die zijn zin niet krijgt.

Oke Plasterk, maar ben geneigd hem te geloven. Al ben ik biased. Lol.
 
Met die man is niet te werken. Dwarsligger als die zijn zin niet krijgt.

Oke Plasterk, maar ben geneigd hem te geloven. Al ben ik biased. Lol.
Franske heeft de verkiezingen voor het EP voor de PvdA gewonnen, daar waren twee redenen voor:
1. De MH17-speech bij de VN;
2. Toen dachten Nederlanders dat als hij zou winnen hij ook wel voorzitter van de Commissie zou worden en het was goed als dat een Nederlander zou zijn, oid.

In de tussentijd is dat schijnheilige acteerwerk wel door de mand gevallen (dat optreden bij Jeroen Pauw over maskertjes) en zit Frans lekker in Brussel verlekkerd in een spiegel te kijken. Voor een machtsgeil jongetje met een minderwaardigheidscomplex wat Timmermans altijd is gebleven zit hij wel goed in Brussel.

Plasterk had een mindere periode in de politiek, mooi hoe hij beschrijft hoe het werkt en waarom dat niet werkt. Je snapt dan ook beter waarom in coronapakketen in Amerika ook maatregelen zitten om namen van militaire basis te veranderen.
 
stapje bij stapje, beetje bij beetje..
 
stapje bij stapje, beetje bij beetje..
Vind jij dat een goede of slechte ontwikkeling?
 
Dus het overgrote deel van de werkende bevolking is ongezond bezig.

Dat stomme Amerikaatje spelen van zogenaamde "anti-racisten" en "kosmopolieten", kap daar nu eens mee en ga wat nuttigs doen met je tijd.

Moet een premier soms ook direct gekozen worden en z'n termijn moeten uitzitten, tenzij de TK hem wegstemt en de EK met de voorzitter van de HR rechtbanken gaat spelen met 2/3 jurystem?
 
Moet een premier soms ook direct gekozen worden en z'n termijn moeten uitzitten, tenzij de TK hem wegstemt en de EK met de voorzitter van de HR rechtbanken gaat spelen met 2/3 jurystem?
Dat kan alleen in apenlanden.
 
O wat waren we toch een complotgekkies :rolleyes:

 
Vind t wel opvallend dat Wilders zich op t moment duidelijk veel minder in de complot-/ aluhoedjeshoek positioneert dan Baudet en ook in het coronadebat zich distantieert van Baudet, die vol in de ontkenning zit. Ben wel benieuwd wat de electorale, opportunistische beweegredenen bij zowel Wilders als Baudet zijn voor deze keuzes, behalve zich onderscheiden van elkaar.
 
Vind t wel opvallend dat Wilders zich op t moment duidelijk veel minder in de complot-/ aluhoedjeshoek positioneert dan Baudet en ook in het coronadebat zich distantieert van Baudet, die vol in de ontkenning zit. Ben wel benieuwd wat de electorale, opportunistische beweegredenen bij zowel Wilders als Baudet zijn voor deze keuzes, behalve zich onderscheiden van elkaar.
Wilders zie ik als controlled opposition. Ben een tijd geleden een site tegengekomen waarin je het stemgedrag van partijen in de 2e kamer kan bekijken. Wilders roept vaak maar stemt opvallend vaak mee met de VVD.
Ik denk dat Baudet gokt op een bewustwordingsgolf, iets waar ik ook op hoop.
 
Met het verschil dat Wilders zich voordoet als een anti-imigratie versie van de SP, de partij voor Henk en Ingid weet je nog? FVD heeft altijd gezegd een alternatief te willen zijn voor de VVD.
 
1612410952612.png
 
Back
Naar boven