Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou nee, dat is geen andere discussie. In tegenstelling tot wat jij met je vragen lijkt te suggereren, ben ik geen PVV stemmer.
Geen enkele professie heeft denk ik een goede afspiegeling van de electorale verhoudingen, maar goed dat is een andere discussie. Dus we willen rechters die gemiddeld gezien hetzelfde stemmen als de bevolking, los van de vraag hoe je een PVV stemmer door de opleiding heen moet loodsen moet je je afvragen hoe je die vertegenwoordiging wilt toetsen. Maar ok, stel dat dat te doen is, mag een rechter dan van politieke voorkeur veranderen gedurende zijn loopbaan of mogen een rechters ontslagen worden om aan de grillen van het stemgedrag van de bevolking te kunnen voldoen? Je zult maar een PvdA of CDA rechter zijn geweest.
Historische zetelverdeling Tweede Kamer - Wikipedia
nl.wikipedia.org
Wat is eigenlijk de verdeling onder advocaten?
Het is pas een probleem als de rechter zijn werk niet los kan zien van zijn politieke voorkeur en ik kan me indenken dat dat met zijn beroep wat lastiger is dan mening ander beroep.
Ik weet eigenlijk niet of je dat wel zo simpel kan zeggenHet is pas een probleem als de rechter zijn werk niet los kan zien van zijn politieke voorkeur en ik kan me indenken dat dat met zijn beroep wat lastiger is dan mening ander beroep.
Niet zover ik weet hoor. Ik had met mijn pa een discussie, waarin hij zei dat er onder het bestuur van de NPO, en onder de rechters, nogal veel D66 zit. Ik was daar nogal sceptisch over, dus ik ging zoeken. Het is niets meer dan nieuwsgierigheid en verbazing van mijn kant. En als dat überhaupt al van invloed is, ben ik gewoon wel benieuwd naar waarop het dan invloed zou hebben.Als jij, wie dan ook hier, voor de rechter komt te staan ben je denk ik maar wat blij met een "demagoog666" rechter. Zonder gekheid, ik heb geen flauw idee of het doorwerkt en of dat dan erg of niet zou zijn. Hebben we een slecht werkende rechtsspraak?

Niet zover ik weet hoor. Ik had met mijn pa een discussie, waarin hij zei dat er onder het bestuur van de NPO, en onder de rechters, nogal veel D66 zit. Ik was daar nogal sceptisch over, dus ik ging zoeken. Het is niets meer dan nieuwsgierigheid en verbazing van mijn kant. En als dat überhaupt al van invloed is, ben ik gewoon wel benieuwd naar waarop het dan invloed zou hebben.
Maargoed, kritisch op bepaalde dingen zijn zorgt al snel voor een PVV hokje![]()
Ik denk dat wij elkaar niet begrijpen en dat is denk ik mis gegaan bij mijn grapje dat niemand anders rechter zou willen wordenNou nee, dat is geen andere discussie. In tegenstelling tot wat jij met je vragen lijkt te suggereren, ben ik geen PVV stemmer.
Ik zou niet eens weten waarom het een afspiegeling zou moeten zijn, simpelweg omdat het stemgedrag van hogeropgeleiden ook anders is. Maar amper 7% stemde dat jaar op D66 (jaar daarvoor 2%). Ik begrijp dat jij het wel logisch vind klinken?
Ik weet eigenlijk niet of je dat wel zo simpel kan zeggen
Oh god.... Ik had niet door dat dat een grapje was neeIk denk dat wij elkaar niet begrijpen en dat is denk ik mis gegaan bij mijn grapje dat niemand anders rechter zou willen worden

Als nu zou blijken dat er weinig vrouwen, weinig meer gepigmenteerden of weinig mensen met ook een achtergrond in Allochtonië rechter zouden zijn dan is er niet hard genoeg gezocht, spraken van discriminatie en neemt men alleen aan wat op de groep lijkt.
Weet jij ook eens hoe dat voelt!Ik denk dat wij elkaar niet begrijpen en dat is denk ik mis gegaan bij mijn grapje dat niemand anders rechter zou willen worden

Ja, dat wilde ik er eerst ook nog bijhalen, maar ik was bang dat ik dn niet mer begrepen zou worden.s nu zou blijken dat er weinig vrouwen, weinig meer gepigmenteerden of weinig mensen met ook een achtergrond in Allochtonië rechter zouden zijn dan is er niet hard genoeg gezocht, spraken van discriminatie en neemt men alleen aan wat op de groep lijkt.
Telt voor eigen rechter spelen ook?

Wel mooi in lijn met zijn verkiezingsprogramma dan.![]()
'Thierry Baudet doet racistische uitspraken in WhatsApp-groepen'
Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en andere kandidaten op de kieslijst van de partij hebben racistische uitspraken gedaan in WhatsApp-groepen, zo meldt Elsevier Weekblad (EW) dinsdag. Het weekblad heeft de hand weten te leggen op de conversaties.www.nu.nl
Sensationele titel, maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee![]()
Raaskallen over de great reset?hoe dan ook is baudet volledig de weg kwijt
aan het raaskallen over de great reset enzo
Dat mensen dat over die IQ’s als racistisch beschouwen begrijp ik niet. Dat is gewoon onderzocht en bewezen. Die uitspraak over die n*ger is natuurlijk heel onhandigFeiten zijn rascistisch! Al is 110 wel wat aan de hoge kant.
Geeft links weer wat munitie om mee te schieten straks.Het is niet dat ik aanhanger ben van FvD, maar zij komen momenteel wel als enige partij op voor het volk en tegen die achterlijke lockdown.Wel mooi in lijn met zijn verkiezingsprogramma dan.
Dat laatste is inderdaad onhandig, maar ik word zo moe van die selectieve verontwaardiging. Wanneer het over blanken gaat is die verontwaardiging nergens te bekennen.Dat mensen dat over die IQ’s als racistisch beschouwen begrijp ik niet. Dat is gewoon onderzocht en bewezen. Die uitspraak over die n*ger is natuurlijk heel onhandigGeeft links weer wat munitie om mee te schieten straks.