- Waardering
- 21.437
Doet mij hier aan denken, en het commentaar dat ze geven.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet mij hier aan denken, en het commentaar dat ze geven.
Dit roept zoveel vragen op, maar ik beperk me tot deze:
Anders is het geen goede politicus, ik meen dat Pechtold ook in een dal instapte?maar even zonder dollen ,zou die Jetten wel zo'n valse loeder zijn en stiekem heel erg geniet van de povere resultaten
van Kaag
En we stemmen massaal weer VVD!
Ja duh. Politiek. Die verkrachten elkaar met de bivakmuts op en komen elkaar daarna ondersteunen in "deze moeilijke tijd".maar even zonder dollen ,zou die Jetten wel zo'n valse loeder zijn en stiekem heel erg geniet van de povere resultaten
van Kaag
Dat ligt dan toch meer in lijn dan GL of SP?En we stemmen massaal weer VVD!
(Dat is alleen maar grappig omdat het waar is en toevallig rijmt)
Is dat politiek of oer hollands?Ja duh. Politiek. Die verkrachten elkaar met de bivakmuts op en komen elkaar daarna ondersteunen in "deze moeilijke tijd".
Precies. Coalitie vormen ging voorheen al niet bepaald vanzelf. Verkiezingen, alle bijhorende populistische uitingen en dat er voornamelijk beoordeeld wordt op de corona strategie, maakt het er niet beter op.Partijen die aangeven niet met anderen te willen werken moeten toch gewoon per direct opgeheven worden.
Ja, als niemand anders rechter wilt worden...Politieke voorkeur van rechters in Nederland. Is al wat ouder, maar recente berichten zijn peilingen.
Ben toch wel benieuwd in hoeverre dat daadwerkelijk impact heeft op bepaalde besluiten
![]()
Ik begrijp je niet? Dat plaatje is van 2010, bericht van Maurice de hond is van de 2e?
Ik begrijp je niet? Dat plaatje is van 2010, bericht van Maurice de hond is van de 2e?