Fitness Seller

Sticky Tweede Kamer/ NL Politiek

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.561
:roflol:

1612543003520.png
Doet mij hier aan denken, en het commentaar dat ze geven.

maar even zonder dollen ,zou die Jetten wel zo'n valse loeder zijn en stiekem heel erg geniet van de povere resultaten
van Kaag

maar even zonder dollen ,zou die Jetten wel zo'n valse loeder zijn en stiekem heel erg geniet van de povere resultaten
van Kaag
Anders is het geen goede politicus, ik meen dat Pechtold ook in een dal instapte?

Deze vond ik zelf wel hilarisch!

Overigens, het CDA heeft eindelijk een hogere score dan de VVD! :cheer:

Oh wacht...

Er is nog hoop voor dit land.

• #7.569
van Kaag
Ja duh. Politiek. Die verkrachten elkaar met de bivakmuts op en komen elkaar daarna ondersteunen in "deze moeilijke tijd".

VVD...

Partijen die aangeven niet met anderen te willen werken moeten toch gewoon per direct opgeheven worden.
Precies. Coalitie vormen ging voorheen al niet bepaald vanzelf. Verkiezingen, alle bijhorende populistische uitingen en dat er voornamelijk beoordeeld wordt op de corona strategie, maakt het er niet beter op.

Politieke voorkeur van rechters in Nederland. Is al wat ouder, maar recente berichten zijn peilingen.
Ben toch wel benieuwd in hoeverre dat daadwerkelijk impact heeft op bepaalde besluiten

Prestige_Item_1_2347423_35d7fc6fa8 (2).jpg

Laatst bewerkt:

Ik begrijp je niet? Dat plaatje is van 2010, bericht van Maurice de hond is van de 2e?

Geen enkele professie heeft denk ik een goede afspiegeling van de electorale verhoudingen, maar goed dat is een andere discussie. Dus we willen rechters die gemiddeld gezien hetzelfde stemmen als de bevolking, los van de vraag hoe je een PVV stemmer door de opleiding heen moet loodsen moet je je afvragen hoe je die vertegenwoordiging wilt toetsen. Maar ok, stel dat dat te doen is, mag een rechter dan van politieke voorkeur veranderen gedurende zijn loopbaan of mogen een rechters ontslagen worden om aan de grillen van het stemgedrag van de bevolking te kunnen voldoen? Je zult maar een PvdA of CDA rechter zijn geweest.

Wat is eigenlijk de verdeling onder advocaten?

Het is pas een probleem als de rechter zijn werk niet los kan zien van zijn politieke voorkeur en ik kan me indenken dat dat met zijn beroep wat lastiger is dan mening ander beroep.

• #7.580
Als jij, wie dan ook hier, voor de rechter komt te staan ben je denk ik maar wat blij met een "demagoog666" rechter. Zonder gekheid, ik heb geen flauw idee of het doorwerkt en of dat dan erg of niet zou zijn. Hebben we een slecht werkende rechtsspraak?

Terug
Naar boven